Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

κουτακια

xmasfection:
“queued ♡
”
Εξακολουθω να μην προλαβαινω.
Οι καθημερινες εξανεμιζονται. Αλλες χρονιες τετοια μερα θα ειχα ηδη αγορασει ολα τα δωρα των γιορτων και θα ειχα φτιαξει και τα μελομακαρονα μου. Φετος ελεγα να μη φτιαξω μελομακαρονα. Εφτιαξε υπεροχα η πεθερα μου. Τελικα ομως μαλλον θα κανω λιγα, ετσι για να μυρισει η Ισμηνη. οι γιορτες και ολες οι πολυτιμες στιγμες ειναι μυρωδιες. Και θελω η Ισμηνη οταν μυριζει κανελα και γαριφαλλο να θυμαται ζεστα το σπιτι της. Στη ζωη μου μπηκε πλεον 1 ωρα τεννις την εβδομαδα και 2 ωρες παραδοσιακοι χοροι. Αυτες οι λιγες ωρες με εκαναν να νιωσω αλλιως. Πολυ πολυ περηφανη νιωθω για το φετινο μου προγραμμα.
Η διαθεση μου καταφερνει και φτιαχνει εκει που γινεται κατι και νιωθω οτι εχει χαλασει ολη η μερα μου. Με περιμενουν ενα σωρο υποχρεωσεις μεχρι την επομενη Παρασκευη. Σχηματιζω κουτακια κουτακια κουτακια στο καινουριο open office στο λαπτοπ ξαπλωμενη καθε βραδυ. Κοιμαμαι λιγο πριν τις δεκα επειδη εχω βηχα και φοβαμαι οτι δεν θα προλαβω να ξεκουραστω αρκετα. Το πρωι μου αρεσει να μυριζω μισοκοιμισμενη τον ελληνικο που ψηνεται πανω απο το μπρικι και νιωθω οτι μονο εγω ειμαι ξυπνητη τοσο πρωι στη γειτονια. Η Ισμηνη αργει πολυ στο μπανιο κι εγω παρατηρω εξω απο την μπαλκονοπορτα της τα ομορφα φωτα στον πεζοδρομο. Οι μερες μου εχουν κρυμμενες ομορφιες και εχω και τα χριστουγεννα να περιμενω. Πως θα ξεγελασω την πραγματικοτητα απο τον Γεναρη δεν ξερω.
Η εποχη των κερασιων συμπληρωνει μικρα κενα αναμονης σε πρωινο καφε. Το βραδυ θα κερασω την μικρη μου γλυκακι ή ζεστη σοκολατα στην Θερμη. Σημερα στο advent calendar πετυχαμε βραδυνη βολτουλα. Βαθυα ανασα να τελειωσουν τα ραντεβου ως τις εννια.
Ειναι τοσα πολλα που θελω να κανω αυτο το Σ-Κ που θα το τραβαω απο δω κι απο κει να ξεχειλωσει.
Και η οθονη τα βραδυα γεμιζει κουτακια κουτακια κουτακια με υποσχεσεις...

2 σχόλια:

  1. Τι όμορφες μικρές στιγμές...! Γεμάτες με γλυκιά καθημερινότητα, αυτή ακριβώς που μας δίνει αυτο το αίσθημα ασφάλειας. Σε νιώθω με το τρέξιμο, τρέλα είναι αυτές οι μέρες. Να μας πείς αν ήταν ωραίο το βιβλίο, να το διαβάσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ πολυ τρεξιμο, γκρινια, υποχρεωσεις!
      Αντεχουμε ;)
      Το βιβλιο το τελειωσα και ηταν ωραιο. Δεν ειναι κατι εντυπωσιακο, αλλα μια ομορφη ιστορια καλογραμμενη και το απολαυσα. Ελπιζω να σου αρεσει κι εσενα :)

      Καλο κουραγιο στα δικα σου τρεξιματα και καλες γιορτες με αγαπη κι απολαυσεις :)

      Διαγραφή