Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

ετσι απλα




18 σχόλια:

  1. νοσταλγικο!
    καλησπερα

    * και ισως αν δεν ειναι δύσκολο μη με αποκαλεις κ.Βασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πιο απλά δε γίνεται. Γι'αυτό και τόσο όμορφα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βασω μου :)

    νοσταλγικο, ρομαντικο, ροζουλι :)
    Σαν τη διαθεση μου σημερα
    για οσο :)

    Καλο βραδακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κοβω βολτες μου

    πολυ απλα και ομορφα λοιπον :)

    καλο βραδακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ας χαλαρώσω κι εγώ για λίγο με την ανάρτηση σου!!έτσι απλά!!γιατί με το τρέξιμο της μετακόμισης την χρειαζόμουν!!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μμμμ τι υπέροχα!! Μ έβαλες σε ένα υπέροχο κλίμα.... Τέλεια κεριά, τέλιο κομάτι, βρήκα και τους ιντερνετικούς σταθμούς που παιζουν χριστουγεννιάτικα και πέταξα την κούφια μου!!! Η πρώτη μου Δευτέρα ήταν σαν άδεια.Τα τηλέφωνα χτυπούσαν ασταμάτητα για χιλιάδες ερωτήσεις κι έτρεχα να προλάβω τι; Η δύναμη της συνήθειας...βέβαια σήμερα πήγα κανονικότατα στη δουλειά κι έγινα πτώμα γιατί η μέρα ήταν απίθανα τρελή...που θα πάει όμως θα αρχίσουν όλα να λειτουργούν χωρίς εμένα...όλοι θέλουμε χρόνο!! Μαγικά Φιλιά πασπαλισμένα με τη χρυσόσκονη σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφο, με ηρέμησε στο τέλος μιας δύσκολης μέρας...

    Για θυμήσου τι σου έλεγα σε μια από τις πρώτες "επαφές" μας για τις μουσικές αυτού του Συγκροτήματος... χάρηκα που είδα να αναρτείς μουσική τους!

    Οι φωτογραφίες σου ειναι εξαιρετικές επιλογές!

    Σε φιλώ καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο. Τόσο λιτό κι απλό που τα λέει όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τομμυ μου

    καλημερααααα




    Χριστινα μου

    πως πανε τα πραγματα εκει; Η μετακομιση τελειωσε;; Καλο κουραγιο και χιλιες ευχες ξανα για την καινουρια αρχη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατερινα μου

    ειναι ομορφο να βλεπεις ποσο αναγκαια εισαι. Οπως ειπες κι εσυ, θελει το χρονο της η κατασταση για να μαθουν να λειτουργουν χωρις εσενα!
    Σιγουρα ειναι διαφορετικη αυτη η κουραση. Κουραση με ημερομηνια ληξης :)

    καλημεραααααα


    Ταλι μου

    σε πετυχα σε αλλο mood εντελως ε; :)

    καλημερααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. σειριε μου

    το τραγουδι αυτο το ακουγα καποτε απο τους rednex, αλλα μου αρεσε περισσοτερο αυτη η εκτελεση στο youtube. Θελει το σωστο timing να ακουσεις καποιον καλλιτεχνη :) Τα ειχαμε πει και τοτε αυτα :):) Να που ηρθε η δικη μου στιγμη για τους απολαυσα:)

    καλημεραααααααααααααααααααα


    Δειμε μου


    εχει μια "ησυχια" αυτο το κομματι που μας γλυκαινει ε; :)

    καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχ πονεμένη ιστορία η μετακόμιση... εγώ έχω δισκοκοίλη που το άφησα πολύ καιρό...μόνο πακετάρω καθιστή,και όλα τα υπόλοιπα ο άντρας μου. το σάββατο τελειώνουμε,κυριακή πετάμε για Σουηδία!!σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καταπληκτικο κομματι...μου θυμιζει την εφηβεια μου και ειχα πολυ καιρο να το ακουσω,.....ουφ,ψιλομελαγχολησα..τι ωραια που ημασταν στο γυμνασιο...τι ξενοιασια ηταν αυτη...καλο βραδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι τραγούδι, τι κομματάρα, τι μου θύμισες πάλι... Χρόνια και χρόνια που χωράνε σ' ένα και μόνο τραγούδι! Υπέροχο.
    Ευχαριστώ για το νοσταλγικό ταξίδι DeeDee

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χριστινα μου

    κουραγιο κουκλα μου. Σας ευχομαι γρηγορα να ξεμπερδευεται με την μετακομοιση για να ξεκουραστειτε και να σας ερθουν ολα μα ολα βολικα εκει! Πατε σε μια υπεροχη χωρα :)

    Καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λευκοθεα μου

    αυτο τραγουδι το ακουγαμε πολυ στην Τσεχια το πρωτο ετος που ημουν εκει για σπουδες. Ομορφες αναμνησεις :)
    Αν και προχθες το εβαλα επειδη το βρηκα τυχαια και θα ηθελα να το αφιερωσω στον αντρα μου, δουλευει πολλες ωρες και τον βλεπω ελαχιστα.

    καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λιτσα μου

    τελικα σε ολους θυμιζει κατι αυτο το κομματι. Ειναι απο τα πολυ αγαπημενα μου και το εχω συνδιασει κι εγω με την φοιτητικη ζωη μου :)
    Χαιρομαι που σου αρεσε!!

    Καλημερααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή