Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Παμε ξανα ...

Ωραια. Οι γιορτες τελειωσαν κι εμεις επιστρεψαμε στις γωνιτσες μας. Λιγο πιο ευτυχισμενοι θαρρεις. Απο χθες βαζω συνεχεια πλυντηρια να προλαβω τον ηλιο.Απολαμβανω την επιστροφη στην καθημερινοτητα. Βαριεμαι λιγακι το ξεστολισμα το Σαββατο. Αλλά μου υποσχεθηκα να παρω καινουριες κουτες απο το μινι μαρκετ απεναντι και να βαλω τα χριστουγεννιατικα και μ'αρεσουν οι ανακαταταξεις. Η μικρη δυσκολευεται να κοιμηθει νωρις τα βραδυα, εγω δυσκολευομαι να μεινω ξυπνια για πολυ και ο Δημητρης λειπει ξανα μεχρι αργα και μενει μονο το αρωμα του στο σπιτι να μου κανει παρεα οταν επιστρεφω.Την Παρασκευη αν καταφερω, θελω να παω θεατρο, να δω εναν φιλο που παιζει. Ειναι το τελευταιο τριημερο που παιζουν στην Θεσσαλονικη κι εμεις ακομη δεν αξιωθηκαμε να παμε. Δυσκολο το βλέπω, αλλά θα το προσπαθησω. Για το υπολοιπο Σαββατοκυριακο δεν θα κανονισω τιποτα. Θα ηθελα να ξεστολισω και να ασχοληθω λιγακι με το σπιτι μου. Να ηρεμησω, να πλεξω, να διαβασω. Εχουν μαζευτει τα νηματα που αγορασα και δεν εχω πιασει να πλεξω τιποτα. Μαζευονται μονο σε διαφορες αποχρωσεις λες κι εχω σκοπο να πλεξω πολυχρωμη κουβερτα. Χουχουλιασμα στο σπιτι λοιπον. Ισως ερθει η αδερφη μου με τον γαμπρο μου για ενα χαλαρο σουαρε το Σαββατο βραδυ. Η μικρη μου ειπε οτι σημερα θα φαει την τελευταια σοκολατιτσα απο αυτες που τους εδωσαν στο παιδικο παιδακια που γιορταζαν και μετα θα ξαναφαει γλυκο την ανοιξη. Δεν θα το κανει, το ξερω, αλλα εκεινη τη στιγμη ειχε την πιστη οτι εχει την δυναμη να αντεξει τοσο πολυ. Και θαυμαζω τοσο πολυ αυτη την πιστη. Εγω δεν την εχω. Αλλα θα μπω κι εγω σε προγραμμα. Απο Δευτερα οπως θα φανταζεσαι. Αυτα τα camper που μου πηρε η αδερφη μου στη γιορτη μου ειναι τα πιο ανετα παπουτσια που ειχα ποτε. Αναρωτιεμαι ποσο θα αντεξουν αφου μονο για παντοφλες μεσα στο σπιτι δεν τα φοραω. Σημερα εκανα μια μικρη λιστα με υλικα που θελω να αγορασω μεσα στο 2014. Εγραψα καινουρια γυαλια μυωπιας, φακους επαφης γκρι, τιραντες για παντελονι κοκκινες, κοκκινη τσαντα ταχυδρομου, μια βεσπα, πολυχρωμα στυλο, και μελανακια για τον εκτυπωτη μου.
Καλα το καταλαβες. Μονο τα στυλο θα παρω και τα μελανακια του εκτυπωτη.
Το ποσο απολαμβανω να κανω λιστες το εχεις καταλαβει ετσι;


καληνυχτα

12 σχόλια:

  1. αχ τρελή μαμά παρε οτι θες φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα παρω τα βουνα ΜΕ φαινεται :) :)

      Καλημερα Ιωαννα μου. Χρονια σου πολλα για προχθες!!!

      Διαγραφή
  2. Κατερινιώ μου...
    Σαν να σε ακούω, (ακούω τη φωνή σου όταν σε διαβάζω και είμαι σίγουρη πως θα΄ναι ακριβώς η ίδια φωνή, που θα ακούσω κάποια στιγμή στ΄αλήθεια), σαν να σε ακούω λοιπόν, ανανεωμένη και ξεκούραστη!
    Μ΄αρέσουν οι μικρές υποσχέσεις που δίνεις στον εαυτό σου κι εύχομαι να καταφέρεις να παρακολουθήσεις την παράσταση της Παρασκευής. Συμβαίνει μερικές φορές, να λειτουργούμε όταν ο χρόνος εκπνέει. Πήγα τελευταία στιγμή στο κομμωτήριο, όταν δεν χωρούσαν πια δικαιολογίες και την επομένη ξεκινούσα δουλειά...η ρίζα είχε φτάσει στα αυτιά! ( Βαριέμαι ΑΦΟΡΗΤΑ τα κομμωτήρια!! )
    ΄Εχω κι εγώ σχέδια για την Παρασκευή μου...
    Μικρούτσικα σχέδια για να μπορώ να τα υλοποιώ και να καμαρώνω πως τα κατάφερα...
    Η Ισμήνη με ξετρέλανε με την δήλωση της...
    Ίσως να βλέπει τον ήλιο των τελευταίων ημερών και να νομίζει πως η άνοιξη είναι δυο-τρεις μέρες μακρυά!
    Σε φιλώ Κατερινιώ μου και περιμένω να δω τα πλεκτά σου στην οθόνη.!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραίο αυτό που έγραψες για την άνοιξη!
      Νατάσσα Μαν.

      Διαγραφή
    2. Οι γιορτες αυτες με ξεκουρασαν πολυ Αννιω μου. Απολαμβανω πολυ και την επιστροφη στην ρουτινα. Μπορει να γκρινιαζουμε για την καθημερινοτητα, αλλα μας ηρεμει και μας κανει να νιωθουμε ασφαλεια μεσα στο προγραμμα μας :)

      Λες αυτο να μπερδεψε την Ισμηνη; Ο ηλιος; χαχαχα Για να δουμε ποσο θα αντεξει. Αυριο Σαββατο, ειναι η μερα που πινουμε γαλα κακαο. Λες να το σνομπαρει και να περιμενει την ανοιξη; χαχαχαχαχαχαχαχα

      Αυτο το Σ-Κ μου φαινεται ολο θα γεμισει με ξεστολισμα. Ελπιζω να καταφερω να πιασω και τα βελονακια μου και συντομα να σας δειξω τα καλουδια που εφτιαξα :)

      Ενα ομορφο Σαββατοκυριακο να περασεις Αννιω μου!

      Διαγραφή
    3. αααα ξεχασα να σου πω...... το βραδυ θα παω θεατρο :) :) !!

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσει η λίστα πραγμάτων σου για το 2014! Πού ξέρεις, μπορεί να αποκτήσεις περισσότερα από όσα υπολογίζεις. Θα σου εξηγήσω τι εννοώ.

    Έκανα και γω μια λίστα τέτοια πριν τις γιορτές. Και πολλά από τα πράγματα σε αυτήν τα απέκτησα ήδη, τυχαία ή ως δώρο πχ ήθελα πλάστη για το ζυμάρι και η μαμά μου μού χάρισε έναν παλιό της γιαγιάς...Ή καινούργια ποδιά κουζίνας, μια απλή, για να μπαίνει και στο πλυντήριο και πήρα μία εγώ η ίδια σε μένα, ήταν το κόστος της μικρό...

    Τώρα, που θέλω να πάρω καινούργια τσάντα ώμου και γω, μια μεγάλη μαύρη με καφέ χερούλι (την έχω βρει και τη γλυκοκοιτάζω), κάνω ήδη το εξής: μειώνω όσο μπορώ τα ψώνια στο σουπερμάρκετ. Με παίρνει να το κάνω, τα ντουλάπια είναι γεμάτα. Αν περισσέψουν τελικά χρήματα ως το τέλος των εκπτώσεων και είναι ακόμη διαθέσιμη,θα την αποκτήσω...

    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Τι ωραία η ξεκούραση που ετοιμάζεις για σένα: πλέξιμο και διάβασμα...

    Φιλιά,
    Νατάσσα Μαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατασσα μου

      μ'αρεσει η μεθοδικοτητα σου και η εγκρατεια σου! Ευχομαι να την παρεις την τσαντουλα. Εγω δεν προβλεπεται να παιρνω τιποτα απο αυτα, επειδη υπαρχουν διαφορες τρυπες ανοιχτες που πρεπει να κλεισουν :) Στις γιορτες ξοδευτηκαμε λιγο με τα δωρα. Δεν το μετανιωνω, οσο μεγαλωνω εκτιμω ολο και περισσοτερο την εννοια του δωρου :) Αλλα τωρα πρεπει να μαζευτουμε λιγακι.
      Λες να εχει καμια βεσπα του παππου μου η μαμα μου να μου δωσει;;; :) :) :) Ειδες κανω και χιουμορακι :)


      Σημερα θα παω θεατρο με τον Δ. Τα καταφερα τελικα :) Το Σ-Κ θα εχω ξεστολισματα και μια επισκεψη σε μια φιλη της μικρης για να παιξουν την Κυριακη το πρωι. Χαλαρες καταστασεις. Ο,τι αρμοζει μετα απο γιορτες δηλαδη :)

      Να περασεις ενα υπεροχο Σαββατοκυριακο φιλεναδα!!
      xxxx

      Διαγραφή
    2. Τι να κάνω; Βολεύομαι με τέτοια μικρά δώρα και κάνω και χαρά. Πάνε οι εποχές που ήμασταν 16-17 και με όλο το θράσος λέγαμε στους γονείς "θέλω μηχανάκι για δώρο όταν περάσω στο Πανεπιστήμιο". Και μας φαινόταν και πολύ φυσικό, γιατί το έκαναν οι φίλοι και οι συμμαθητές μας. Το είχα πει και γω, αλλά δεν έπιασε.: -))))

      Και ΟΚ, να μη ζητήσει κανείς καινούργιο μηχανάκι. Αλλά ούτε να βολευτεί με κάτι παλιό οικογενειακό, σαν τη βέσπα του παππού; Από τα '70'ς; Μμμ, τι στυλ! Δεν το κόβω όμως και γω, αυτοί οι γονείς και οι παππουδογιαγιάδες μόνο σεμεδάκια ξέρουν να μας φυλάνε :-)))....Καλά, εγώ δε μιλάω, ενθουσιάστηκα με τον πλάστη της γιαγιάς (εμείς εδώ τον λέμε "ξυλίκι").

      Καλά να περάσετε όοολο το Σαββατοκύριακο!

      Νατάσσα Μαν.

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχαχαχα πολυ γελασα για την προικα που μας αφηνουν οι γιαγιαδοπαππουδες μας. Ουτε μια βεσπα βρε παιδι μου :) :)
      Ξερεις κατι; Κι εμενα θα με ενθουσιαζε ο πλαστης της γιαγιας. Για σκεψου ποσα ομορφα εχει κανει με αυτο τον πλαστη και ποσο ομορφες στιγμες εμειναν μοσχομυριστες στη μνημη της μαμας σου χαρη σ'αυτον :)

      Αντε σ'αφηνω. Παω θεατρο λεμε. :):)

      xxxxxxxxxxxx

      Διαγραφή
  4. Πάμε ξανά δυνατά με λίστες ή χωρίς (το χωρίς είναι για μένα..χαχα)...
    Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία σου εύχομαι!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι λιστες γινονται ειτε γραπτα, ειτε νοητα....οπως βολευει τον καθενα. Παμε γερα Μαρια μου :)

      Καλη σου μερα!!

      Διαγραφή