Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

λιγο μπλε




Τελειωσα και το βιβλιο, ειδα και την σειρα. Τοσο γρηγορα ολα, που ηταν σαν να επαιζα κι εγω καποιον ρολο. Σαν να ζουσα απο μεσα ολη την ιστορια.
Σημερα, οσοι ερχονται στο γραφειο, μου παραπονιουνται για τη ζεστη. Εγω το μεσημερι στο σπιτι δεν ζεσταινομουν παντως. Καυσωνα δεν θα το ελεγα το σημερινο.
Αυριο πρωι πρωι θα ποτισω τα λουλουδια της μαμας μου. Λειπουν διακοπες και αναλαβαμε εμεις καποιες υποχρεωσεις. Σκυλια, λουλουδια, νερα για τα αδεσποτα. Σκεφτομαι αν δεν δουλευα, πως θα ηταν η ζωη μου. Θα απολαμβανα αραγε να βγαινω καθε πρωι να ποτιζω τα λουλουδακια μου; Θα ειχα προγραμμα με τις δουλειες του σπιτιου και θα ηταν το σπιτι παντα τακτοποιημενο; Πρωι πρωι θα επινα εναν ελληνικο. Οπως τοτε, πριν γινω μαμα. Μετα δεν ξερω.
Στο σπιτι με περιμενει μια ακαταστασια. Δεν θελω να παω. Εχει χαλασει το πατζουρι και νιωθω σαν ποντικι κλεισμενη εκει μεσα. Ισως λιγο κρασακι.....ενα καινουριο βιβλιο. ....ισως ο Δ που γυριζει νωρις τελευταια....ισως καποιες γλυκες σκεψεις για το μελλον....
Μου λειψε λιγο μπλε σημερα....

2 σχόλια:


  1. Πόσο χαλαρωτικές είναι οι ασχολίες που γράφεις: περιποίηση στα λουλούδια και στα σκυλιά, καφεδάκι.


    Αν δε δούλευες...Αυτό μου συμβαίνει εμένα τους δύο καλοκαιρινούς μήνες (σχολικές διακοπές).

    Τι κάνω λοιπόν:
    Φροντίζω το σπίτι μονάχα ένα τσικ παραπάνω, αλλά δεν πραγματοποιώ τα μεγαλεπήβολα σχέδια του χειμώνα (=θα ξεκαθαρίσω σημειώσεις, θα χαρίσω σε βιβλιοθήκες βιβλία που δεν τα θέλω πια, θα πλύνω όλα τα φωτιστικά..θα..).Κάνω κατά καιρούς κάτι από όλα αυτά, αλλά πάντα μισό. Βήμα- βήμα. Είμαι καλή στην επιφανειακή καθαριότητα (πατώματα, κουζίνα κτλ), αλλά όχι στη λεπτομερή (τζάμια, σοβατεπί,πίσω απο βιβλιοθήκες κτλ).Αποφάσισα πρόσφατα όμως να βάλω γυναίκα να με βοηθά σε αυτά τα βαριά μια φορά το τρίμηνο, για να διατηρείται το σπίτι σε ένα επίπεδο καθαριότητας. Θα δούμε αν θα συμφωνήσουν και τα οικονομικά του σπιτιού με την απόφασή μου!

    Στην ουσία,όταν δε δουλεύω, κάνω αυτά που αγαπώ πολύ: κολύμπι, παρέα με φίλους και συγγενείς, άραγμα στο μπαλκόνι,περπάτημα,διάβασμα. Μικρές αποδράσεις και γενικά ξαναζωντάνεμα.Μου χρειάζεται τόσο...για να βγάλω το χειμώνα!



    Φιλιά!
    Νατάσσα Μαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νατασσα μου
    σε καταλαβαινω. Λειπει η μικρη 2μιση εβδομαδες απο το σπιτι κι ενω ειχα στο μυαλο μου να κανω τοσα πολλα πραγματα στο σπιτι που δεν μπορω να κανω οταν ειναι εδω, εκανα μονο 1-2 πραγματακια που φαινονται λεπτομεριες μπροστα σε οσα ηθελα να τελειωσω.

    Ευχομαι να αντεξουν τα οικονομικα σας λιγη εξτρα βοηθεια απο μια γυναικα. Κι εγω εχω μια που ερχεται καθε εβδομαδα και νιωθω οτι χωρις την καλη μας κυρια Ελενη το σπιτι θα ηταν στα μαυρα του τα χαλια :)

    Καλημερα, κανε μια βουτια και για μενα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή