Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

Ζυριχη

"Θα πω στην Κατερινα να το κανονισει. Αυτη τα οργανωνει αυτα"
ειπε η Μαρια στον Δημητρη, οταν της ειπε να κανονισουμε καποιο reunion μεσα στο καλοκαιρι.
Απορησε η Μαρια με το κατσουφικο υφος μου. Μα δεν εχω διαθεση καμια για πολυκοσμια αυτες τις μερες. Ησυχια, ενα καλο βιβλιο και σβησιμο των υποχρεωσεων απο την λιστα μου. Αυτα με κανουν να χαμογελω. Χρειαζομαι κατι δροσιστικο να πινω τα βραδυα. Χωρις αλκοολ. Πρεπει να το ψαξω.
Περασε μια εβδομαδα κι εσβησα μονο ενα πραγμα απο την λιστα μου. "Συμμαζεμα βιβλιοθηκης".
Αυριο πρωι θα αποχαιρετισω τον Δ και θα παω στην μικρη μου. Η αληθεια ειναι οτι θα προτιμουσα να ερχεται η μικρη τα Σαββατοκυριακα και να πηγαινουμε καπου εδω κοντα για μπανιο. Οπως εκεινη θα προτιμουσε να δουλευουμε τα Σαββατοκυριακα και να ημασταν τις καθημερινες μαζι της, οπως μου λεει. Ο,τι θελει ευχεται η καθεμια μας. Με θρασσος.
Εβλεπα φωτογραφιες απο την Ζυριχη που πηγε η Ελενη. Τι μαγικο μερος. Σαν ζωγραφιες ολα τα τοπια. Οι αλπεις, οι παγετωνες, το πρασινο, οι καταρρακτες. Θα ηθελα να ζω εκει. Δεν εχει τον ηλιο της Ελλαδος. Δεν με νοιαζει. Εκει θα ηθελα να ζησω.
Παρασκευη βραδυ. Λιγο σιδερωμα, μπανακι και στο κραβετι νωρις γιατι αυριο το ξυπνητηρι θα χτυπησει στις 4:30 τα ξημερωματα. Σου αφηνω λιγες εικονες απο Ζυριχη. Για να ζηλεψεις κι εσυ λιγακι.

\








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου