Τρίτη 19 Απριλίου 2016

υπευθυνη, ανευθυνη




Ισμηνη:  Ναι, αλλα μπορει να αλλαξει γνωμη και να μη παμε τελικα εκει με τον μπαμπα
Μαμα:  Ισμηνελι, σου εχει πει ποτε ψεματα ο μπαμπας;
Ισμηνη: Οχι!

Αυτο το "Οχι!", που βγαινει με τοση ασφαλεια και σιγουρια απο το στομα της, οταν την ρωταμε εαν λεει ο μπαμπας και η μαμα ψεματα, ποσο ακριβο ειναι. Και ποσο υπευθυνοι εμεις να το διατηρησουμε "Οχι" και να μην το αλλαξουμε σε "Ναι". Γιατι δεν υπαρχει χειροτερο πραγμα για ενα παιδι απο το να νιωθει οτι ξεγελιεται απο τους γονεις του.
Ποσο δυσκολη δουλεια. Συνειδητη ευθυνη. Να νιωθεις υπευθυνος για οσα λες. Για οσα δεν λες. Για οσα αντεχεις. Για οσα δεν αντεχεις. Τι τρομακτικο που φανταζει να εισαι γονιος καποιες στιγμες!

4 σχόλια:

  1. Πόσο δίκιο έχεις, Dee Dee μου...
    Σκεφτόμουν και πόσο δύσκολο είναι να προσπαθείς να μπαίνεις στον παιδικό ψυχισμό και να βλέπεις τον κόσμο μέσα απ'τα ματάκια τους. Κάτι σαν το καθρέφτισμα ή την ενσυναίσθηση.
    Να'σαι πάντα καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι σπουδαιο να νιωθεις την ασφαλεια της εμπιστοσυνης. Θα συμβει να αθετησεις και τον λογο σου. Να φανεις ασυνεπης. Τα παιδια νιωθουν ποτε συμβαινει ως τακτικη και ποτε ως αναγκη. Σπουδαιο, πελωριο πραγμα η εμπιστοσυνη :)

      Καλη σου μερα ! :)

      Διαγραφή
  2. εγω που έχω τρια παιδιά και δεν θυμάμαι τι έχω υποσχεθεί στον καθένα ,εκεί να δεις τι γίνεται χαχαχαχα
    πιο μικρά για να πω την αλήθεια τα ξεγελουσα .γιατι με βόλευε πολλές φορές αλλά απο τη στιγμή που καταλάβαιναν δεν το κάνω πλέον !Δεν αντεχω την στενοχωρια στα μουτρακια τους ,οπότε αν κατι δεν θελω να το κανω το σκεφτομαι αρκετα πριν το υποσχεθώ.
    Καλή εβδομάδα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασια μου
      οπως εγραψα και στον Σεβαχ απο πανω, θα τυχει να φανουμε και ασυνεπεις. Εαν τα υποτιμησουμε και προσπαθησουμε να τα ξεγελασουμε το νιωθουν και τα πληγωνουμε βαθυα. Εχω πει κι εγω ψεμματα στην Ισμηνη οτι δεν εχω χρηματα για μια συγκεκριμενη περισταση, ενω εχω. Οτι εχουμε πολυ δυνατη πορτα και δεν μπορουν να μπουν κλεφτες στο σπιτι μας :) Κι αλλα πολλα ψεμματακια. Θελω ομως να προσεχω πολυ, να μην την προδωσω με καποιο ψεμα μου. Νομιζω καταλαβαινεις τη διαφορα :)

      Καλο μεσημερακι :)

      Διαγραφή