Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

μπερδεμα

Ολα τα φωτα εχουν πεσει στις πολιτικες εξελιξεις.
Κι εγω με δυσκολια προσπαθουσα να συγκεντρωθω να ακουσω καμια ειδηση το μεσημερι.
Μεσα στο ζαπινγκ με τις δηλωσεις των βουλευτων, υπουργων κτλ κτλ στον Alpha συζητουσαν για τα βραβεια Mad.
Γελασα στην αρχη
αλλα μετα σκεφτηκα οτι ετσι ειμαι κι εγω.
Χωμενη στον μικροκοσμο μου
βαρκουλες αρμενιζουνε

Και ολο γυρναει το μυαλο μου σε σενα.
Δεν θελω να σε αδικω
αλλα συχνα με κανεις να νιωθω οτι το κανω
και δεν ξερω απο που να πιασω το νημα.
Βλεπω παντου κομπους και απογοητευομαι
Τηλεφωνησα στην Τζενη το πρωι.
Ηθελα να της πω οτι ειμαι στενοχωρημενη.
Οχι δεν θελω να το συζυτησω.
Ισως να θελω του χρονου τετοια μερα.
Οχι τωρα ομως.
Αλλα ηθελα να δηλωσω σε καποιον την στενοχωρια μου
Μονο ετσι ενιωσα οτι ανοιξα τα πατζουρια κι εριξα εκεινες τις φουσκωτες τσουληθρες που εχουν τα αεροπλανα
να φυγει η θλιψη απο την εξοδο κινδυνου.

Αμυνα, επιθεση
Λειπει η διαθεση
Θα κατσω καταχαμα οκλαδον και θα προσπαθησω να συγκεντρωθω
Χαμηλα κοιταζωντας προς τα πανω.

Ας βγει κατι καλο απο ολη αυτη την ιστορια.
Δεν ξερω τι να ευχηθω γι'αυτο τον τοπο.
Ο,τι γινει, ας γινει για καλο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου