Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

μην ταξεις σ'αγιο κερι και σε παιδι κουλουρι....

.........κι εμενα μου εταξαν βροχες σημερα και πτωση της θερμοκρασιας
και ναι κανω σαν παιδι στις υποσχεσεις
μη μου υποσχεσαι τιποτα

και θυμωνω
και σουφρωνω τα φρυδια μου
και παντα φοβαμαι οτι θα μεινουν οι ρυτιδες εκει για παντα
και μετα σκεφτομαι οτι δεν με πειραζει
ας μεινουν

Το μεσημερι επεσα σε καποιες παλιες φωτογραφιες
και αναρωτηθηκα αν γνωριζα τοτε ποσο ομορφη ημουν
νομιζω δεν τον εβλεπα τοσο καθαρα
οσο τωρα
Κι ετσι λογω αγνοιας ημουν ακομα πιο ομορφη


Ο ηλιος χαθηκε
ειμαι ετοιμη να κανω ζεστο καφε για να απολαυσω την συνεχεια
Κι εχω και πολυ χρονο να το απολαυσω...δυστυχως

Οταν κατι με γυριζει πισω
πιανομαι απο την χειρολαβη για ενα ταξιδι backwards
Ταξιδεψα
Και μια βροχη ειναι ο,τι καλυτερο να κλεισει η μερα

Στης ζωης μου το σανιδι εχουν παιχτει πολλα μονοπρακτα
Η τζαμαρια γινεται για λιγο το παραθυρο που βλεπει στην Primaverii
με βροχη
κι εγω χαζευω τις λακουβες που εχουν σχηματιστει στο παρκινγκ και προσπαθω να φτασω το βλεμμα μου στη λιμνη
αλλα δεν φαινεται
μονο την φανταζομαι
και υποσχομαι οταν τελειωσει η βροχη να παρω τα walkman μου και να παω

Επιστρεφοντας θα εχει σχεδον νυχτωσει
θα περασω απο τα McDrive και θα παρω και μια ταινια για το βραδυ

χωρις υποχρεωσεις
χωρις αυριανα ξυπνηματα
οπως αξιζει να ζουμε


Για λιγα λεπτα


....ας βρεξει, σε παρακαλω

2 σχόλια:

  1. Εβρεξε δεν έχεις παράπονο ε?
    Και δρόσισε!!!
    Νομίζω.
    Σου έχω πεί οτι τα τελευταία δείγματα της γραφής σου μ αφήνουν εκπληκτη?
    Στο είπα.
    Σε πεθύμησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νατασσα μου

    κι εγω σε πεθυμησα!
    Χαιρομαι που εισαι παλι εδω.

    Εβρεξε και παραδροσισε, μυρισε φθινοπωρο και δεν χορταινα να αναπνεω :):)


    Καλη δροσερη ημερα :)

    xxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή