Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

γαλλικος φουντουκι

Το γραφειο μυρισε γαλλικο φουντουκι. Πλησιαζει το παρτυ της Ισμηνης κι εχω συνεχεια να κανω κατι. Δεν ειμαι για μεγαλα events εγω. Δεν το 'χω καθολου. Να 'ναι καλα η Βικυ που τα εχει οργανωσει ολα. Αραγε υπαρχουν αλλες μαμαδες που βαριουνται τα παιδικα παρτυ; Χαιρομαι πολυ με ολα τα ομορφα που θα εχει στο παρτυ της, αλλά περιμενω πως και πως την Κυριακη, να ξεκινησει μια ησυχη φθινοπωρινη εβδομαδα, χωρις τρεξιματα για παπουτσια, για τουρτες, για κορδελες. Δεν ειμαι εγω για τετοια. Δεν ξερω πως αλλιως να το περιγραψω. Μου αρεσει να εχω φιλους στο σπιτι, απο αυτους τους φιλους που δεν χρειαζονται και πολλες ετοιμασιες. Χουχουλιαρικα πραγματα, καζουαλ ενδυμασια, αχνιστα καφεδακια. Ενω η Βικυ ειναι αλλο πραγμα. Θα επρεπε να ειναι η καλυτερη οργανωτρια εκδηλωσεων, τουλαχιστον στην Ελλαδα. Δεν μπορεις να φανταστεις πως δημιουργει ολοκληρα σκηνικα στη φαντασια της και μετα τα φτιαχνει ενα ενα με μεγαλη υπομονη. Απο τις οδοντογλυφιδες για τα κεφτεδακια και τις γιρλαντες με χαρτακια για cupcakes μεχρι φιγουρες ζωων για τα καλαμακια και  χαρτονενια αλογα με χαιτη απο νηματα. Ο,τι και να σου πω ειναι λιγο.
Απο την αλλη εβδομαδα θα ασχοληθω με τις ντουλαπες μας. Να κατεβασω κανενα χειμωνιατικο, να αερισω το παπλωμα, να τυλιχτω με κανενα σαλι το βραδακι στον καναπε. Στο σπιτι γινεται παλι πανικος.Πρεπει να ανεβασω πραγματα στη σοφιτα. Με εκνευριζει να εχουμε μεγαλο σπιτι αλλα να μην υπαρχει αρκετος χωρος για να βαλουμε οσα χρειαζομαστε. Εχω μια αλλαγη στο μυαλο μου για την αποθηκουλα μας. Απο την άλλη εβδομαδα αυτα. Προεχει το παρτυ της μικρουλας μου.
Σ'αφηνω. Ο,τι να'ναι σου εγραψα παλι. Ειμαι απορροφημενη αλλου. Απο εβδομαδα θα ειμαι πιο πολυ εδω, πιο πολυ εγω. Σε φιλω.

4 σχόλια:

  1. Καλό φθινόπωρο λοιπόν....μου αρέσει και μένα ο γαλλικός φουντούκι!

    Μπράβο στη θεία Βίκυ που οργανώνει το πάρτυ (και είναι ξέγνοιαστη η μαμά). Ταλέντο είναι αυτό!

    Για το πώς νιώθεις για την ετοιμασία του πάρτυ: πολύ σε καταλαβαίνω. Γενικά και γω δεν είμαι των πολύ μεγάλων και οργανωμένων καλεσμάτων, προτιμώ τα μικρότερα και τα χουχουλιάρικα. Βαριέμαι απίστευτα όλα αυτά που περιγράφεις με τα ψαξίματα για το τάδε και το δείνα. 'Αντε να τα δεχτώ για έναν γάμο ή βάφτιση, που είναι στιγμές μοναδικές στη ζωή, όχι όμως για ένα πάρτυ...Εκεί δε με νοιάζει καθόλου τι διακόσμηση θα έχουμε. Με νοιάζει να υπάρχει ωραίο σπιτικό φαγητό και άνθρωποι που δένουν μεταξύ τους και θα έχουν ωραίες στιγμές να θυμούνται.

    Ωραία είναι η χειμωνιάτικη ατμόσφαιρα που θα έρθει σε λίγο καιρό, καλά τα γράφεις. Σάλι στις πλάτες μας, τζάκι αναμμένο, ζεστά ροφήματα...Αργεί όμως εδώ. Χτες βράδυ πήγαμε για φαγητάκι σε ένα καφενείο (ομελέτα και κοκκινιστό μοσχαράκι), καθίσαμε έξω και ενώ είχε βρέξει προχτές, είχε ακόμη πολλή ζέστη...

    Καλή μισή βδομάδα μας!
    Φιλιά!

    Νατάσσα Μαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατασσα μου

      εγω και για τον γαμο και για την βαφτιση το ιδιο πραγμα νιωθω. Να ειναι καλα η Βικυ που ειχε επιμεληθει κι εκει την διακοσμηση γιατι εγω θα τους εδινα μονο κουφετα, αντε και λιγη τουρτα στο τελος χαχα :) Ο καθενας με τα ταλεντα του φιλεναδα.

      Κι εδω μεχρι προχθες, ειχε λιγη συννεφια το πρωι αλλά το μεσημερι εβγαζε ηλιο και εκανε πολυ ζεστη! Χθες και σημερα εχει λιγη περισσοτερη δροσια. Το βραδυ πιανει παλι αρκετη δροσουλα και το σαλι φοριεται ανετα ηδη :)

      Αντε καλο μας φθινοπωρο λοιπον :) xxx

      Διαγραφή
  2. βρε καθενας στο ειδος του αν ειναι καλη το κανει και το χαιρεται μπραβο της και σε εσενα ομως που εισαι τοσο σωστη και το λες και που δεν το παιζεις κατι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καθενας εχει τα δικα του ταλεντα. Η Βικυ ειναι επαγγελματιας στην διακοσμηση και στις χειροτεχνιες :)

      Καλημερα Ιωαννα μου

      Διαγραφή