Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

κοιτωντας καλα

Απο εκει που δεν το περιμενεις, ερχονται καποια διημερα και καθονται περηφανα στον ωμο σου. Σαν σοφη κουκουβαγια. Η ζωη μου συχνα συνοδευεται απο μουσικη υποκρουση. Να κατι σαν αυτο danrniere danse
Πρωι πρωι τυλιξα μεσα σε μια πρασινη κολλα τους θυσαυρους του Σαββατοκυριακου μου και ξεκινησα για τη δουλεια. Κι ενω βγηκα απο το σπιτι με ενα σφιξιμο στο στομαχι, λογω καποιων υποχρεωσεων, αυτη τη στιγμη νιωθω με εναν ηλιο μπροστα στα ματια μου που προσπαθω να τον απορροφησω, να τον νιωσω να γεμιζει ολο μου το κορμι και να του επιτρεψω να αδεισει απο τις μυτες των ποδιων μου.
Σημερα ειδα τις πρωτες τουλιπες. Οταν δεν οδηγεις εσυ, εχεις τον χρονο να παρατηρησεις την πολη. Κοιτουσα την καθε λεπτομερια. Ηθελα να εχω και μια καλη φωτογραφικη στο χερι, να εχω κατεβασμενο το παραθυρο και να μαζευω ακριβα κλικ σε ενα αορατο φιλμ μεσα στην ψηφιακη μου μηχανη, φυλακιζοντας τον χρονο και μετα να σκεφτομαι αν τον πληγωσα ή αν του χαρισα την αιωνιοτητα.
Κανεις δεν ξερει.
Η Δευτερα αυτη με βρηκε λιγο πιο εκπαιδευμενη στο κοιταγμα.

12 σχόλια:

  1. καλημέρα ντίντιμου!
    τουλίπες, μουσικές, και νέα ματιά από εκπαιδευμένα μάτια της ψυχής.
    μια χαρά σε βρίσκω πάντα. το εννοώ.
    χχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεταλουδιτσα μου

      ειμαι λιγακι επηρεασμενη απο καποια μαθηματα βουδισμου & ψυχολογιας που παρακολουθω και απο διαφορες αποψεις του Οσσο που διαβαζω. Εχω αναγκη να μαθω να κοιταζω ολο αυτο τον πλουτο που μου χαριζεται καθημερινα κι εγω χανω ενα μεγαλο μερος επειδη ζω απο συνηθεια. Σκοπος ειναι η συνειδητοτητα. Της αναπνοης μου, του βλεμματος, της καθε μου κινησης και συνηθειας :)

      Μια ομορφη εβδομαδα ευχομαι να εχεις Μαγιουλι μου
      xxxxxxxxxxxxxxxx

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Ντίντι.Μ'αρέσει 'οπως γράφεις.Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εριετα χαρα μου να περνας απο εδω :)

      Ευχαριστω για το γλυκο σχολιο.

      Καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
    2. Περνάω συχνά ,αλλά σήμερα αποφάσισα να σου γράψω,και θα ξακολουθήσω.

      Διαγραφή
    3. Να εισαι καλα :)

      Καλημερα!

      Διαγραφή
  3. Να απολαμβάνεις τέτοια 'βλέμματα', του βάθους, της ουσίας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαλονικια μου

      δεν ξερω αν ακομη εχω καταφερει να τα απολαμβανω πληρως. Προς το παρον εκπαιδευομαι σε αυτα. Παιρνω κι ευχαριστηση βεβαιως. (Διαβασε και την απαντηση στην maya παραπανω και θα καταλαβεις γιατι λεω "εκπαιδευομαι").

      Μια ομορφη εβδομαδα να εχουμε στο "νησι" μας :)

      Διαγραφή
  4. Να έχεις πάντα αυτή τη διάθεση... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αρτιστακι μου σ'ευχαριστω :)
      Μια ομορφη μερα να εχεις!

      Διαγραφή
  5. ....τελικά την καλύτερη φωτογραφική μηχανή είχες μαζί σου!
    Δεν κοίταζες απλά. Κοίταζες κι έβλεπες.
    Δεν είναι πάντα εύκολο, θα συμφωνήσω μαζί σου, πολλές φορές κοιτάμε μα δεν βλέπουμε...θέλει εκπαίδευση!
    Καλό μήνα Κατερινιώ μου!
    Εύχομαι να΄χεις έναν Απρίλη χρωματιστό, μυρωδάτο, γιορτινό, γεμάτο εικόνες και χαμόγελα....
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστα Αννιω μου, εκπαιδευση θελει. Και να μην παραιτουμαστε απο τη ζωη :)

      Μια ομορφη μερα να εχεις!!

      Διαγραφή