Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

μαθηματα επικοινωνιας

Μαθαινω να εκφραζομαι.
Ειχα προβλημα με τα αυγα που επαιρνα επειδη δεν ηταν ευδιακριτη η σφραγιδα, εστειλα ενα ευγενικο μηνυμα στην ενωση αυγοπαραγωγων, ενημερωθηκε ο υπευθυνος και σε 3 μερες οι σφραγιδες ειναι πεντακαθαρες.
Ειχα προβλημα με καποια παντοφλακια μια γνωστης εταιρειας, εστειλα μηνυμα στην εταιρια και η υπευθυνη με ευχαριστησε που την ενημερωσα σε πιο ακριβως σημειο ειναι ελαττωματικα, προτεινοντας μου βεβαια να τα επιστρεψω και να μου δωσουν καινουρια, ακομη κι αν ειχε περασει καιρος απο την αγορα και δεν ειχα την αποδειξη.
Αγορασα ενα παιδικο DVD ακρως απαραδεκτο για παιδια, κατα τη δικη μου αποψη. Μιλησα το πρωι με μια ευγενικη κυρια στην Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη και μου προτεινε να στειλω το DVD μαζι με μια καταγγελια στο Υπουργειο Αναπτυξης Ανταγωνιστικοτητας Υποδομων Μεταφορων και Δικτυων για να εξεταστει εαν ειναι οντως ακαταλληλο για παιδια. Αυριο πρωι θα το στειλω. Ισως να μη γινει κατι. Αλλά θα εχω προσπαθησει. Περα απο το να γκρινιαζω στο facebook θα εχω κανει κατι για οσα με ενοχλουν.
Οχι δεν ζω σε πλασματικο κοσμο, ουτε πιστευω οτι ολα λυνονται με μια "ενημερωση των αρμοδιων". Εντυπωσιαστηκα ομως, οταν μεσα απο συζητησεις συνειδητοποιησα οτι ενοχλουμαστε απο διαφορες καταστασεις και δεν κανουμε καν τον κοπο να ενημερωσουμε τους υπευθυνους. Πως περιμενουμε να ερθει η εξελιξη οταν εμεις εχουμε γινει ενας αδρανης σπασμενος κρικος στην αλυσιδα της κοινωνιας που ζουμε;

Ενας παλιος συμφοιτητης μου εκανε μια ομαδα με οσους σπουδασαμε στην Constanta. Και σκεφτομαι παλι, ποσο θα ηθελα να περπατησω σε εκεινα τα μερη. Υπεροχες αναμνησεις κι να σπιτι καπου εκει στην Primaverii που το νοσταλγω συχνα. Και τους φιλους μου. Την Πεννη, τον Γιαννη, την Αννα, την Σοφια, την Αλικη, τον Νικο, τον Γιωργο, την Τζενη μου. Τους αγαπω εναν εναν πολυ ιδιαιτερα και μοναδικα. Ειναι αληθεια οτι τα φοιτητικα χρονια εχουν αλλου ειδους χημεια. Δενονται διαφορετικα οι ψυχες μας.

Οταν επιστεψω το βραδυ χρωσταω μια συγνωμη στην ισμηνη που την μαλωσα 183264 φορες το μεσημερι επειδη δεν με αφησε να κοιμηθω. ειναι παιδι που εκτιμαει την συγνωμη. Εγγυημενα. Αυτη μια μερα, θα κανει τη διαφορα...



8 σχόλια:

  1. Έχεις απόλυτο δίκιο, ακολουθώ την ίδια τακτική με σένα κι έχω δικαιωθεί τις 98 στις εκατό φορές.
    Μόνο γκρινιάζοντας αποτέλεσμα δεν υπάρχει..
    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζινα μου η αληθεια ειναι οτι εγω δεν το εκανα παντα. Αργω αλλά, μεγαλωνοντας γινομαι πιο συνειδητοποιημενη πολιτης τους κοσμου :)

      Καλη εβδομαδα :)

      Διαγραφή
  2. "ειναι παιδι που εκτιμαει την συγνωμη. Εγγυημενα."
    Η μικρή μου εκτιμάει το "ευχαριστώ"! Τυχαία το παρατήρησα.
    Περισσότερο από το μπράβο!
    Είναι μπροστά τα πιτσιρίκια... Τρώμε τη σκόνη τους...
    Φιλάκι στο μαγουλάκι της
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα ειναι πολυ μπροστα ναι. Μεχρι να μεγαλωσουν, θα μας μαθουν τροπους αυτα ;)

      καλημερααα

      Διαγραφή
  3. Εκφράζεσαι (και δεν τα κρατάς μέσα σου), αναλαμβάνεις πρωτοβουλία για να διαμαρτυρηθείς εκεί που πρέπει (και έχεις και αποτελέσματα), ζητάς συγνώμμη από τη μικρή (εσύ η μεγάλη) και την έχεις μάθει να εκτιμά τη συγνώμμη.
    Δε νιώθεις ότι γεμίζεις με χαρά για όλα αυτά; Εγώ το ένιωσα όταν διάβασα το κείμενο.


    Καλημέρα!
    Νατάσσα Μαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικα. Νιωθω πολλα συναισθηματα. Νιωθω χαρα, περηφανεια που επιτελους ειμαι ενεργη, νιωθω συνεπης σε αυτα που πιστευω...νιωθω πολλα ομορφα :)

      καλο μεσημερακι Νατασσα :)

      Διαγραφή
  4. Εδώ μοιάζουμε! Κι εγώ παλιά δεν έδινα σημασία αλλά τα τελευταία 5-6 χρόνια ότι θεωρώ δυσανάλογα κακό για την αξία του το δηλώνω. Έχω μιλήσει κι εγώ αρκετές φορές με την Προστασία Καταναλωτή και έχω πάρει και σε εταιρίες για σκάρτα προϊόντα..και δεν το θεωρώ καθόλου ντροπή. Πώς αλλιώς θα γίνουν τα πράγματα καλύτερα..κάπως, κάπου, κάποτε;
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι Βερα μου, πολυ σωστα. Κι εγω καποτε ημουν πιο ανευθυνη σε τετοια πραγματα. Γιατι, αν δεν κανεις κατι για οσα σε ενοχλουν, ανευθυνοτητα ειναι!

      Καλημερααα :)

      Διαγραφή