Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

μαγικη προσευχη

Σημερα θα ορκιζομουν οτι ξεκινησε η μερα μου με πολυ καλη διαθεση και τωρα νιωθω απλα αδεια. Ενταξει, αν εισαι αρσενικος εσυ που διαβαζεις μη δωσεις πολυ σημασια. Δεν εγινε κατι. Κι αντιθετως ειχα στιγμες μεσα στην μερα μου που θα μπορουσα να πιαστω και να ειμαι πολυ καλα.
Υποθετω οτι φταιει που περιμενω περιοδο και ειμαι λιγακι ακατανοητα απαισιοδοξη τετοιες μερες.
Ευτυχως ειναι Παρασκευη. Κι εκτος απο το Σαββατο το πρωι που θα παω με την αδερφη μου και την μικρη στο κεντρο, ολο το υπολοιπο Σ-Κ εχω σκοπο να μεινω μεσα, να μαγειρεψω, να στολισω μικρα σημεια, να κανω ζεστες σουπιτσες για τα βραδια και να δω μια ωραια ταινια.

Το μεσημερι πηγα μεχρι τα δικαστηρια στο κεντρο για μια δουλεια. Ενα μικρο καφε στην Φραγκων ειχε φωτακια και σκεφτηκα οτι αν δεν δουλευα το απογευμα θα κερνουσα ενα καφεδακι στη μαμα μου. Εχει αλλο παλμο το κεντρο. Εξακολουθω να δηλωνω οτι δεν θα μπορουσα να το ζω καθημερινα, αλλα τις φορες που το επισκεπτομαι κραταει την γοητεια του και με διαπερναει καθε φορα το αρωμα και ο χαρακτηρας της πολης μου.
Ειδα οτι δεν εχουν στολισει φετος την Αριστοτελους. Μονο ενα καρουζελ και καποια αλλα παιχνιδια εμειναν στην πλατεια κατω. Ο Μπουταρης ειπε οτι θα επενδυσει σε αυτο που θα γινει μεσα στην εκθεση φετος κι αν θελουν οι Θεσσαλονικεις στολισμενο κεντρο, ας στολισει ο καθενας το μαγαζι του. Τον Μπουταρη απο μια ομιλια στο TEDx τον αγαπησα. Νομιζω ομως δεν ηταν τοσο πετυχημενο αυτο που ειπε. Εγω παντως θα κανω αυτο που ειπε. Θα στολισω και το μαγαζι μου και λιγα περισσοτερα φωτακια στο σπιτι. Με μαγευουν τα φωτακια.
Ηθελα να πιω ενα καφεδακι στο κεντρο. Αυτο νομιζω με χαλασε. Οτι επρεπε να επιστρεψω ενω η καρδια μου ηθελε να μεινει κι αλλο. Ολοκληρη γυναικα εισαι βρε Κατερινα, θα μου πεις. Τι ναζια ειναι αυτα. Στο λεω ομως. Αυτο με πειραξε.
Πρεπει να μαθω μια μαγικη προσευχη να πιανει οταν θελω κατι πολυ. Ξερεις καμια; Ισως να ξερεις το Ισμηνελι μου που κανει παρεα με μαγους και ξωτικα.
Η αδερφη μου ανυπομονει αυριο να παμε στα μαγαζια, εγω να πιω εναν ζεστο χριστουγεννιατικο
καπουτσινο σε ενα στολισμενο καφε του κεντρου και η Ισμηνη να ανεβει στο καρουζελ.... κι ας μην το ξερει ακομη...

4 σχόλια:

  1. Μόνη σου το είπες.. έρχεται το αύριο και είναι καλύτερο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι , καποιες φορες απο του πουθενα ερχεται ενα υπεροχο Σαββατοκυριακο :)

      Καλη εβδομαδα Βερα μου

      Διαγραφή
  2. Εγώ έχω πιο πολλές ψυχολογικές διακυμάνσεις από ποτέ άλλοτε... άστα...
    Ούτε εδώ έχουν στολίσει και δε με νοιάζει όμως καθόλου. Πάντως ναι το κέντρο έχει άλλο χάρη σίγουρα.
    Κρατώ να δω την ομιλία του Μπουτάρη, καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρτιστακι μου, θα παω να δω κι αυτο που οργανωσαν μεσα στην εκθεση. Λενε ειναι πολυ ωραιο. Αλλα ενα δεντρο στολισμενο και στο κεντρο, λιγα φωτακια....τα ηθελα ειναι η αληθεια :)

      Καλη εβδομαδα :)

      Διαγραφή