Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

δωρα

Να εφτασε Τεταρτη και ουτε που το καταλαβα. Εχει λιγες μερες διαβαζω το βιβλιο που μου εκαναν δωρο στη γιορτη μου. Δεν μου αρεσει πολυ, αλλα εχω μεγαλη χαρα που πηρα ενα βιβλιο για δωρο. Με γοητευουν πολυ οι ανθρωποι που κανουν δωρα διχως να χρειαζεται. Η γυναικα που μου το προσφερε λεγεται και η ιδια Κατερινα και δεν ειχε κανεναν λογο να μου κανει δωρο. Δεν ειμαστε φιλες. Και μου εκανε και μια αλλη γυναικα δωρο ενα κολιε κι ενας φιλος ενα βαζο, που εβαλα μεσα κι ενα κλαδι γκι που μου προσφερε μια γυναικα απο ενα χωριο της Βεροιας. Μου εφερε και πατατες παραγωγης τους κι ενα χριστουγεννιατικο στολιδι! Νιωθω μεγαλη τιμη που ειχα τοσα δωρα απο ανθρωπους που δεν ειναι "δικοι" μου ανθρωποι, κοντινοι.
Χθες ειχε τεννις η μικρη και μετα πηγαμε για λιγο στο ΙΚΕΑ. Επαιζε η μικρη στον παιδοτοπο και εξω εβρεχε ολο και πιο δυνατα. Τηλεφωνει η μαμα μου στην αδερφη μου, που καθοταν διπλα μου, να μας μαλωσει που ειμαστε εξω με τετοια βροχη. Σε δευτερολεπτα τηλεφωνει και σε μενα και μου λεει να "τσακιστω" και να γυρισω που εχω εξω το παιδι με τετοιο καιρο και δεν με περιμενε τοσο ανευθυνη. Παραλιγο να της φωναξω. Γρηγορα το καταλαβα, ηρεμησα και εκλεισα τη γραμμη. Κοιταξα τον καιρο. Παρα τριχα να μου περασει τον πανικο της. Τι θα μπορουσα να παθω εδω με την μικρη που δεν θα μπορουσα να παθω στο σπιτι; Μονο αυτη την ερωτηση μου εκανα και μετα σταματησα να ασχολουμαι με τον καιρο. Η αδερφη μου ειχε αγχωθει επειδη δυναμωνε η βροχη κι ετσι φυγαμε, ενω εγω προς στιγμην σκεφτηκα να μεινουμε μεχρι να κοπασει λιγακι.
Στο σπιτι μου ειχε κοπει το ρευμα κι ετσι η Ισμηνουλα τελικα κοιμηθηκε στην νονα της απεναντι που ειχαν ρευμα. Ωραια περνουσα στο ΙΚΕΑ. Δεν ηθελα να αφησω την μικρη να κοιμηθει αλλου. Επειδη δεν το ηθελε εκεινη και πολυ. Ευτυχως ηρθε νωρις και ο Δ, βαλαμε ενα κρασακι και καταφερα να χαλαρωσω. Κοιμηθηκα βαθυα διχως σκεψεις. Ξεκουραστα. Κι ας ειχε αρχισει να με φλερταρει ενα μικρο συναχι λιγο πριν.
Σημερα εχω απιστευτο μπουκωμα και τσουζει η μυτη μου απο τα φυσηματα. Πρωι πρωι πηγα εβγαλα την Φλαππυ κι ανεβηκα να παρω την μικρη μου. Δεν ηθελα να ξυπνησει και να μην ειμαι εκει, αλλα δεν τα καταφερα κι ας εφτασα 6:50 σπιτι των γονιων μου. Απεφευγα και τις πολλες αγκαλιες να μην την κολλησω. Τηλεφωνησα να κανονισω με τον Βασιλη για το aircondition επιτελους και κανονισα και με την Αννιω μου να μου φτιαξει μαξιλαρακι για ενα μικρο μου φιλαρακι και τωρα μενει να παρω δωρο στον Ιωννα, το μωρο τους και να σταματησει επιτελους να βρεχει για να ερθουν να κλαδεψουν τα λεμονοκυπαρισσα. Ολα μπαινουν σε μια σειρα.
Επιστρεφω στο βιβλιο μου. Που δεν μου αρεσει και πολυ αλλα χαιρομαι πολυ να το διαβαζω.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου