Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

στολιζουμε

Μεγαλη χαρα εχω. Αυριο θα κατεβασω τα χριστουγεννιατικα!!! Ελεγα να βαλω μονο λιγα αυτοκολλητα και φωτακια, οπως ειχα σκοπο να κανω το προηγουμενο Σ-Κ. Η μικρη ομως μου ζηταει να στολισουμε το δεντρο. Γιατι οχι λοιπον; Χθες ψωνισα τα ψωνια του Σαββατοκυριακου απο το σουπερ μαρκετ κι ετσι αυριο πρωι πρωι, θα παω να παρω μονο κρεας και ψωμακι και μετα θα ανεβω στην σοφιτα να βρω τα φωτακια, τα στολιδια, τα λαμπακια και ολη τη μαγεια των χριστουγεννων.
Χθες παρηγγειλα για δευτερη χρονια να μας ερθει γραμμα απο τον Αγιο Βασιλη, απο την Λαπωνια! Το κοστος ειναι 8 ευρω. Πολλα για ενα γραμμα. Και ειμαι σιγουρη σχεδον, οτι η μικρη δεν θα καταλαβαινε τη διαφορα αν το γραμμα ερχοταν απο το Κορδελιο και οχι απο την Λαπωνια. Ισως ομως καποια στιγμη παιξει τον ρολο του. Ισως προσθεσει λιγη μαγεια και οταν ξανανοιξει αυτα τα γραμματα μετα απο χρονια, ισως εχει σημασια γι'αυτην που ηρθε το γραμμα απο τοσο μακρυα μονο γι'αυτην. Ισως και οχι. Εγω παντως τα εδωσα τα 8 ευρω. Και φετος σκεφτηκα να φτιαξω κι ενα κουτι που θα μας στειλει ο Αγιος Βασιλης. Θα μας στειλει ο Αγιος Βασιλης τροφη για ταρανδους (να ριξουμε εξω απο την πορτα μας παραμονη πρωτοχρονιας), ο Ρουντολφ ενα κουδουνακι, τα ξωτικα θα μας στειλουν καραμελες και σοκολατακια και η Αγιο-Βασιλαινα θα μας στειλει ενα λαχταριστο μπισκοτακι!! Πηραμε κατι απιθανα κουτακια χθες για να βαλουμε μεσα αυτα τα μικρα δωρακια και ανυπομωνω να "λαβουμε" το πακετο απο τον Αγιο Βασιλη.
Την Κυριακη θα παμε γι' ακομη μια φορα τον Δ στο αεροδρομιο. Πολυ θα ηθελα μια φορα να παμε κρατωντας κι εγω και η μικρη τη δικη μας βαλιτσα. Για οπουδηποτε. Ενα ταξιδι με αεροπλανο οικογενειακως. Θα γινει κι αυτο καποτε. Μεχρι την Κυριακη θα γεμισουμε το σπιτι φωτακια και χρυσοσκονη. Να μας θυμαται με χριστουγενιατικο φοντο οσο θα λειπει. Κι απο Δευτερα ψαχνω να διαβασω ενα μαγικο βιβλιο. Ειμαι ετοιμη να χωθω σε παραλληλους κοσμους.
Θα εχω μεγαλη χαρα. Μη μου το χαλασεις. Αν εχεις διαθεση για γκρινια και μουτρα, γυρνα οπως εισαι και απομακρυνσου.

9 σχόλια:

  1. ....Γιούπιιι!!
    Τρελαίνομαι για φωτάκια, γιρλάντες, χρυσόσκονη και στολίσματα!!
    Είμαι σίγουρη πως θα βάλετε κάτι Χριστουγεννιάτικο να παίζει και θα το διασκεδάσετε...Και το Ισμηνάκι, θα΄ χει να το λέει, την Δευτέρα στις φίλες του σχολείου...
    Το δικό μας σπίτι, βρίσκεται ακόμη στη φάση "Εργαστήρι του ΄Αι Βασίλη"...φτιάχνουμε χειροποίητα στολίδια, μικροδωράκια, κάρτες και γούρια που θα χαρίσουμε !! Το επόμενο Σαββατοκύριακο θα είναι όλα έτοιμα και για τον δικό μας στολισμό... Ανυπομονώ κι εγώ..
    Να περάσετε όμορφα, Κατερινιώ μου...
    Φιλιά....♥
    **Aννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιω μου
      σε σκεφτομουν σημερα. Ηθελα να σε ρωτησω κατι για τα μαξιλαρια σου :) Θα σου στειλω μειλ!

      Ναι ναι θα στολισουμε κι εχω μεγαλη χαρα. Θα προσπαθησω να βρω τροπο να κρατισουμε μυστικο τον στολισμο μας στο σχολειο. Μη ξεσηκωθουν κι άλλα παιδακια και τραβολογανε μανουλες που δεν εχουν ορεξη να στολισουν τοσο νωρις :)

      Εγω εχω σκοπο απο την αλλη εβδομαδα να κανω 1-2 δημιουργιες για ενα μπαζαρ στο σχολειο της μικρης. Λυπαμαι που δεν εστειλα κατι για το δικο σου. Δεν ξερω τι με εχει πιασει και δεν φτιαχνω τιποτα τελευταια. Τελοσπαντων Χαιρομαι ειλικρινα που μαζεψατε τοσα χρηματα!!! Και παλι συγχαρητηρια!!

      Πολλα φιλακια ομορφη

      Διαγραφή
  2. Αχ ειναι τοσο ομορφα και ζεστά ολα αυτά! κι εγω ηθελα να στολισω νωρις... μα φοβαμαι μηπως στο τελος γυρίσει και με πνιξει μελαγχολια με το τεράστιο κυμα του μετεωρου της καινοτητος... και το αεροδρομιο υπεροχο, κιας μη πας ταξιδάκι μονο και για καφεδάκι να πας και να χαζεψεις τα αεροπλάνα φτάνει, εχει μΐα ενεργεια ξεχωριστη! καλο στολισμα λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καινοτητα;; κενοτητα μηπως; Το μονο μετεωρο ειναι η αντιληψη μας :) Αν ειναι να μελαγχολησεις τοσο, να μην στολισεις.
      Τα αεροδρομια και οι σταθμοι των τρενων ειναι μερη που απολαμβανω πολυ να πινω καφεδακι. Κρυβουν μια ελπιδα ταξιδου.....ακομη κι αν δεν φευγω εγω :) Εχω πιει πολλακις καφεδακι στο αεροδρομιο με τον Δ. Παντα αυτος φευγει κι εγω μενω πισω. Αλλα τον απολαμβανω πολυ αυτον τον καφε :)

      Διαγραφή
    2. κενοτητα σιγουρα καλη μου! αμα δε βααιζονται τα στολϊδια σε ευτυχϊα αληθινή γκρεμιζονται και τα κομμαρια τους σου ματωνουν την ψυχη!

      Διαγραφή
    3. Θα συμφωνησω ως ενα σημειο μαζι σου. Αν στηριξεις την ευτυχια σου σε στολιδια θα σπασουν και θα σε πληγωσουν αργα ή γρηγορα. ΑΝ ομως δεν εισαι ευτυχισμενος, επειδη δεν ετυχε να βρεις την αληθινη ευτυχια (ακομη, ισως) δεν αξιζει να στολισεις, να ομορφυνεις τις στιγμες, να δωσεις ομορφη θεα στον εαυτο σου; Καλυτερα να κανει ο,τι νιωθει ο καθενας, κατανοωντας οτι ειναι πολυ δυσκολο να αντιληφθουμε την πραγματικοτητα οποιουδηποτε αλλου.

      Μια ομορφη μερα να εχεις :)

      Διαγραφή
  3. Πόσο μ αρέσει που όλοι αρχίζουν σιγά σιγά να στολίζουν. Κι εγώ μέσα στην εβδομάδα :-)
    Πολύ καλά έκανες και τα έδωσες τα 8€ για το γράμμα γιατί όταν μεγαλώσει η μικρή σου η αξία του θα είναι ανεκτίμητη.
    Καλή συνέχεια με τα στόλισματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στολισαμε ναι!! Μενουν λεπτομεριες να γινουν σιγα σιγα. Το δεντρακι, τα αυτοκολλητα και τα φωτακια μας ειναι ετοιμα :) Δεν μετανιωνω ουτε στιγμη για τα 8 ευρω αυτα Μαρια μου. Γι'αλλα κι άλλα που ειμαι σπαταλη μετανιωνω, για την μαγεια που αγοραζω για την Ισμηνη ομως οχι.
      Φωτακια θα βαλω κι αλλα. Θα το παρακανω φετος. Εχω μια ταση για υπερβολη αυτες τις γιορτες. Καποια εσωτερικη αναγκη θα φταιει....ακαλυπτη να την αφησω;; :)

      Διαγραφή
  4. χααχαχαχα οχι καθολου ακαλυπτη να μην την αφήσεις!! να την καλύψεις στο φουλ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή