Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

παιχνιδι συνεντευξη (updated with photo)

Ηρθε και η σειρα μου γι'αυτο το παιχνιδι. Ας γνωριστουμε ακομη λιγο για αλλη μια φορα .
Ενα ειδος συνεντευξης ειναι. Τις απολαμβανω πολυ αυτες τις "εξομολογησεις".
Η πρωτη προσκληση απο την καλη μου Σοφια . Παμε να απαντησω στις ερωτησεις της.


1. Αλήθεια ή θάρρος;

Αληθεια.....κι αυτη θαρρος θελει 

2. Ένα όνειρο που είχες και ποτέ δεν έγινε πραγματικότητα. Ποιο είναι;

Πολλα. Ονειρευομαι συνεχεια. Ονειρευομουν να γινω χορογραφος, ονειρευομουν να ταξιδευω, ονειρευομουν να κανω βολτες με το αυτοκινητο, να αδυνατισω, να αγορασω ενα σπιτι με κηπο, να παρω ενα τζιπ, να εχω γατες, να εχω πολλα παιδια....πολλα ονειρευομαι. Το ποτέ ομως μου ακουγεται βαρυ. Μονο στο "ποτε δεν ειναι αργα" το δεχομαι ;)

3. Το πάθος είναι λάθος ή τόλμη στη ζωή;

Το παθος δεν ελεγχεται. Δεν μπορω να κρινω τολμηρο καποιον που παθιαζεται, γιατι δεν εχει αλλη επιλογη. Ουτε λαθος θα το ελεγα. Ειναι εμπειρια που αξιζει να τη ζεις......και η παναγια μαζι σου :):)

4. Η δική σου γκάφα είναι η πιο αστεία. Ποια είναι;

Κοιτα να δεις που δεν μπορω να σκεφτω κατι. Κι εχω κανει τοσα πολλα! Α! Κατι θυμηθηκα. Οχι ακριβως γκαφα. Αστειο γεγονος. 
 Οταν ημουν εγκυος, εσπασαν τα νερα στις 3 τα ξημερωματα. Οταν τηλεφωνησα στην κλινικη και μου ειπαν να ετοιμαστω και να παω, εγω απο το αγχος μου επεμενα οτι ειχα σε 5 μερες ραντεβου για καισαρικη (ερχοταν αναποδα η βασιλισσα μου). "Μα κυρια μου σπασανε τα νερα σας, θα πρεπει να ερθετε αμεσα"  με παρακαλουσε η κοπελιτσα :) Της εκανα την χαρη και πηγα, οπως θα φανταζεστε.

5. Φτάνεις 75 χρονών. Αναλογίζεσαι τη ζωή σου…

με φανταζομαι σε ενα σπιτι στο χωριο μου, πισω απο ενα παραθυρο με δαντελενιες κουρτινες και θεα στον Χολομωντα να σκεφτομαι τα ομορφα χρονια που περασαν. Λουλουδια, μπαχτσεδακι, τα ζωακια μας κι εγω με τον Δημητρη με υγεια να απολαμβανουμε τη ζωη κανοντας περιπατους, ποδηλαταδες, βολτες με το αυτοκινητο, ταξιδια και δημιουργωντας ο,τι τραβαει η ψυχη μας.

6. Η στιγμή που θα ήθελες να “παγώσει” το χρόνο ποια είναι;

Εννοεις μια στιγμη που να μου αρεσε τοσο που θα ηθελα να σταματησω τον χρονο; Δεν ξερω. Μου αρεσει να κυλαει ο χρονος. Οι δημιουργικες στιγμες μου ισως. Καποιες στιγμες που ξαπλωνει η μικρη στην αγκαλια μου. Καποια παλια πρωινα που χουζουρευαμε τις Κυριακες τα πρωινα στο κρεβατι με τον Δ.  Τις διακοπες με την παρεα μας. 
Μαζεμενα στα λεω συνεχεια ε; Δεν ειναι να με καλεσει κανει σε παιχνιδι εμενα, ολο ζαβολιες κανω.

7. Κλέβεις. Τι και γιατί;

Κλεβω την θετικη ενεργεια καποιων ανθρωπων. Επειδη δεν τους την στερω και παντα την εχω αναγκη. 

8. Πότε ήταν η τελευταία φορά που είδες ή έζησες ένα θαύμα;

Μονο ενα πραγμα μπορω να αποκαλεσω θαυμα στην ως τωρα ζωη μου. Την γεννηση του παιδιου μου. Ακομη μου φαινεται ασυλληπτο το οτι φτιαχνουμε ανθρωπους!!!

9. Έμπνευση ή γνώση; Τι προτιμάς να σε οδηγεί στη ζωή;

Τι κακο με σενα να πρεπει να διαλεξω ενα απο τα δυο. Και τα δυο. Αλληλοσυμπληρωνονται. Το ενα διχως το αλλο μπορει να ειναι αχρηστο, να μην πω επικινδυνο.

10.  H ιδανική μέρα πώς είναι;

Εχεις χρονο; Κανε καφε και αναψε τσιγαρο.
Η ιδανικη μερα ειναι να ξυπνησω γυρω στις 7, να κανω ερωτα με τον Δ μου, να κανουμε ντουζακι και να κατεβουμε στην κουζινα να φτιαξουμε ενα υπεροχο πρωινο ακουγοντας μουσικη. Μετα θα κατεβαινε και η Ισμηνη για πρωινο, θα ετοιμαζομασταν και θα μπαιναμε στο αυτοκινητο για εκδρομη. Θα ανεβαιναμε πανω στον Χορτιατη, θα αφηναμε το αυτοκινητο και θα προχωρουσαμε σε ενα ομορφο μονοπατακι μεσα στο δασος. Το μεσημερι θα βρισκαμε μια παραδοσιακη ταβερνουλα και θα καθομασταν να φαμε. Επειτα σπιτι για μεσημεριανη σιεστα. Το απογευμα θα ερχοταν σπιτι φιλοι μας για καφεδακι και κουκους. Το βραδακι, αφου πηγαινε για υπνο η μικρη, εμεις θα βαζαμε ενα κρασακι και θα απολαμβαναμε μια ωραια ταινια στο home cinema. Θα ειχαμε αναψει το τζακι και θα ειχα στρωσει να κοιμηθουμε στρωματσαδα το βραδυ στο σαλονι.
Συντομη ημουν, δεν εχεις παραπονο;

11. Πες μας μια έκπληξη που σου έκαναν και σου έμεινε αξέχαστη

Το καλοκαιρι φευγαμε για Κεφαλλονια με την παρεα μας, ξημερωματα μετα τα γεννεθλια μου. Βαλαμε ραντεβου στα Μαλγαρα για να ξεκινησουμε ολοι μαζι το ταξιδι. Εκει που μαζευτηκαμε ολοι κι ετοιμαζομασταν να φυγουμε, εβγαλε η κουμπαρα μου μια τουρτα απο το αυτοκινητο και μου τραγουδησαν το happy birthday στα διοδια κι εσβησα τα κερακια :):)
Στις 5:30 το πρωι εγινε το σκηνικο στα Μαλγαρα :)


♫♪♫♪♫♪♫♪

Η δευτερη προσκληση απο την ομορφη Στελλα. Εμμεση προσκληση, καλεσε οποιον ηθελε να παιξει με τις ερωτησεις της. Κι εγω ηθελα :) Και Ιδου:


1. Ποιο  ειναι το πιο αγαπημενο προσωπο στην ζωη σου?

Η Ισμηνη, η κορη μου!

 2. Ποια ειναι η σχεση σου με τα ζωα  και την κακοποιηση που υφιστανται απο καποιους

Εχω μεγαλωσει με σκυλια. Ολα πρωην αδεσποτα, κοπροσκυλακια που τα μαζευε η αδερφη μου απο τους δρομους. Θυμωνω πολυ οταν βλεπω κακοποιηση ζωων και πιστευω οτι θα πρεπει ολοι να αρχισουμε τις καταγγελιες. Κι ας μην ξερουμε προς σε ποιον. Οταν βλεπουμε κατι ασχημο να κανουμε καταγγελια κατα αγνωστου. Να φανει οτι ειναι πολλοι αυτοι που νοιαζονται και να γινει επιτελους κατι!
Επισης τρελλαινομαι οταν υπαρχουν τοσα υπεροχα σκυλια στους δρομους και υπαρχουν ακομη ανθρωποι που αγοραζουν απο pet shop. Εκει να δεις κακομεταχειριση!!!!!!!! Θα επρεπε να εχει απαγορευτει το εμποριο των ζωων!!! 

 3. Τι θα   εκανες   αν ειχες μια μερα απολυτα δικια σου χωρις να πρεπει να σκεφθεις αλλους??

Μια μερα μονη μου; Θα εκανα αλλαγες στο σπιτι. Θα μετακινουσα επιπλα, θα αναδιοργανωνα ντουλαπια, θα εφτιαχνα κατασκευες. Το απογευματακι καφεδακι με καποιον φιλο και το βραδακι ρομαντικο δειπνο σε εκεινο το υπεροχο Ιταλικο εστιατοριο εξω απο την Περαια με τον Δημητρη. Μετα θα βρισκομασταν με την παρεα μας και θα πηγαιναμε σε καποιο κουτουκι ή σε καποια μπουατ.


4. Ενα ονειρο σου που εγινε πραγματικοτητα 

Να ζησω σε σπιτι με μικρο κηπακο, να κανω παιδι, να εχω σκυλο. Ξεχναω κατι;;;


5. Ενα ονειρο σου που παραμενει ακομη ονειρο!! 

Η απαντηση ειναι ιδια με την ερωτηση νουμερο 2 στο πανω ερωτηματολογιο. 


6. Με ποιο ειδος μουσικης διασκεδασεις χαλαρωνεις ταξιδευεις??? 

Με νωχελικους λατιν ρυθμους, λιγη τζαζ, εντεχνο ελληνικο, και ρομαντικα γαλλικα και ιταλικα τραγουδακια


7. Θα ηθελα την γνωμη σου για την κατασταση στην οποια βρισκεται η χωρα μας αυτην την στιγμη!!!

Πολυ ωραια ερωτηση. Η Ελλαδα νομιζω βρισκεται στη θεση που της αξιζει. Εμεις την φεραμε εδω. Οχι δεν εννοω οτι "μαζι τα φαγαμε". Εκεινοι τα εφαγαν, αλλα εμας δεν μας απασχολουσε μεχρι το προσφατο παρελθον μας. Ανεχεια, ωχαδελφισμος και λαμογιά. Ειναι στο DNA του ελληνα και δεν νιωθω καθολου περηφανη γι'αυτο. Δεν σου κρυβω οτι θα ηθελα να ζησω στο εξωτερικο γιατι και χωρις την κριση, η νοοτροπια μας δεν μου αρεσει. Δεν μου αρεσει που δεν επιτρεπονται οι σκυλοι στα μαγαζια, που παρκαρουν στην θεση για ΑμΕΑ και πανω στα πεζοδρομια ολοι, που ειμαστε αντι-επαγγελματιες,  που πρεπει να δωσεις φακελακι στον γιατρο για να κανει τη δουλεια του,που...που...που...πολλα! Κι εχω ξαναπει, το εξωτερικο δεν ειναι παραδεισος. Αλλα ζεις πολυ πιο αξιοπρεπως συγκριτικα!
 
8. Τι σε εκνευριζει στην καθημερινοτητα σου?? 

Η ασυνεπεια, η αγενεια και η κατσουφικες μιεζερες φατσες.


9. Ποιο ειδος ανθρωπου δεν θα μπορουσες να εχεις φιλο ??με τιποτα ομως!!!! 

Τον πιεστικο. Οταν νιωθω πιεση απομακρυνομαι.


10. Αν σε αφηναν σε ενα ερημο νησι πες μου τα 5 πραγματα που θα ηθελες να εχεις οπωσδηποτε μαζι σου!! 

Να υποθεσω οτι εννοεις αντικειμενα και οχι προσωπα ε; Τιποτα. Ισως κανενα οδηγο επιβιωσης :) Σε ενα ερημο νησι δεν θα χρειαζομουν τιποτα απο οσα χρειαζομαι εδω...τραγικο;!


11. Ποια ειναι η σχεση σου με την θρησκεια???     

Οχι καλη. Η αληθεια ειναι οτι δεν το εχω ψαξει και πολυ. Νομιζω ειμαι πιο κοντα σε ανατολικες φιλοσοφιες. Επιφυλαχτικα το λεω αυτο, γιατι δεν εχω πολλες γνωσεις.
Με την εκκλησια δε οι σχεσεις μου ειναι κακιστες.
     

Τωρα θα πρεπει να δημιουργησω το δικο μου ερωτηματολογιο και να καλεσω καποιους φιλους. Οι περισσοτεροι εχουν ηδη παιξει, αλλα εγω θα κανω την προσπαθεια μου :)

1.   Σε ποια χωρα φανταζεσαι οτι θα ηταν ιδανικα να ζουσες και γιατι;

2.   Ποια ειναι η γνωμη σου για την φιλια μεταξυ ανδρων και γυναικων;

3.   Εισαι υπερ ή κατα στις σχεσεις απο συνοικεσιο και γιατι;

4.   Πως περναει συνηθως μια καθημερινη μερα σου;

5.   Ποια επαγγελματα θεωρεις οτι ωφεληθηκαν απο την κριση της χωρας μας;

6.   Ποιο ειναι το ωραιοτερο δωρο που εχεις κανει ποτε σε καποιον;

7.   Ποιο χαρακτηριστικο θεωρεις πιο βασικο για εναν επιτυχημενο γαμο (ή πολυχρονη σχεση);

8.   Τι ειναι αυτο που θα ηθελες να κανεις συχνοτερα και νιωθεις οτι δεν εχεις πια τον χρονο ή το κουραγιο για να το κανεις;

9.    Ελληνικη οικογενεια: ποια τα προτερηματα και ποια τα ελαττωματα της;

10.   Ποιο προτερημα σου εκτιμας περισσοτερο στον εαυτο σου;

11.   Εχεις ενα τριημερο μονος σου. Που και πως θα επελεγες να το περασεις;


Θα καλεσω καποιους φιλους που νομιζω δεν εχουν παιξει ακομη, αλλα θα χαρω να δω να το παιζουν και αλλοι αν τους αρεσουν οι ερωτησεις . Προσκλησεις λοιπον στους:

  στεριανη ζαλη  (δεν παιζεις παιχνιδια νομιζω, αλλα γιατι οχι, ισως θελησεις....ισως και οχι, καμια δεσμευση)
◘  kovovoltes  (ελα, τωρα που βγηκε ηλιος στο νησι μας, να αρχισουμε τα παιχνιδια☺)
◘  roadartist  ( ειμαι σιγουρη οτι εσυ θα ειχες πολλες προσκλησεις, παρε αλλη μια☺)
◘  το κοριτσι της βροχης  (φιλεναδα τι λες για μια συνεντευξη;;)
◘  με το φεγγαρι αγκαλια  (νομιζω σου αρεσουν κι εσενα αυτα τα παιχνιδια...ή κανω λαθος;)
◘  seirios  (εχεις διαθεση;;)
◘   Μ  ( καμια δεσμευση το ξαναλεω, απλα σε σκεφτηκα ☺)
◘  AnD μου (σαλονικια μου, εχεις ορεξη;)
Ka-Pa (νομιζω ειχατε και απο αλλου προσκληση, παρε αλλη μια ☺)
kittaro (χλωμο το βλεπω να παιζει, αλλα δεν χανω τιποτα αν σε καλεσω ε; )
κοκκινη ομπρελα  (το ποσο θελω να επιστρεψεις φιλεναδα δε λεγεται)
◘  Create the style  (ξερω,ξερω, αγχωθηκες τωρα ☺)



24 σχόλια:

  1. Ωραίες απαντήσεις! (μα τι τέλειες φωτογραφίες έχεις μαζέψει στο weheartit?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω vivika μου. Παω να χαζεψω και τις δικες σου. Τρελλαινομαι γι'αυτο το site :)

      καλο απογευμα:)

      Διαγραφή
  2. Τώρα που βγήκε ήλιος μικρή μου πάμε τσάρκες να εμπνευστούμε ιστορίες...;)
    *αφού δεν το'χω με τα παιχνίδια μωρέ...σ'ευχαριστώ πολύ όμως που με σκέφτηκες...;))
    **ωραίες απαντήσεις παρεπιπτόντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την καλυτερη δουλεια θα κανεις :) Σημερα ειχα κι εγω τρελλη διαθεση για καφεδακι εξω!

      Μη μου αγχωνεσαι, εγω καλεσα οσους σκεφτηκα. Σιγα μην πιεζομαστε και για το blogging :)

      καλο απογευμα σουρτουκακι μου :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου, όντως. Ποιό είναι το εστιατόριο έξω από την Περαία; Ήξερα ένα ωραίο στο Μπαξέ αλλά νομίζω έχει κλείσει πια.
    Στις 7 θα ξυπνούσες στην ιδανική σου μέρα; Ε για να προλάβεις όλα τα άλλα φαντάζομαι...
    Και απαντώ ευθύς αμέσως:
    1) Ισπανία, τη λατρεύω.
    2) Δεν πιστεύω οτι υπάρχει κάτι τέτοιο.
    3) Ναι. Γιατί όχι;
    4) Δουλειά, σπίτι για να αλλάξω ρούχα, γυμναστήριο, σπίτι, μπάνιο, δουλειές, καφέ ντεκαφεινέ γιατί έχει πάει 11, λίγο μπλόγκινγκ και ύπνο.
    5) Τα προποτζίδικα μόνο. Έχω παρατηρήσει οτι είναι πάντα γεμάτα.
    6) Μια φουσκωτή βάρκα την οποία μετά απολαύσαμε όλοι μαζί παρέα στη Χαλκιδική.
    7) Ειλικρίνεια.
    8) Ζωγραφική, δεν έχω πια το χρόνο αλλά θα τον βρω πού θα μου πάει.
    9) + δε μου έρχεται κάτι που άλλες εθνικότητες δεν έχουν.
    - οτι δεν αφήνουν τα παιδιά να φύγουν απ'τη φωλίτσα.
    10) Το οτι είμαι αυθόρμητη μάλλον. Το οποίο ανήκει και στα ελαττώματά μου..
    11) Θα καθόμουν σπίτι να κάνω δουλειές για να μη με βαραίνουν μετά, θα μαγείρευα, θα διάβαζα και θα έκανα βόλτες με τα πόδια στη θάλασσα. Αυτό που κάνω τα ΣΚ δηλαδή.

    Φιλάκιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτα ειναι, αναρτηση μεσα στα σχολια :):):)
      Σε ευχαριστω πολυ και πολυ μου αρεσε η αντιδραση σου να απαντησεις εδω στις ερωτησεις μου :):)
      Αν ειχες ενα τριημερο ολοδικο σου θα εκανες ο,τι κανεις καθε Σ-Κ;;; Ολα πληρωμενα παιδακι μου, ασε τις δουλειες και φαντασου κατι πιο large. Αναμενω!

      καλο απογευμα :):)

      Διαγραφή
    2. χιχιχ
      Όλα πληρωμένα; Πάλι τα ίδια θα έκανα Ντίντι!
      Είμαι μια χαρά, τριήμερα δε μου λείπουν. Άλλα πράγματα ναι, μου λείπουν αλλά θα έρθουν κι αυτά όταν έρθει ο καιρός τους.
      Γερά!

      Διαγραφή
    3. Σοβαρα;;;;; Παλι δουλειες θα εκανες; Μπραβο! Να κοριτσι για σπιτι. Νοικοκυρα :):):) Χαιρομαι που περνας τοσο συνειδητα ομορφα τα Σαββατοκυριακα σου που θα τα επελεγες ακομη και ως ονειρο! Σε ζηλευω και λιγακι :)

      καλημερα :):)

      Διαγραφή
    4. Ξεχασα να σου πω για το εστιατοριο. Casa Mantovani. Πολυ ωραιο φαγητο και απαλη μουσικουλα.

      Διαγραφή
    5. Το ξέρω αλλά δεν έχω πάει. Είναι η οικογένεια που είχε και την κάβα, πλέον ψησταριά πάνω στο δρόμο. Θα το δοκιμάσω το συντομότερο γιατί όντως πρέπει να είναι καλό.
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Συνεντευξιάστηκες κι εσύ! Και απάντησες με ολόκληρες ιστορίες! Μια χαρά όλα!
    Χαιρετισμούς*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι να μη παρω φορα Βερα μου :):)

      Καλο απογευμα:)

      Διαγραφή
  5. Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου, κι εγώ να πω την αλήθεια δεν τα πολυπάω αυτά τα μλογκοπαιχνιδάκια...χιχι
    γέλασα πολύ με την γκάφα σου...στην θέση σου το ίδιο θα έλεγα κι εγώ είμαι σίγουρη...
    κι εγώ προγραμματισμένη την είχα και κάθε βράδυ μέχρι να έρθει η μέρα μεγάλο άγχος...μην σπάσουν τα νερά...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινα μου, αν παθεις καμια μεταλλαξη πολυ θα ηθελα να δω τις δικες σου απαντησεις απο αυτο το παιχνιδι. Σε βαζω στην λιστα (χωρις πιεση, οπως ειδες κι αλλοι αρνηθηκαν να παιξουν)

      υ.γ. με εσενα και μια αλλη κοπελα (την Georgina Kassavetes) εχω προβλημα, δεν μπορω να σας προσθεσω στο blog-roll μου. Δεν ξερω γιατι; Μηπως εχει κολλησει για καποιο λογο; Θα ξαναπροσπαθησω!

      Διαγραφή
    2. α παπα με άγχωσες...χιχι αφού ξέρεις δεν τον έχω το γραπτό λόγο...ανάρτηση κάνω και γράφω τηλεγράφημα...
      θα το σκεφτώ όμως!!
      κολλάει ο blogger μας μάλλον, κι εμένα μου το κάνει...δεν ξέρω κάτι παραπάνω.

      Διαγραφή
    3. Χριστινακι μου, εννοειται οτι δεν θα παρεξηγηθω αν δεν θελεις να παιξεις. Μια χαρα γραφεις. Μονο σε προσωπικες ιστοριες γινεσαι ντροπαλουλα και αυστηρη με τον εαυτο σου γραφοντας πολυ λιγα. Στις αλλες αναρτησεις γραφεις υπεροχα!

      Διαγραφή
  6. Πολύ μου αρέσεις! Πάρα πολύ! Το ήξερα αλλά τώρα έμαθα πολλά περισσότερα για σένα.:):)
    Η "γκάφα" σου πάρα πολύ αστεία και μοιάζει τόσο πολύ με τη βραδιά που γεννούσα και δεν το παραδεχόμουν! χαχαχαχα
    Υ.Γ. Είχα λόγο που στις ερωτήσεις μου συχνά βάζω δίλημμα χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφακι μου, τελικα περναμε 9 μηνες φουσκωνοντας, τον τελευταιο μηνα ξεφυσαμε και παρακαλαμε να βγει να ξελαφρωσουμε και οταν ερθει η ωρα ολες οι "γενναιες" δεν θελουμε να το παραδεχτουμε οτιεφτασε η μεγαλη στιγμη :):):) Αναποδα πλασματα παιδι μου :)

      υ.γ. τι λογο ειχες για τα διλληματα; Να με αγχωσεις;; :P

      Διαγραφή
  7. Ήρθα κι εγώ!
    1. Ήλιο και θάλασσα να έχει και να αναπνέω ελεύθερο αέρα
    2. Πονεμένη ιστορία ... Εγώ έχω φίλους και τους αισθάνομαι ως τέτοιους. Αλλά μου έτυχαν περιπτώσεις που κάποιος προσποιούνταν φιλία, αλλά είχε άλλα στο μυαλό
    3. Γιατί όχι? Σημασία δεν έχει τι θα γίνει αφορμή για να γνωρίσεις κάποιον αλλά η εξέλιξη
    4. Καλύτερα να μην πω ... πάντως σίγουρα δεν είναι για να τη ζηλεύει κανείς
    5. Οποιοδήποτε που αυτός που το έκανε είχε στόχο την εκμετάλλευση των συνανθρώπων του
    6. Μια ανθοδέσμη επειδή τον αιφνιδίασε όσο δεν περιγράφεται
    7. Ειλικρίνεια χωρίς δεύτερη σκέψη
    8. Να κάνω ένα ταξίδι με τον σύντροφό μου, οι δύο μας
    9. Το μεγαλύτερο προτέρημα το νοιάξιμο του ενός για τον άλλο. Μειονέκτημα όταν αυτό το νοιάξιμο το μπερδεύουμε με το "πνίξιμο".
    10. Την ψυχραιμία μου και τη συνέπειά μου (εεε είπα δύο δεν πειράζει ε?)
    11. Αυτό που είπα στο (8) ότι στερούμαι περισσότερο. Ένα ταξίδι με τον σύντροφό μου, χωρίς κινητοοοοοοοοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασω μου σε ευχαριστω που επαιξες.
      Συζητουσα με καποιον φιλο για τα επαγγελματα που ωφεληθηκαν απο αυτη την κατασταση. Δεν ειναι απαραιτητα ανθρωποι που εκμεταλλευονται αλλους ανθρωπους. Οι φουρνοι λεγαμε εχουν ανοδο στις πωλησεις. Τα προποτζιδικα. Τα σουπερ μαρκετ με δικα τους φθηνα προιοντα (π.χ. προιοντα μασουτης ή ΑΒ). Νομιζω ειναι και αλλα που δεν μπορω να σκεφτω αυτη τη στιγμη.
      Η τελευταια ερωτηση ειναι για ενα τριημερο μονη σου, χωρις κανεναν αλλο. Εσυ με τον εαυτο σου :)

      καλημερααααα

      Διαγραφή
    2. Σε σχέση με τα επαγγέλματα ... εγώ πάλι έχω μια αίσθηση ότι πολλοί βρίσκουν την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν.
      Τι εννοω : Για παράδειγμα τα σούπερ μάρκετ που λες στο όνομα των φτηνότερων προϊόντων πολλές φορές ρίχνουν την ποιότητα ή αλλάζουν τη συσκευασία και έχεις την αίσθηση του φτηνότερου χωρίς να είναι.
      Γενικότερα έχω μια αίσθηση ότι η ποιότητα των προϊόντων έχει χαλάσει είτε πρόκειται για τρόφιμα ή για ρούχα κλπ
      Όσο για την τελευταία ερώτηση είναι τόση η ανάγκη μου φαίνεται για ένα τέτοιο ταξίδι ... που ότι ήθελα διάβασα ... χαχα
      Καλημέρα

      Διαγραφή
    3. Βασω μου, προφανως κι εχεις δικιο. Σε τετοιους καιρους σιγουρα υπαρχουν κι αυτοι που εκμεταλλευονται τις καταστασεις με πονηρια και αντιεπαγγελματισμο. Υοαρχουν ομως και καποια επαγγελματα που απλα ευνοηθηκαν. Γι'αυτα μιλαω κι εβαλα την ερωτηση για να βρω κι αλλα που δεν τα εχω σκεφτει εγω και ισως τα σκεφτειτε εσεις εδω.
      Μη μου μιλας για ρομαντικο τριημερο, ακομη "χρωσταμε" το ταξιδι του μελλιτος :):)

      xxx

      Διαγραφή
  8. Μου αρέσουν πολύ οι ερωτήσεις που έφτιαξες και θα ήθελα να παίξω, μα δεν έχω κουράγιο. Πολύ κουραστικές οι τελευταίες ημέρες-εβδομάδες, αλλά και οι επόμενες. Ίσως απαντήσω σαν αστραπή μια μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενα μου ελπιζω να βρεις τον χρονο και να παιξεις. Εστω εδω στα σχολια!
      Πολλα φιλια εκει στην ομορφη χωρα που εισαι:)

      Διαγραφή