Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

ομορφη βραδια


Δεν θυμαμαι ποσο καιρο ειχα να βγω μονη με φιλες. Με μαγεψε το περιβαλλον, η μουσικη, το κρασακι και η κουβεντουλα. Θα ηθελα να μην δουλευα την επομενη, ουτε να ειχα την μικρη μου σπιτι και να μπορουσα να χουζουρεψω αναπολωντας την ομορφη μουσικη και την γλυκια αυτη βραδια.

Β:   "Που θα ηθελες να κανεις πρωτοχρονια;"
Μ:   "Στην Νεα Υορκη"
Ε:    "Θα ψωφισεις απο το κρυο βρε χαζη τετοια εποχη"
Β:    "Μην την ακους κι εγω θα ηθελα να αλλαξω τον χρονο εκει καποτε. Να ειναι και τα παιδια μαζι.   Η Νεα Υορκη δεν συγκρινεται. Ολα τα αλλα ειναι χωριουδακια"
Κ:    "Εγω θα ηθελα σε καποια επαρχιακη πολη της Γερμανιας. Νεα Υορκη θα πηγαινα ανοιξη. Να περπατησω στα παρκα"
Ε:     "Εμεις θα παμε μαζι Νεα Υορκη ανοιξη, συμφωνω μαζι σου"



"Ακομη ενα μπρουσκο παρακαλω"

2 σχόλια:

  1. Αχ κι εγω τις απολαμβάνω αυτες τις στιγμές και τις συζητησεις με φιλες! ΣΟυ ευχομαι να το επαναλάβεις σύντομα!!! το κρύωμα οκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το κρυωμα παω καλυτερα Μαρια. Εχω ακομη λιγο βηχα τα βραδια, αλλα κατα τα αλλα ειμαι μια χαρα :)

      Ενα ομορφο Σαββατοκυριακο ευχομαι!

      Διαγραφή