Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

παιχνιδια του μυαλου

Ειναι εντυπωσιακο τι ελιγμους κανουμε
μεχρι να φτασουμε σε ενα ξεκαθαρο συμπερασμα.
Καποιες φορες δε,
μενουν να αιωρουνται ανακατες σκεψεις πανω απο το κεφαλι μας,
δινοντας μας τη γευση απο ενα εντελως λανθασμενο συμπερασμα

"Νιωθω γυναικουλα" μου εγραψες "φρικη, φρικη, φρικη"


Απο ποτε μια γυναικα που ξερει τι θελει ειναι γυναικουλα;
Το τραβηξαμε απο εδω, το τραβηξαμε απο εκει και βγαλαμε την ακρη.


Γυναικουλα νιωθεις επειδη δεν δικδικεις αυτα που θελεις
οχι για αυτα που θελεις, τελικα!

Μα αν εχεις εναν αντρα απεναντι σου που σε θεωρει γυναικουλα
με οποια δικαιολογια κι αν συμβαινει αυτο
ειναι πολυ ευκολο να το διαβαζεις σε ανυποψιαστες στιγμες στα ματια του
και να σε πεισει.
Αυτο ειναι φρικη!

Ισως εγω να ειμαι αυστηρη.
Εχω δηλωσει πολλακις
οτι στριμωχνομαι στο "ενα"
Δεν  ονειρευομουν να γινω ενα με τον Δ
Δυο ηθελα να ειμαστε
Ενα υπεροχο δυο με απειρες προοπτικες.

Δεν το κρυβω οτι τα πρωτα δυο χρονια
ζουσα στην σκια του παρελθοντος
και των δυο μας
Και οι ανασφαλειες εκαναν συχνα παρτυ
ειτε στην πλατη του Δ
ειτε στην δικη μου.

Εχω νιωσει κι εγω γυναικουλα
Επειδη με πιεζα να μικρυνω για να χωρεσω στο λιγο του αλλου
Μα δεν μπορω να καμπουριαζω για πολυ
Τωρα πια, αρκετα βηματα πιο μπροστα
μπορω να δω τα λαθη.

Αν γυρνουσα τον χρονο
ναι, θα αλλαζα καποια πραγματα νομιζω
Κι ας ειναι της μοδας να λεμε το αντιθετο.
Θα αλλαζα την πιεση που ασκησα
τις φορες που δεν με εκτιμησα
τις ευκαιριες που δεν αρπαξα.



Οχι δεν ειναι αργα
ποτε δεν ειναι
Ανεβοκατεβαινω σε τρενα ακομη



10 σχόλια:

  1. Κι εγώ έχω νιώσει γυναικούλα και κατά καιρούς ακόμα και τώρα έτσι φαίρομαι.
    Σήμερα πχ που είμαι έτοιμη να αρρωστήσω, νιώθω πως θέλω κάποιον να φροντίσει κι εγώ μόνο να γουργουρίζω.
    Δεν είναι αυτή μια γυναικούλα;
    Ολόκληρη γυναίκα, ανεξάρτητη, πρέπει να πάψω να γκρινιάζω και να ζητώ την προσοχή. Να σταθώ στα πόδια μου όπως άλλοτε κι αυτή η συμπεριφορά να είναι σταθερή.
    Οι ανασφάλειες μας χτυπάν την πόρτα συχνά. Μένει να συμφιλιωθούμε μαζί τους για να μη μας κερδίζουν. Και να προσπαθούμε όσο μπορούμε να προστατεύουμε όσους αγαπάμε από αυτές.
    Γνωρίζοντας όμως οτι είναι παροδικές οι κρισεις ανασφάλειας, μπορούμε να τις αναγνωρίσουμε και στον άλλο. Έτσι σε μια ειλικρινή σχέση ο ένας κάνει υπομονή και στηρίζει τον άλλο σε αυτές τις στιγμές.
    Και ξες, δε νομίζω οτι υπάρχουν άνθρωποι που δεν περνάν τέτοιες στιγμές. Απλά άλλοι τις περνούν πιο συχνά ή κρατάν περισσότερο. Και άλλοι είναι μόνιμα στην ανασφάλεια.
    Όταν το δεχτείς ως φυσιολογικό δεν είναι πιο εύκολο να περιμένεις να περάσει;
    AnD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. AnD μου

    νομιζω συμφωνουμε.
    Απλα εγω δεν θεωρω γυναικουλιστικο τις στιγμες αδυναμιας.
    Γυναικουλα ενιωσα οταν πιεσα καταστασεις για να γνωρισω τους γονεις του Δ, γιατι μονο ετσι νομιζα θα αποκτουσα υποσταση διπλα του. (δεν εχω καν την δικαιολογια οτι ημουν μικρη γι'αυτο φερθηκα ετσι. Ημουν 28 χρονων!!)
    Το να εχω αναγκη να νιαουρισω δεν με κανει να νιωθω γυναικουλα.
    Επειδη ειμαι 35 χρονων γυναικα δεν σημαινει οτι δεν εχω αναγκη την περιποιηση.
    Το να μην εχω αναγκη την επιβεβαιωση ομως με τροπους που την ακυρωνουν, ναι αυτο το ταξινομω στα "χαζογυναικουλιστικα" ελαττωματα :)

    καλο βραδακιι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μεγαλη - πολυ μεγαλη συζητηση… θυμισε μου να την κανουμε καποτε απο κοντα αν φυσικα εχεις τη διαθεση… μπορει μια γυναικα καποτε να φερθηκε σαν γυναικουλα μα καμια γυναικουλα δεν μπορεσε κι ουδεποτε θα μπορεσει να φερθει σαν Γυναικα!!! σημειωσετο καπου αυτο… ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kittaro μου

    θα χαρω πολυ να κανουμε απο κοντα αυτη τη συζητηση.
    Γιατι με εκνευριζει να συμβαινει.
    Δεν με εκνευριζει να θεωρει ενας αντρας ετσι μια γυναικα. Δικαιωμα του να πιστευει ο,τι θελει. Με εκνευριζει καποιες πολυ αξιολογες γυναικες να πεφτουν στην παγιδα αυτη και να υποτιμουν τοσο τον εαυτο τους!

    Ποτε θα μας ερθεις;;; :)
    xxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα,

    Νομίζω ότι είναι απλό στη βάση του: Η διαφορά της γυναίκας από τη γυναικούλα είναι ότι η πρώτη ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ και ΠΟΥ είναι γυναικούλα.

    υ.γ: όλες περνάμε από εκεί κάποια στιγμή Dee Dee μου. Το θέμα είναι να μην μείνεις εκεί ;-)

    Φιλιά σε όλες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μ μου

    μου αρεσε η διευκρινιση σου :)
    Ναι νομιζω αυτη ειναι η διαφορα :)

    Καλησπερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγω παλι δε θα χαρω καθολου επειδη με εκνευριζεις εσυ… :ΡΡΡΡΡ

    παντα υπαρχει και αλλη οπτικη… υπομονηηηηηηηηη…

    θα σας ερθω οταν μου εξασφαλισεις θηλυκο :Ρ μεχρι και νερο ηπια απ’ αυτην την περιβοητη πηγη της πλατειας αλλα τζιφος (ακομα)… :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. kittaro μου

    εμενα περιμενεις να σου βρω θηλυκο;; Ειδικευομαι στα αρσενικα, σε ενα συγκεκριμενο ;)
    Με ενα θυληκο σε εχω συνηθισει και πολυ αξιολογο!! :)
    Δεν ξερω αν ειναι ευχη ή καταρα για εκεινη, αλλα σας περιμενω μαζι :):):)

    Φημες φημες για τον νερο απο τον πλατανο, πολλοι παραπλανηθηκαν :)

    xxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατερίνα, καλησπέρα.Σε διαβάζω για πρώτη φορά αυτή την εβδομάδα. Μου αρέσουν πολύ οι αναρτήσεις σου, είναι σα να συζητάς μαζί μας. Αυτό το απόσπασμα μου άρεσε:

    "Γνωρίζοντας όμως οτι είναι παροδικές οι κρισεις ανασφάλειας, μπορούμε να τις αναγνωρίσουμε και στον άλλο. Έτσι σε μια ειλικρινή σχέση ο ένας κάνει υπομονή και στηρίζει τον άλλο σε αυτές τις στιγμές."

    Νατάσσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατασσα μου, προσπαθω να βρω απο που ειναι το αποσπασμα που μου εγραψες και δεν βρισκω.
      Οι κρισεις ανασφαλειας δεν ειναι παντα παροδικες. Ή τυχαινει να ειναι τοσο συχνες που μειωνουν τον αλλον. Ειναι πολυ εγωιστικο να ζηταμε συνεχεια να μας "καταλαβει" ο αλλος, οταν εμεις δεν κανουμε το ιδιο για εκεινον.
      Θα πρεπει να υπαρχει ειλικρινης σεβασμος στη σχεση για να εχει γερα θεμελια :)

      Καλημερα και καλη εβδομαδα!!

      Διαγραφή