Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Ενα φλας διαφορά

Με ενα κλικ βρεθηκα στο μπλογκ της. Και διαβαζοντας, κατεβαινα σειρα σειρα και μουρμουρουσα μεσα μου "....χμμμ αλλη μια γκρινιαρα σαν εμενα". Και συνεχισα να διαβαζω τις δικες μου σκεψεις στη δικη της αναρτηση. Μεχρι που εκεινη ξαφνικα εβγαλε φλας και βγηκε στον παραδρομο και με αφησε μονη με μεγαλη ταχυτητα στον δρομο της μιρλας. Και καπως ζηλεψα. Και πηγα να χρεωσω αλλου αυτη την μη στροφη μου στο σωστο σημειο. Ο δρομος ειναι γεματος εξοδους, αν επιλεξω να στριψω. Στα χερια μου ειναι το τιμονι.

Αυτη η "άλλη" που μ'αφησε "μονη" γραφει εδω....

2 σχόλια:

  1. επειδή έχω βρεθεί στον δρόμο χωρίς φωτα και δεν αντεχεται και επειδή εχουμε παιδιά οφείλουμε να αναβουμε όχι μόνο φλας ,αλλα και ό,τι φωτα διαθετουμε.Μακάρι όλοι να βρίσκουν την έξοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω! Εχεις εντελως δικιο :)

      Μια ομορφη μερα να εχεις!!

      Διαγραφή