Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Δευτεριατικες ζεστες σκεψεις

Η πρωινη βολτα σε αγαπημενα blog Δευτερα πρωι με φρεσκοφτιαγμενο καφεδακι

Η αισθηση οτι εχεις ολη την εβδομαδα μπροστα σου  να οργανωσεις ο,τι σκεφτεσαι

Η αυταπατη οτι προλαβαινεις να βαλεις οσα πλυντηρια θελεις πριν πιασει βροχη

Η κρυφη ενοχη οταν ακυρωνεται ενα επαγγελματικο ραντεβου κι εχεις χρονο να πιεις τον καφε που δεν προλαβες στο σπιτι

Η σκεψη οτι πολλοι δεν εχουν δουλεια , ενω εσυ εχεις, εστω και με κριση.

Τα ουτοπικα σεναρια να βρεθει ευκαιρια να φυγεις εξωτερικο, οικονομικοι μεταναστες

Ο ατελειωτος χρονος που ξεγελιεσαι οτι εχεις για να βαλεις σε ταξη οσα αναβαλεις καιροοο τωρα

Τα κενα μεσημερια που ευχεσαι να περασεις με καφεδακια σε ζεστα καφε με κρυο καιρο

Τα μεσημερια τυλιγμενη με την πικε φυστικι κουβερτα να προσποιεισαι οτι ειναι Σαββατοκυριακο

Η ορεξη για δημιουργια... κι ας τελειωνουν οι πρωτες υλες

Η αισθηση οτι εχεις επιλεξει τους σωστους φιλους τελικα

Το συμπερασμα (ξανα) οτι ειμαστε υπευθυνοι για οσα ζουμε

Η δυναμη πιστης που σε σιγουρευει οτι μπορεις να ζησεις με πολυ λιγοτερα

Το μπερδεμα αυτο να δυσκολευομαστε να διαχειριστουμε την ελευθερια μας

Η ικανοποιηση ομως οτι καθε επιλογη ειναι δικη μας

Το μεσημερι στο σπιτι μου μετα απο ενα Σαββατοκυριακο μακρυα

Τα ονειρα για ανακαταταξεις και μαζωξεις χουχουλιαρικες

Το mail απο την παπιτσα οτι ο "κηπος" μου εγινε διασημος!!





Τελικα μου πανε οι Δευτερες



18 σχόλια:

  1. Μια χαρά είναι οι Δευτέρες! Και όντως, υπάρχει αυτός "Ο ατελειωτος χρονος που ξεγελιεσαι οτι εχεις" !!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mμμ.. Τι ωραία Δευτέρα που περνάς..
    Εύχομαι όλη σου η βδομάδα να κυλήσει τόσο όμορφα.
    Δε θα ήταν ωραία να είχαμε μία αργία μεσοβδόμαδα; Τρίτη ή Τετάρτη ας πούμε. Δεν ξέρω αν θα δυσκολευόμασταν μετά να στρωθούμε στη δουλειά αλλά κρίμα δεν είναι να δουλεύουμε τόσο πολύ;
    Πώς έγινε η ζωή μας τόσο φορτωμένη;
    Άντε αυτό το μήνα γιορτάζει κι ο Άγιος και θα γλυτώσουμε μια μέρα. χιχιχιχ

    Πανέμορφος κι ο κήπος σου και η σκυλίτσα σου μια γλύκα.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα! Το blog σου, τελικά, μου αρέσει πολύ. Κι αυτό, γιατί είναι πραγματικό "ημερολόγιο", όπου καταγράφεται μια "αληθινή" ζωή - όπως αποδεικνύουν και οι φωτογραφίες και τα κατά καιρούς βιντεάκια - , αντί να δημοσιεύονται μόνο σκέψεις, που τις περισσότερες φορές έχουν τόσο ιδιοσυγκρασιακό χαρακτήρα, που ούτε καταλαβαίνει ο αναγνώστης σε τι ακριβώς αναφέρονται! Μου αρέσει το θάρρος σου να το κάνεις αυτό και να μπορούν να μαθαίνουν ακόμη και τελείως άγνωστοι για τη ζωή σου! Και, παρεμπιπτόντως, ούσα Λέαινα κι εγώ, ενθουσιάστηκα με μια ιδέα που "εμπνεύστηκα" από εσένα. Και γι΄αυτό θέλω τη βοήθειά σου. Είδα τόσες όμορφες φωτογραφίες από πλεκτά (κουβερτούλες, σουβέρ κ.λπ.) που μου άνοιξε την όρεξη να δοκιμάσω το πλέξιμο! Δεν το έχω ξανακάνει όμως ποτέ και γενικά τα χέρια μου δεν θα έλεγα ότι "πιάνουν". Όμως η ιδέα ήρθε και αποφάσισα, αν τα καταφέρω, να φτιάξω κάτι αυτά τα Χριστούγεννα για τους δικούς μου ανθρώπους (κι επειδή έχω καταγωγή από Μακεδονία, τα τερλίκια θα ενθουσίαζαν κάποιους, το ξέρω!). Θέλω λοιπόν να σε ρωτήσω, υπάρχουν site που να ενημερώνουν (με πολύ κατατοπιστικό τρόπο, όμως- γιατί δεν έχω κανέναν να μου δείξει από κοντά) πώς ξεκινά κανείς το πλέξιμο; Επίσης, τι χρειάζεται να έχω στην αρχή (σχετικά με νήματα, βελόνες κ.τ.ό.); Και τέλος, τα τερλίκια είναι κάτι εύκολο για να ξεκινήσω; Δεν έχω ιδέα! Συγνώμη που, με το που ξεκίνησα να "σε" διαβάζω, σου ζητάω κάτι και συγνώμη και για το μεγάλο σχόλιο. Ελπίζω να βρεις το χρόνο να μου απαντήσεις και σε ευχαριστώ προκαταβολικά! Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Marianna μου

    καλη εβδομαδα και σε σενα :):)




    Παπιτσα μου

    το ποσο χαρηκα σημερα το πρωι που ειδα το mail σου δεν λεγεται!!! Ασε που εχω μαζεψει 2-3 ερωτησεις να σου κανω για σπορους και σε σκεφτομουν και γι'αυτο :):)
    Πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. AnD μου

    κερναω καφεδακι αν δεν φοβασαι τα σκυλια :):):)

    Καλη εβδομαδα!!!!



    Δ (= Διονυσια;;;) μου

    με χαρα θα σου λυσω ο,τι απορια εχεις για το βελονακι. Ειναι κατι που μου αρεσει πολυ!
    Για να μην γραφω ολοκληρη εκθεση εδω ομως, στειλε μου ενα μειλ στο katkag77@gmail.com με το ονομα σου και θα σου απαντησω σε ολα οσα με ρωτησες :):)
    Να το αρχισεις, μην τα παρατησεις αν στην αρχη νομιζεις οτι ολα σου γινονται στραβα. Ειναι μεχρι να συνηθισει το χερι σου :)

    Οσο για τα blogs που δεν εχουν φωτογραφιες και βιντεακια, ισως να μην ειναι τοσο "ημερολογιακα" ως στυλ, αλλα υπαρχουν πραγματικα διαμαντια αν ψαξεις καλα :)
    Εχω δει και αλλα που οι φωτογραφιες και τα βιντεο μπαινουν για να καλυψουν την ελειψη ουσιας των γραπτων :) Αντε γινομαι κακια Δευτεριατικα και δεν θελω :) Περιμενω μειλ σου!

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "το συμπέρασμα ότι είμαστε υπεύθυνοι για όσα ζούμε"
    Ε ΝΑΙ!
    και η ελευθερία μας ...
    κολιέ που σφίγγει ή ομορφαίνει ?
    απλή έννοια, πανδύσκολη στην πράξη .
    τελικά .

    (καλά συγνώμη!κάθε ΜΕΡΑ αγανακτείς ???
    εμ θέλω να επανενταχθώ βλογικά
    αλλά μανδάμ σλόου ντάουν!!)

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Maya μου

    η ελευθερια νομιζω δεν σφιγγει ποτε, η αρνηση των ευθυνων μας προκαλει την αισθηση πνιγμου καποιες φορες :)

    σε λιγο χρονο θα ξαναβρεις τους ρυθμους σου, χαιρομαι που επεστρεψες για τα καλα :):)

    Καλα, θα καθυστερησω λιγο την επομενη αναρτηση....αλλα δεν μπορω να αφησω "Δευτεριατικη" αναρτηση ολη την εβδομαδα :):):):):)

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "η ελευθερια νομιζω δεν σφιγγει ποτε, η αρνηση των ευθυνων μας προκαλει την αισθηση πνιγμου καποιες φορες :)"

    re sy πλακα μας κανεις ??ποια εισαι ??που ειναι η Ντη?? ποια ειναι αυτη η ωριμη κυρια που μιλαει ετσι και με καλυπτει??


    πφφφφφφ και δεν μπορω και χωρις αντιλογο!! τεσπα φυγε εσυ και φερε την Ντη να κανουμε κανενα σαματα !!χχχχχχχχχχχχχχχ


    σοβαρα τωρα μια χαρα σε βρισκω απλα σαν λεαινα σου λειπει το χουζουρι, η σιεστα και το σπιτι σου και σου βγαινει μια γκρινια ...
    εμ ...

    ηθελες να πας να γινεις γιατρινα..γινε εκει μια δασκαλιτσα να βρεις την υγεια σου

    πφφφφφφφφφφφφφ

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Dee Dee,

    Χαίρομαι που βλέπεις τόσα όμορφα στις Δευτέρες. Μου αποδεικνύει ότι ίσως και να γίνεται να τις αγαπήσω κι εγώ τελικά...αλλά να που και πάλι μέχρι να "νιώσω" τι έλεγες, έφτασσα στην Τρίτη ;-)

    Smoutsssss!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ταλι μουυυυυ

    σου αρεσει να με παινευεις :)
    Εδω ειναι και η Ντη και με την κριση που υπαρχει θα κανουμε συχνα σαματα φετος, μη μου ανησυχεις :):)

    Ναι το σπιτι μου λειπει. Γιατι και για χουζουρι εχω χρονο και για σιεστες. Δεν χαλαλιζω ευκολα τον υπνο μου :):):) (ας ειναι καλα οι γιαγιαδες)

    Εμενα η μαμα μου μου ειχε πει να γινω οδοντιατρος επειδη θα ανοιγω οποτε θελω χωρις να δινω λογαριασμο σε κανεναν. Ή ηθελε να με παραπλανησει ή εγω ειμαι εργασιομανης (που πολυ χλωμο το κοβω- εως νεκρο- το δευτερο!)

    Ενα ωραριο εως τις 5 καθημερινα να εχω ολο το απογευμα σπιτι μου νομιζω θα με καλυπτε. Αν και παλι θα εβρισκα κατι να γκρινιαξω χαχα.

    Καλο απογευματακι

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. M μου

    καποτε κι εγω τις αντιπαθουσα τις Δευτερες. (μπορει να εφταιγαν και τα στρουμφακια γι'αυτο χαχα) Μεχρι που καποια χρονια αποφασισα να φερω τον συμπαν με το μερος μου και να τα δω ολα αλλιως.
    Οχι οτι πιανει παντα βεβαια, αλλα τις περισσοτερες φορες τα καταφερνω και μου ειναι αρκετο :)
    Δες το αλλιως,
    καθε Δευτερα εχεις την πολυτελεια να προγραμματιζεις εκατονταδες πραγματα που μπορει να μην κανεις ποτε, αλλα σου φτιαχνουν την ψυχολογια..... πχ απο Δευτερα διαιτα ...και τσουπ...ονειρευεσαι τον εαυτο σου αδυνατο :):):):)

    Καλο απογευματακι
    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μια καθυστερημένη καλησπέρα ... η Δευτέρα μου ξεκίνησε με μια βόλτα στη θάλασσα που με έβγαλε από το πρόγραμμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κυρια Βασω καλησπερα

    ας εχει καθε Δευτερα βολτα ειτε στην θαλασσα, ειτε οπουδηποτε ομορφα, κι ας βγαινεται παντα απο το προγραμμα :)

    Καλο απογευματακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καινούρια βδομάδα, καινούρια βιολιά. Ας πάει καλά dee dee μου. Μόνο καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μουτρακι μου

    βουντου βουντου να πανε ολα καλα :)

    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαχα! Αν δεν ήξερα ότι ζεις σε άλλη πόλη, θα έπαιρνα όρκο ότι με παρακολουθείς !! Δίαιτα από Δευτέρα ...είναι όλη μου η ζωή !!!

    Αλλά το παραδέχομαι. Η νέα αυτή οπτική μ'αρέσει...για να δούμε ...

    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή