Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

ανοιξιατικη ορεξη για παιχνιδακι με ερωτησεις

1.  Τι παραγγέλνεις στα Starbucks?



Εχω παει μονο μια φορα στα Starbucks, ειχα παραγγειλει φραπε και η κοπελα τοτε με ειχε κοιταξει με δολοφονικο βλεμμα και με ενημερωσε οτι τα Sturbucks δεν σερβιρουν φραπε. Εκτοτε εμαθα οτι πλεον σερβιρουν, αλλα εγω δεν ξαναπηγα. Οχι για το γεγονος αυτο, απλα δεν μου αρεσουν πολυ. Προτιμω πιο ησυχα καφε :)


Αλλα για να απαντησω σωστα θα σου πω οτι θα ζητουσα εναν φραπε :)

2. Eνα αντικείμενο από τη ντουλάπα σου χωρίς το οποίο δεν μπορείς να ζήσεις


Δεν υπαρχει. Εχω πολλα αγαπημενα αλλα θα μπορουσα να ζησω ευκολα ακομα κι αν τα εκαιγα ολα :)



3. Τι είναι αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα γνώριζαν γιά σένα;


Νομιζω οτι ειμαι λιγακι ανοιχτο βιβλιο. Αλλα αν υπαρχουν σκοτεινες πτυχες, καλα κανουν και δεν τις γνωριζουν οι πολλοι :)


4.  Ονόμασε κάτι που θα ήθελες να κάνεις πριν πεθάνεις;



Τουλαχιστον ενα ακομη παιδακι και κατι ακομα που ονειρευομαι αλλα δεν μπορω να το δημοσιοποιησω :) (φανταζομαι σκατε απο περιεργεια τωρα ε; ε; ε; )



5. Μιά τροφή χωρίς την οποία δεν μπορείς να ζήσεις;


Γαλακτοκομικα


6. Μιά φράση που χαρακτηρίζει τον τρόπο που ζεις;


Φλου


7. Ποιό είναι το τραγουδι που ακούς περισσότερο στο i Tunes;


Callejero - Alberto Cortez  και το  Rain - Jose Feliciano 





ξεχειλιζω οταν τα ακουω!!!


8. Tι στυλ θεωρείς ότι έχεις;


Φλου (για να ταιριαζει με τον τροπο που ζω!)


9. Αγαπημένος σου αριθμός;


13


10.Δύο χόμπι σου


χειροκατασκευες και χορος ...... και μουσικη και διαβασμα :)


11.Δύο χαρακτηριστικά που μισείς ή σε ενοχλούν;



τα δηθεν
τα καλουπια (που λεγαμε προσφατα)
οι παρωπιδες



12.Απόλαυση που σου δημιουργεί ενοχές;


οσα απολαμβανω, ευτυχως ειναι νομιμα και δεν εχω καμια ενοχη :)


13. Ποιο είναι το αγαπημένο σου vampire


με συγχωρατε αλλα δεν καταλαβα την ερωτηση....
να απαντησω τον Vladimir επειδη εχω αδυναμια στην Ρουμανια;; Αν και δεν ηταν βαμπιρ ο ανθρωπος.



14. Αγαπημένα Cartoon


Χαιντι


15. Ποιο είναι πιο σημαντικό: αγάπη, φήμη, δύναμη, ή λεφτά?

Τι περιμενετε να διαβασετε;;;
Ποιο σημαντικο η αγαπη..... αλλα δεν υποτιμω καθολου και το τελευταιο .



16. Αν μπορούσες να ζεις σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο, ποια θα ήταν, και γιατί;


Την εποχη των μπουατ στην Ελλαδα (Γυρω στο 70 δηλαδη)


17. Μπορείς να θυμηθείς, τι έκανες σαν σήμερα, ένα χρόνο πριν;
 
Κοιτα να δεις τι εγινε τωρα!
Επειδη δεν θυμομουν τι εκανα περσι τετοια μερα, εψαξα στο μπλογκ μου τις περσινες μου αναρτησεις. Και βρηκα αυτη την αναρτηση  που σαν χθες χαζευα τα σπιτακια απεναντι απο το παλιο μου το σπιτι. Και να που φετος, ειμαι σε ενα απο αυτα τα σπιτακια κι εχω και μια αυλιτσα που την γεμιζω λουλουδακια χρωματιστα σιγα σιγα :):) Ωραιο πραγμα να πραγματοποιουνται τα ονειρα!
 
 
-------------------------------------------------------
 
 
Τα ευχαριστιεμαι αυτα τα παιχνιδακια με τις ερωτησεις. Μου θυμιζουν λιγακι τα λευκωματα που συμπληρωναμε μικρες :)
Προσκαλω να παιξει οποιον εχει παιχνιδιαρικη διαθεση αυτη την εποχη (ποιος δεν εχει;;;;)

6 σχόλια:

  1. χιχι και εγω επαιτσα γιουπιιιιιιιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κι εγωωωωω θελω παω να παιξω μ αρεσε αυτο με το παιδακι και την εποχη που θα θελες να ζεις οπως κι ωραιες μουσικες επιλογες!!

    φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. love2love μου

    ηρθα, ειδα, σχολιασα :):)

    Καλημεραααα


    Loch-Leine μου

    ειναι ωραιο παιχνιδακι, παιξε κι εσυ :)

    Καλημεραα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι που η πρόσκληση μου βρήκε τόσο άμεση ανταπόκριση!
    Ευχομαι να πραγματοποιηθούν όσα θέλεις να κάνεις και να συνεχίσεις να ζεις όπως σου αρέσει!
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. DeeDee μου γλυκειά!
    Σήμερα δεν άντεξα και αγόρασα το "Να βλέπεις στο έρωτα". Παρ' όλο που έχω στη μέση ένα βιβλίο, μου έρχεται να το παρατήσω και να αρχίσω το βιβλίο του Μπουκάι.
    Σε σκεφτόμουν σήμερα.
    Καλό σου Σαββατοκύριακο.
    Φιλιά πολλά.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νικη μου

    σε ευχαριστω για την προσκληση
    το ευχαριστηθηκα :):)

    Καλημερααααα




    Λενα μου

    το βιβλιο που πηρες ενδεχεται να σε κουρασει σε καποια σημεια, αλλα εμενα με βοηθησε πολυ. Μου διευρυνε αρκετα τους οριζοντες!

    καλημερααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή