Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

λιγο απ'ολα


Τα καταφερα. Πηρα την μικρη μου και την φιλη μου και φυγαμε στο χωριο. Μετα απο εσωτερικες διαμαχες, νικησε η θεληση. Χορτασαν τα ματια μου πρασινο και η μικρη τρεξιμο στην εξοχη. 

Αν ειχε και λιγοτερο κοσμο, θα το απολαμβανα ακομη περισσοτερο. Παιξαμε πολυ, περπατησαμε στο δασακι, ηπιαμε τα καφεδακια μας, τα κρασακια μας, τιμησαμε και τα σουβλακια του Αγιου Προδρομου στην επιστροφη και γυρισαμε σπιτι εξαντλημενες και γεματες.
Καθε που παω στο χωριο, ονειρευομαι να ζησω εκει καποτε....

☼☼☼☼☼☼☼

Και 3 φωτογραφιες απο το παιχνιδι  Photo a day June, εγω βρηκα το παιχνιδι απο την ελληνικη εκδοχη του εδω στην Marian

2. empty (αδειο)

3. on your plate (τι εχει το "πιατο" σου)

4. close-up (κοντινο)

5. sign (σημαδι, σημα, πινακιδα)


Σημερα η μερα κυλησε ηρεμα. Με λιγο παρεα, λιγο δουλιτσα, λιγο επιστροφη. Η μιση ειμαι ακομη πισω απο ενα τιμονι.... ειχα ξεχασει ποσο μου αρεσει να οδηγω για εκδρομη. Εχω βαλει 3 πλυντηρια απο χθες βραδυ, εχω χασει 3 κιλα μεσα σε μια εβδομαδα (τα υγρα ειναι το ξερω:P), εχω γελασει 19 φορες, εχω αποφασισει 365 φορες κι εχω αναθεωρησει τις 364, εχω φαει ολα τα νυχια μου, κουρεψα και ξαναεβαψα τα μαλλια μου χαλκινα, εβαλα τους γκρι φακους επαφης και με χαζευα σε καθε καθρεφτη, προετοιμαζομαι να αποχωριστω τη μικρη μου για αλλη μια φορα λογω ανωτερας "βιας" και προσπαθω να συγκεντρωθω στο λατιν παρτυ την αλλη Παρασκευη. Ειμαι η κατερινα και ειμαι καλα για αλλη μια φορα!
Την Κυριακη αυτη δεν ειναι η γιορτη του μπαμπα; Εχουμε και ζωγραφια να ετοιμασουμε λοιπον...(Διορθωση: Η γιορτη του πατερα ειναι την αλλη Κυριακη, 17 Ιουνιου)



... κουτση εβδομαδα και περασε ηδη και η Τριτη

23 σχόλια:

  1. παντως απο το λιγο που μπορω να δω ειναι πολυ ωραιο το χρωμα και σου παει!!και το ματι τελειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στελλα μου
      αυτο το χρωμα ειχα και πριν, απλα η ριζα ειχε φτασει μεχρι το αφτι χαχαχα :):):)

      Καλημεραααα

      Διαγραφή
  2. Χαίρομαι που περάσατε ωραία! Έτσι θέλει..τα'παμε!
    Και πλυντήρια μετά..χεχε..εμ, πώς αλλιώς;
    Σε φιλώ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βερα μου, τωρα που εχει ηλιο και στεγνωνουν αμεσως τα ρουχα χαιρομαι να βαζω πλυντηρια :):)

      Καλημερα

      xxxxxxxx

      Διαγραφή
  3. ωραία περάσατε δλδ, είδες που το σκεφτόσουν?καλά έκανες!! οι εικόνες σου πολύ ωραίες!μπράβο! Μαλλιά και μάτια φοβερά!! φαντάζομαι ξέρεις ότι μου αρέσει το χαλκοκόκκινο, το χρώμα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινα μου

      απο σενα ειχα δει αυτο το χρωμα πριν παρω αποφαση να τα βαψω κι εγω. Δεν θυμασαι που σε ρωτουσα; :):)

      Καλημεραααα

      Διαγραφή
  4. Πολύ πλυντήριο βρε παιδί μου! χι χι χι!! Πάντα όμορφες εκδρομούλες εύχομαι!!! Ωραίο το χρώμα, ωραίες και οι φωτογραφίες.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. evonita μου

      χθες χαζευα το μπλογκ σου και σημερα ηρθες εσυ :):):) Σε ευχαριστω για τα ομορφα λογια!!

      καλημερααα

      Διαγραφή
    2. Χί Χί, είδες; Συναντηθήκαμε! :) να είσαι καλά.. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Καλοπερνάτε. Προχτές ήμασταν στο φράγμα. Τόση χαρά...
    Δεν σου είπα: "καθαρίσαμε". Μέσα σε μία μέρα ουσιαστικά. Μόνο δύο φορές κατουρήθηκε και μετά τίποτα. Και μάλιστα το είδε και σαν παιχνίδι (κλείσε την πόρτα μπαμπά, καλά κλείσ' την...). Ακόμα και σε μαγαζί ζητάει να πάμε τουαλέττα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητηρια!!!!!!!!!! Εγω ακομη δεν αρχισα καλα καλα να τη μαθαινω. Ειναι στο προγραμμα ομως για τις επομενες εβδομαδες!! Πολυ χαρηκα για εσας, που ξεμπερδεψατε ετσι ευκολα!!! Μπραβο κι ευχομαι ετσι να συνεχισει κι ετσι να συμβει και με την μικρη σας μετα :)
      Στο φραγμα δεν ειναι πολυ ομορφα;;

      Καλο μεσημερακι!!!

      Διαγραφή
    2. Στο φράγμα πάντα της αρέσει. Αλλά τόση χαρά δεν είχαμε ξαναδεί.
      Για το καθάρισμα (υπόψη μόλις κλείσαμε τα 3) κι εγώ το φοβόμουν. Αλλά τελικά μόνο ο φόβος μου ήταν. Δύο φορές τα έκανε, δεν τη μάλωσα καθόλου, αλλά ένιωσε τα τσίσα επάνω της κι εκεί κατάλαβε ότι δεν πρέπει.
      Και μετά έγινε παιχνίδι. Με το παραμικρό τρέχει στην τουαλέτα, έμαθε να κάνει το βρακάκι της, να σκουπίζεται... Όλο ένα παιχνίδι.

      Διαγραφή
    3. Μακαρι και η δικη μου να ξεμπερδεψει ετσι γρηγορα. Σκεφτομαι να της παρω χαντρες (ή πετρουλες ή φασολια, θα δουμε), καθε φορα που θα κανει κατι στην τουαλετα, να βαζουμε μια χαντρα σε ενα βαζακι και οταν μαζευονται δεκα, να της παιρνουμε ενα παιχνιδι. Ελπιζω να πιασει :) Αν εχεις καμια αλλη ιδεα να μου προτεινεις ειμαι ολη αυτια :):):)

      Διαγραφή
    4. Εμείς το βαφτίσαμε πετρούλες και νεράκια. Κάνει μικρές πετρούλες (είναι και σκληρά) μεγάλες πετρούλες και νεράκια... Απλά θα έχεις σηκώσει τα χαλιά, θα έχεις τη μάπα κάπου εύκολη και θα την κοιτάς.
      Εμάς από μήνες όμως όταν ήθελε κακά της πήγαινε κάπου σε μία γωνία, συνήθως μόνη. Όταν την έβλεπα από καιρό της λέγαμε, θες στο γιο-γιο; Αρνούνταν. Μία φορά την πήγα αγκαλιά (με το ζόρι και την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή) και είδε τις... πετρούλες. Μετά άρχισε να συνηθίζει.
      Την προετοιμάζαμε από καιρό στα λόγια ουσιαστικά.

      Διαγραφή
    5. Θα το εχω υποψιν μου :) Αυτο για τα χαλια μου το ειχανε πει και στον παιδικο. Ειχα σκεφτει απο τα χριστουγεννα να το κανω και οι κοπελες εκει μου ειπαν οτι βιαζομαι και να προτιμησω να γινει καλοκαιρακι που θα εχω μαζεψει τα χαλια :)
      Το βραδυ υποθετω δεν καθαρησε ακομη ουτε η δικη σας. Αν καταφερατε μεσα σε δυο μερες να μην τα κανει και στον υπνο της τοτε εχετε το παιδι θαυμα :):):)

      Ευχαριστω για τις συμβουλες!!

      Διαγραφή
  6. Περάσαμε υπεροχα φιλεναδα ... να το ξανακανουμε... το καλυτερο σημειο την εξορμησης μας οταν γελουσαμε με υποννουμενα για εκεινη και το καταλαβαινε ΑΜΕΣΩΣ... απίστευτο! ήταν τελειαααα ευχαριστωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενιω μου κι εγω περασα τελεια και δεν χρειαζεται να ευχαριστεις:) Ευχομαι να μα δωθει ξανα η ευκαιρια!!!!
      Φιλακια πολλα πολλα πολλα πολλα!!!!!!!!!!!
      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Διαγραφή
  7. αχχχχχ αυτά τα σουβλάκια στον άγιο πρόδρομο!!! όμορφη η αλλαγή Dee2 μου... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυτταρο μου

      τα μικρυναν πολυ τα σουβλακια. Εξισου νοστιμα, αλλα θελεις τουλαχιστον 5-6 για να χορτασεις, ενω παλιοτερα 3-4 ηταν αρκετα.
      Λες να μεγαλωσα εγω και να τα βλεπω μικρα;; χαχαχαχα

      Η Αρναια ειναι παντα μια ομορφη αλλαγη και με γαληνευει :)

      Σε φιλω!!!!!

      Διαγραφή
  8. Χαίρομαι που έφυγες. Καλά μέτρησες μέχρι και τις φορές που γέλασες;; Είσαι καλή εσύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφυγα και γεμισαν οι μπαταριες μου αρτιστακι. Μεσα σε μια μερα!!

      Καλο απογευματακι!!

      Διαγραφή
  9. Όλα υπέροχα! φυσικα εξαιρουνται τα πλυντηρια! χαχα Ωραίο χρώμα στο μαλλί κ στο μάτι! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφακι μου σε μερσω για τα καλα λογια :)

      καλο απογευματακι!

      Διαγραφή