Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

στιγμες δικες μου
















8 σχόλια:

  1. ειδες που σ ειπα εχεις δικες σ στιγμες πως βαζεις δικες σ φωτο στην σελιδα με τις εικονες δεν καταλαβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωραίες στιγμές.. :) :)
    την καλησπέρα μου :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιωαννα μου καλημερα

    δεν καταλαβα την ερωτηση σου.
    Εννοεις πως βαζω δικες μου φωτογραφιες στην αναρτηση;

    Καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κουλπα μου

    χαιρομαι που σου αρεσαν :)

    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οχι πως βαζεις φωτο στο συστημα με τις φωτο το αλλο προγραμμα οχι στην αναρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ποιο εννοεις συστημα με φωτο βρε Ιωαννα μου, δεν εχει ονομα;
    Στο heart it;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ναι εκει πως να βαλω δικες μ φωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε αυτη τη σελιδα εχει οδηγιες πως να κανεις "heart it" τις εικονες που θελεις απο αλλες σελιδες

    http://help.weheartit.com/customer/portal/articles/59357-hearting-images-from-other-sites

    δεν γινεται να ανεβασεις κατευθειαν εκει δικες σου φωτογραφιες. Μονο να κανεις "heart it" (φαντασου το κατι σαν "like" οπως ειναι στο facebook).

    Αν σε καποια σελιδα υπαρχουν δικες σου φωτογραφιες μπορεις να τις κανεις "heart it.

    Ελπιζω να σε κατατοπησα και να μη σε μπερδεψα περισσοτερο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή