Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

σ'ευχαριστω μπαμπα

Πριν καποια χρονια ειχα δει αυτο το βιντεακι. (μου το θυμισε σημερα η Λιτσα)
4.35 λεπτα σιωπης, θαυμασμου, δακρυων
Δεν μου αρεσουν πολυ τα μελισταλαχτα βιντεακια. Μα αυτο ειναι το κατι αλλο.
Η δυναμη του πατερα! Αυτη η αγαπη δεν περιγραφεται.

 
















Χαιρομαι αφανταστα να βλεπω νεους μπαμπαδες να ΖΟΥΝ με τα παιδια τους. Να τα ταιζουν, να τα μπανιαριζουν, να τα φροντιζουν, να παιζουν μαζι τους σαν μικρα παιδια. Βλεπω μωρα να πεφτουν και να φωναζουν "μπαμπα" αντι για "μαμα" και σκεφτομαι οτι επιτελους θα νιωσουν και οι μπαμπαδες, αυτη τη γλυκα που νιωθουν οι μαμαδες, οταν ακουνε να τους φωναζει το παιδι τους.
Ειναι τοσο σπουδαιος ο ρολος του πατερα !
Ας μην ξεχασουμε να τους πουμε ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ την Κυριακη που ειναι η γιορτη του πατερα!

Υπεροχες ιδεες για την ημερα εκεινη θα βρειτε στη Σοφια, εγω απο εκει "εκλεψα" :)




7 σχόλια:

  1. Έχω την τύχη να μεγαλώσω μ'έναν μπαμπά που και με φρόντιζε, και με έλουζε, και με έντυνε, και ξαγρυπνούσε δίπλα μου, και μου μαγείρευε. Μου έδινε αγάπη και τρυφερότητα. Την λατρεία που του έχω δεν μπορώ να την περιγράψω με λόγια...
    Ο μπαμπάς είναι ότι πιο βασικό στην ζωή ενός κοριτσιού. Καθορίζει όλη του την πορεία. Οι άντρες που θα επιλέξουμε έχουν άμεση σχέση με τον πατέρα που είχαμε.
    Χρόνια Πολλά σε όλους τους μπαμπάδες!!!!
    Το βίντεο είναι μοναδικό...

    Φιλιά πολλά πολλά φιλεναδίτσα μου!!!
    Να χαιρόμαστε τους μπαμπάδες μας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα σε ολους τους μπαμπαδες φιλεναδα :):):)
      Οι μπαμπαδες ειναι παντα τα προτυπα για τα κοριτσια. Υσνηθως διαλεγουμε αντρες που τους μοιαζουνε :)

      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Διαγραφή
  2. Το βίντεο το έχω δει, είναι φοβερό..
    Χρόνια πολλά στους μπαμπάδες που περνάνε δύσκολα με το άγχος της εποχής μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βερα μου

      πολυ σωστα. Εχουν απιστευτο αγχος πλεον οι μπαμπαδες. Και κατι μου λεει οτι με αυτα τα αποτελεσματα που βγαλαμε, τα χειροτερα ακομη δεν τα εχουμε δει...

      καλημερααα

      Διαγραφή
  3. Έχεις δίκιο Dee Dee μου, είναι σπουδαίος ο ρόλος του πατέρα!! Πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει, οι νέοι μπαμπάδες είναι σούπερ!!Να τους χαιρόμαστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το άρθρο φοβερό, πολύ σωστά τα λέει!! το βίντεο πολύ ωραίο!!

      Διαγραφή
    2. Χριστινακι μου

      ειδα και τη δικη σου υπεροχη αναρτηση για τον δικο σας μπαμπα :):)

      Καλημερααα

      Διαγραφή