Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

απο αυριο μαθητρια

Εφτασε ο καιρος. Αυριο ξεκιναω το μαθημα "Buddhism and Modern Psychology".  Καπου διαβασα οτι νιωθεις ευτυχισμενος οταν ζεις μια ζωη που καθε μερα σου χαρακτηριζεται απο δικες σου επιλογες. Ή καπως ετσι, δεν το θυμαμαι ακριβως. Θυμαμαι ομως οτι κατι μεσα μου φωναξε. "Ναι! Αυτο ειναι."
Χθες ειδα μια αγαπημενη φιλη για λιγοτερο απο μια ωρα. Ενα βιαστικο καφεδακι. Και μου ρουφηξε ολη την κουραση. Γιατι, δεν ξερω πως τα καταφερα, αλλα εσερνα την κουραση του Σαββατοκυριακου μεχρι χθες το απογευμα. Την αφησα ομως διπλα στο τασακι με τα αποτσιγαρα εκει στο Cosmos.
Πριν λιγο ειδα κι αυτο το βιντεακι στο facebook και κρατησα τα σπουδαια αυτα λογια ενος σπουδαιου πατερα "Being rich isn't about how much you have, but how much you can give". Μ'αυτο στο μυαλο θα ξοδεψω τη μερα μου.
Σ'αφηνω. Ηθελα μονο να σου πω οτι ειμαι ξεκουραστη και γεματη ενεργεια.

4 σχόλια:

  1. καλημερα μαθητρια μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και μπορώ να πάρω ότι πήρες και λίγη απο την δική μου κούραση είναι με τα λόγια του σπουδαίου αυτού πατέρα!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκορπουν μεγαλη εμπνευση αυτα τα ομορφα λογια του ομορφου μπαμπα :)

      Καλημερα Μαρθα μου

      Διαγραφή