Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

αταξια

Δεν μπορω τις εξαναγκασμενες συμπεριφορες Νιωθω αβολα. Στριβω οταν νιωθω αβολα Συγκεντρωνομαι στις επιλογες μου Ειναι και το δικο μου ηθικο πεσμενο αυτες τις μερες. Με μανταλακια προσπαθω να το κρεμασω στην απλωστρα μου να μη μουχλιασει μα το τσαλακωνω καθε πρωι στην τσεπη μου και αντε παλι απ'την αρχη η διαδικασια Σημερα γεμισε ο κοσμος αρνητισμο; ή προβαλω τις δικες μου ανισορροπιες πανω στους αλλους. Δεν μου το βγαζεις απο το μυαλο ομως οτι ειναι γενικο το κακο. Ειναι σε αταξια η καθημερινοτητα μου και ακολουθουν και η σκεψεις μου το ιδιο μοτιβο Αλλο ενα Σαββατοκυριακο μακρυα Εξοδος κινδυνου η Constanta στο μυαλο μου Εκεινο το παραθυρο στην Primaverii, σαν να ηταν παντα Κυριακη οταν το σκεφτομαι Σαν να μην ελειπα ποτε απο εκεινο το σπιτι Σαββατοκυριακα. Κρινω τοσο αδικα το παρον μου Αφηνομαι σε ο,τι εχω αναγκη Εχω αναγκη να παραλλασω τον παρελθον, οταν δεν μπορω να το κανω με το καθε "σημερα" μου Ειναι και αυτη η βροχη που καπου εχει ξεχαστει Ειναι που κλεινει η εβδομαδα και δεν εχω κανει τιποτα απο οσα ηθελα
τιποτα
τιποτα


12 σχόλια:

  1. έκανα 2εβδομάδες αποτοξίνωση από τον αρνητισμό.. αλλά δε κατάφερα τίποτα σπουδαίο.. :) :)
    ε πως γιορτάσαμε το μικρούλι σου.. έστω και καθυστετημένα μερικοί.. λίγο είναι αυτό; :) :)
    καλησπερούδια :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ψτ...Βρέχει, όμορφα, γαλήνια...Μπαίνουν σε τάξη τώρα τα πράγματα, τι λες? ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ μάλωσα με το αγόρι μου σήμερα. Σκ@τ@!
    Λοιπόν, άκου τι θα κάνω εγώ και σου προτείνω να κάνεις το ίδιο ή κάτι παρόμοιο:
    Θα φτιάξω μια υπέροχη γκανάς δικής μου επινόησης (αν σου αρέσουν αυτά να σε δώσω και συνταγή)
    Έχω βάλει υπέροχη μουσική από τώρα
    Όσα δεν έκανα θα γίνουν μέσα στι βδομάδα όπως έχουν γίνει τόσες και τόσες φορές.
    Δε σκέφτομαι άλλο, φτάνει. Θα περάσει κι αυτή η μαυρίλα.
    Κι αν αδίκησα και κανέναν ας με συγχωρήσει χωρίς να χρειάζεται να γεμίσω τύψεις. Είπε κανείς οτι είμαι τέλεια; Εγώ γιατί συγχωρώ και κάνω υπομονή; Ας κάνει κι ο άλλος το ίδιο. Ωχουυύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν εισαι μονο, εσυ.
    Νομιζω ολος ο κοσμος, πλεον ειναι γεματος αρνητισμο, και προσπαθει να βαλει σε ταξη, πλεον οσα φοβαται να μην χασει, και οσα ειχε καιρο να σκεφτει.
    Καλησπερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διαβάζοντας τη δημοσίευσή σου, μου ήρθε στο μυαλό η ταινία "The hours" (Μ. Στριπ, Τζ. Μουρ, Ν. Κίντμαν) και η τελευταία φράση της: "To look life in the face...always...to look life in the face...and to know it...for what it is...and at last...to love it...for what it is...". Και μετά θυμήθηκα μια γνωστή μου, μήνες πριν, που όταν είχε πεθάνει το σκυλάκι που είχε συντροφιά δεκατέσσερα χρόνια, ήθελε να πάει σε ψυχολόγο γιατί ένιωθε πολύ λυπημένη...Και θυμάμαι είχα σκεφτεί "Γιατί οι άνθρωποι νομίζουν ότι μόνο η ευχαρίστηση και η χαρά είναι ζωή - και ο πόνος ή η δυσφορία είναι κάτι αφύσικο;".
    Ακόμα και αυτή η αίσθηση του άβολου, του "άτακτου", του πεσμένου ηθικού, της στενοχώριας ακόμη, είναι κομμάτια ζωής - όλες αυτές "οι ώρες", οι όχι καλές, που αποτελούν τη ζωή και που δίνουν σε κάποιον τη δυνατότητα να αλλάξει, να δυναμώσει, να ωριμάσει και, αν τις αξιοποιήσει, να αρχίσει να κατευθύνεται προς την κατεύθυνση που θέλει. Θεωρώ ότι όλα είναι χρήσιμα, όλα μπορούν να διδάξουν κάτι. Βέβαια, πάντα έχουμε και το δικαίωμα να γκρινιάξουμε λίγο, έτσω και χωρίς να κάνουμε τίποτε άλλο! :) Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κουλπα μου

    εκανες καταχρηση και χρειαστηκες αποτοξινωση;
    Κριμα που δεν βοηθησε παντως.
    Χρειαζομαι κι εγω μια αλλαγη, μια εσωτερικη περιποιηση... αλλα ολο το αναβαλω...λες να ειναι απο τεμπελια ή απο φοβο αποτυχιας; :)

    Καλη εβδομαδα κι ευχαριστω πολυ για τιες ευχες σου :)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κυαρια Βασω

    εμενα οχι τοσο πια :)

    Καλη εβδομαδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κοβω βολτες μου

    ειναι μια μεγαλη αγκαλια η βροχη.
    Το χρειαζομασταν, ειμαι σιγουρη :)

    καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. AnD μου

    ευτυχως δεν μαλωσα με το αγορι μου, μονο αυτο θα μου ελειπε χαχα :)

    Αλλα Σημερα σαν να αρχισε καλα η εβδομαδα...και ισως το βραδυ το περασω με μουσικη και κρασακι, ετσι για κατι ευχαριστα νεα απο ενα χειρουργειο, γιατι βρεχει και επειδη νιωθω καλα ενω ειχα πολλους λογους να μην νιωθω :)

    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Siren girl μου

    ολος ο κοσμος, εχεις δικιο.
    Εχεις τοση αναγκη να γκρινιαξεις καποιες στιγμες. ΑΚομη κι αν εχεις αδικο ή αν εισαι υπερβολικος :)

    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Διονυσια μου

    εχεις απολυτο δικιο.
    Μας παρασερνει η επικαιροτητα και τα βλεπουμε ολα μουντα και ασκοπα καποιες στιγμες.
    Ολα μεσα στη ζωη ειναι κι αν οι μαυριλες μας ειναι τοσο επιφανιακες και ανωδυνες...let it be, θα επρεπε να νιωθουμε πολυ τυχεροι :)


    Μου αρεσε το στιγμιοτυπο απο την ταινια που θυμηθηκες!

    Καλη εβδομαδα!!!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή