Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

10.000 km

Ειδα την ταινια 10.000 km. Πολυ αληθινη, πολυ συναισθημα, πολυ ομορφη μουσικη, εξαιρετικοι ηθοποιοι. Ειναι σαν να εχω τη γευση μια ακριβης σοκολατας στη γλωσσα μου κι αποφευγω να καταναλωσω οτιδηποτε αλλο. Φοβαμαι να αλλιωσω αυτη την αισθηση. Και τι υπεροχη ερωτικη σκηνη η εισαγωγη της ταινιας. Ισως η ωραιοτερη που εχω παρακολουθησει.
Ο χρονος μου μετα τη δουλεια ειναι πολυ συγκεκριμενος. Υποχρεωσεις που τελειωνουν στις 20:30 που θα κοιμηθει η Ισμηνη. Ισως και λιγη ωριτσα μετα για μαγειρεμα.
Και μου λειψε ενα τσιγαρο.
Ο Γιαννης με βοηθησε και κατεβαζω την ταινια και εβαλα παλι και ακουω την λιστα DeeDee 1 στο spotify. Αναπνοες. Μια μικρουλα φιλη μου βγηκε απο το χειρουργειο και παραπονιεται για λιγο πονο στις πληγουλες της. Μικρη μου Ραφι ποσο θα ηθελα να ερθω να σε δω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου