Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

μελομακαρονα

Κοιμησα την μικρη, την χαιδεψα οσο ειχα αναγκη και κατεβηκα στην κουζινα. Το μυαλο μου γυρνουσε διαρκως στο μωρακι. Τηλεφωνησα στον Δημητρη, αλλα ηταν εξω με εναν συναδελφο του. Ανοιξα την τηλεοραση. Επρεπε οπωσδηποτε να δω κατι να αλλαξει εικονες το μυαλο μου. Πετυχα μια κωμικη σειρα που μου αρεσει. Την εβλεπα σε επαναλληψη και το καλοκαιρι την "μουρμουρα". Πως εγινε κι αρχισα ξανα να μη βλεπω τηλεοραση τις καθημερινες; Ισως επειδη βαριεμαι να αναψω την σομπα για τοσο λιγη ωρα. Ανεβηκα και ξαπλωσα νωρις. Σκεφτομουν τι ρουχα θα φορεσω την επομενη μερα. Πριν τις γιορτες παντα φοραω ο,τι να'ναι επειδη "κραταω" τα ρουχα που μου αρεσουν να τα εχω καθαρα για τις γιορτες.
Το ξυπνητηρι χτυπουσε ανα 5 λεπτα και εγω στις 6:18 του εκανα τη χαρη να το ξεκουρασω. Κατι ειχε αλλαξει σημερα. Δεν ξερω τι, αλλα κατι ηταν πιο σωστα τοποθετημενο μεσα μου. Κι ας σηκωθηκα με ενα ελαφρυ πιασιμο στον αυχενα οταν στριβω δεξια. Ειναι μπερδεμενη μερα η σημερινη. Τα μισα τηλεφωνηματα ειναι ευχαριστα και 2-3 δυσαρεστα. Υπενθυμισεις υποχρεωσεων, μια ειδοποιηση να παραλαβω ενα δωρο απο το ταχυδρομειο και μια ελπιδα οτι θα τα καταφερουμε ολα.
Το απογευμα η μικρη θα παει να παιξει με μια φιλη της κι εγω θα φτιαξω μελομακαρονα. Πολλα φουρνισματα και θα μας πιασει το βραδυ. Η συνταγη δοκιμασμενη εδω και 3-4 χρονια, νοστιμοτατη! Ισως ερθει και ο Χ. με την Π. που εχω να τους δω πολυ καιρο. Μια συγκρατημενη χαρα. Την ξεφλουδιζω αργα απο το πρωι να με βγαλει ως το βραδυ. Αντε να μυρισει το σπιτι κανελα και γαρυφαλο. Και ολα θα πανε καλα.

8 σχόλια:

  1. ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ...και γλυκοποτισμένα με γεύση κανέλας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο τις 5:30 μ.μ. μεχρι τις 12.30 α.μ. φουρνιζα. Δεν ξερω ποσα ταψια εψησα. Γυρισε ο ΔΗμητρης και με βρηκε εξαντλημενη :) :)
      Σημερα το πρωι που δοκιμασα ομως, νομιζω οτι αξιζε η κουραση :) Ασε που θα κανω πολλες φατσουλες να χαμογελασουν μοιραζοντας τα :) :)

      Μυριζει ολο το σπιτι κανελα-γαριφαλο-πορτοκαι-μελι :)

      Καλημερααααα

      Διαγραφή
  2. καλημέρα με δημιουργικές στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά Χριτούγεννα καλή μου Ντιντι.ΈΧΩ ΚΑΙΡΌ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΆΣΩ ΚΑΙ ΜΟΎΛΕΙΨΕΣ.Να περάσετε όμορφα και να χαίρεσαι το παιδάκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερριεττα μου να περασεις ομορφα τις γιορτες με υγεια και πολλη αγαπη γυρω σου!! :)

      Διαγραφή
  4. Μήπως σας έχει περισσέψει κανένα μελομακάρονο και για το πτωχό πτηνούλι;
    Καλή Χρονιά νάχεις, αγαπημένη μου Dee Dee! Με υγεία, ζούπερ χαμόγελα και αγαπησιάρικες στιγμές!
    Την καλημέρα μου και τις ευχές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μελομακαρονα που περισσεψαν εγιναν βαση για πουτιγκα με καρυδια και κανελα εξτρα ;) Οριστε να σε κερασουμε :) Αν ποτε βρεθεις ξανα Θεσσαλονικη κι εχεις χρονο να τριγυρισεις κοντα στο αεροδρομιο, ανατολικα, κερναμε τσιπουρακι του πεθερου μου και καφεδακι....και πουτιγκα αν ερθεις ως αυριο χαχα :)

      Καλη χρονια πτηνουλι!

      Διαγραφή