Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

στην κουζινα

Αυτη η εβδομαδα, αν και κουτση εντελως, ειδικα για μας τους Σαλονικιους, μου φανηκε μεγαλη.
Δεν ξερω ποιο ρολοι μεσα μας ειναι τοσο αναποδο και μετραει οπως θελει τον χρονο.
Τις επομενες τρεις μερες θα μεινω σπιτι.
Λατρευω το σπιτι κι εχω ξαναπει οτι θα μπορουσα να ειμαι αμερικανακι, γιατι πολλες φορες τα οενιρα μου ακουμπανε το american dream.
Θα ερθουν και τα πεθερικα μου, θα ερθουν και οι γονεις μου και θα γεμισουμε κοσμο
Μπριζολιτσες, πατατοσαλατες, παστιτσια, κορμοι σοκολατας, σπιτικο ψωμακι, τυροπιτακια και χιλια δυο καλα εχει το προγραμμα
Ειμαι καλα
Ανοιξα την πορτα σε ενα παραμυθι και λεω να κατσω με την Ισμηνη καθισμενη στα ποδια μου, να το ζησω.
Θα αφησω φωτογραφιες απο το ονειρο
φωτογραφιες μελισταλαχτες
Απο αυτες που τις βλεπεις και νιωθεις ζεστασια
Γυρω απο την κουζινα
Εκει θα χορευω αυτες τις μερες
με μια πορτοκαλι ποδια που εχει πανω εναν λαγο


Ναι ειμαι καλα
Επειδη υπαρχει ο Δ και η μικρη μου
Καλο τριημερο σε ολους!






preparare una torta Kitchen / Food / Bokeh 



Walnuts

Pastitsio




















αφηνω παρεα δυο φωνες που με κανουν να ανατριχιαζω


14 σχόλια:

  1. Να σε πω, κανένα ταπεράκι θα κάνεις να φέρεις και προς τα εδώ??? χαχαχα
    Να περάσετε πολύ όμορφα μικρή μου. Και που'σαι...κράτα το παραθύρι ανοιχτό, ναι??? ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοβω βολτες μου

    πορτες παραθυρα ανοιχτα
    να αεριζεται η ατμοσφαιρα και να μπαινει φως
    μπουχτισαμε στην σκοτεινια ;)

    ολο και κατιτις θα μεινει, ελα απο Δευτερα που δεν θα εχω κοσμο, για καφε :)

    καλο τριημερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα σου πω ακριβώς αυτό που σκέφτομαι. Τυχεροί ο Δ και η Ισμήνη.... πολύ τυχεροί που σε έχουν... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ Τομμυ μου

    με περασες για νοικοκυρα, γι'αυτο τους θεωρεις τυχερους :)
    Δεν ειμαι, το αντιετο. Γινεται τοσο σπανια αυτο. Ισως γι'αυτο το χαιρομαι και τοσο :):)
    Ευχαριστω παντως για την καλη σου κουβεντα :):)

    Να περασεις υπεροχα ευχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όχι... κάνεις λάθος. Δε σε πέρασα για νοικοκυρά.

    Απλά διαβάζοντας αυτά που έχεις στο μυαλό σου, αναλογίζομαι πως είναι η ατμόσφαιρα που δημιουργείς στην καθημερινότητα σου.

    Αυτό είναι κάτι που μου λείπει... αλλά μου ταιριάζει πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωμποοοό νοστιμιές....!
    Τις πατάτες με τη φλούδα τις κάνεις στο φούρνο και βγαίνουν σα τηγανιτές,ε; χιχιχι
    Κι εγώ τις κάνω με γλυκιά πάπρικα.
    Καλό τριήμερο να χουμε, να εκτιμάμαι πάντα τα όσα έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τομμυ μου

    η επικαιροτητα δεν μας αφηνει πια να ριχνουμε τοσο συχνα χρυσοσκονη στην καθημερινοτητα μας. Αλλα επιμενουμε και στο τελος κατι καταφερνουμε :):)

    Πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. AnD μου

    μου αρεσουν πολυ η πατατουλες με τις φλουδες και τις τρωω και ολοκληρες ετσι οπως ειναι (αλλοι τις ξεφλουδιζουν). Αλλα δεν εχω σκοπο να κανω τωρα, απλα μου αρεσε η φωτογραφια :):)

    Πατατοσαλατα εχει το μενου, με φρεσκο κρεμμυδακι, μουσταρδα, μαγιονεζα...ισως και λιγο κοτοπουλακι που περισσεψε απο την κοτοσουπα την χθεσινη :)

    Καλο τριημερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ax ποσο μου λείπει αυτη η θαλπορή την τελευταία 10ετία.. ίσως μεγαλώνοντας να μου κανω τη χάρη.. :) :)
    καληνυχτούδια και καλά να περάσετε :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι γλυκιά ανάρτηση!!να περάσετε τέλεια!!το τραγούδι είναι το κάτι άλλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εύχομαι να περάσεις όμορφαααα... Καλό τριήμερο, ήρεμο και γεμάτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. koulpa μου

    περασα ενα πολυ ζεστο και ομορφο τριημερο. Ευχομαι να το απολαυσες κι εσυ εξισου :)

    Καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστινα μου

    περασαμε πολυ ομορφα :) Ευχαριστω για τηνευχη.
    Ελπιζω κι εσεις να ξεκουραστηκατε και να το απολαυσατε!

    καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαριαννα μου

    σε ευχαριστω, περασα πολυ ωραια! Ελπιζω κι εσυ το ιδιο :)

    καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή