Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

βραδινες ατσαλες σκεψεις...

Ειπα θα ελαχιστοποιησω την τηλεοραση και καθε βραδυ βλεπω την τουρκικη σειρα.
Τελευταια σκεφτομαι συχνα τις υποσχεσεις που αθετησα.
Δεν με στενοχωρει .... απλα δεν θελω να ξεχασω.
Θελω να προσπαθησω παλι για οσα εχω αναγκη.

-----------------------------

Πριν λιγη ωρα, ηταν στο γραφειο μου μια κοπελα με 4 παιδια
"Δουλευεις ως αργα ε;" μου ειπε
"Εγω ξεκουραζομαι περισσοτερο απο σενα" της ειπα

--------------

Ο βηχας , ο ερωτας και το χρημα δεν κρυβονται, μου εγραψε ενας περαστικος πριν λιγες ωρες, στην προηγουμενη αναρτηση.
Και διεκρινε το χρημα.
Και σκεφτομαι ποσες φορες εχω μαντεψει κι εγω σωστα βλεποντας απο ενα παραθυρο.... γιατι κι εγω βγαζω συμπερασματα αυθαιρετα....συνεχεια.

--------------------------------------------------

Το τελευταιο ραντεβου με εστησε.
Ειναι ενας νεαρος αλβανος, που δεν συνηθιζει να με στηνει στα ραντεβου.
Κατι θα του ετυχε μαλλον και δεν μπορεσε να με ειδοποιησει.

---------------------------

Το σπιτι ειναι αδειο χωρις την μπεμπα και τον Δημητρη.
Θα παω να βγαλω την Φλαπυ μου και θα γυρισω να δω τον Ονουρ να λεει στην Σεχραζατ ποσο την αγαπαει :)

--------------------------------------------

Τελικα ηρθε ο νεαρος που περιμενα, απλα καθυστερησε στη δουλεια του :)

Τελειωσα κι εγω για σημερα!
Παω να βγαλω το τετραποδο μου.

Καλο βραδυ!



.-

8 σχόλια:

  1. κι εσύ Σεχραζάτ??χιχι κι εγώ!!! κόλλημα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απαπααπ λατρευω αυτες τις αναρτησεις τυπου τσεκ στο ημερολογιο

    κραταω ημερολογιο ετσι χρονια

    με μια προταση θυμαμαι ολοκληρες σκηνες ακομα και δεκα χρονια πριν


    ΩΣΤΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΚΙ ΕΣΥ

    δεν μου λες ??δεν ειναι λιγο ξινη αυτη η σεχραζατ??
    που ολα της φταινε και καθε λιγο παιρνει το παιδι και φευγει???

    αν ημουν Ονουρ καθε μερα θα την εδερνα λολ!

    (ειδικα να τραβολουγουν οι θυμωμενες μανες το παιδι απο δω κι απο κει σανμπαλακι με τρελαινει:)

    αλλα???

    αλλα νεα??
    αρχισε και το κισμετ!!

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    και τωρα που το θυμηθηκα

    εχω να κανω και μια αποκαλυψη??

    ξερεις τι βλεπει η Μελαγια??
    αχαχα που να στα λεω


    *(αλλη ωρα)

    ματςςςςςςςς!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστινα μου

    κι εγω Σεχραζατ da da :):)

    Ειδικα τωρα που δεν εχω την μπεμπα το βλεπω σχεδον απο την αρχη :)

    Καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tali moy

    κι εμενα μου αρεσουν αυτες οι αναρτησεις , επειδη κρατουσα χρονια ημερολογιο. Οταν ανοιξα το blog σταματησα το ημερολογιο. Τετοιος ηταν και ο ρολος του blog μου στην αρχη, αν θυμασαι :)

    Η Σεχραζατ πολυ ομορφη αλλα αχαρη γυναικα γενικα. Διπλα στον Ονουρ δεν θα ταιριαζε μια λιγο πιο κοντουλα (οχι κοντη) χυμωδης γυναικα;;;
    Καλα τα παιδια ειναι διακοσμητικα σε αυτο τη σηριαλ, τι το συζηταμε :):)

    Και στο Κισμετ φαινεται θεος ο πρωταγωνιστης..... αλλα δεν μπορω να ειμαι ερωτευμενη με 3 αντρες ταυτοχρονα :):) Εξαλλου πεζεται και την ωρα που ειμαι στη δουλεια.... ευτυχως :):):)

    Τι βλεπει η Μαγια;;; Τολμη και γοητεια;;; :)ή μηπως την Patty;;;



    Καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΡΕ ΣΥ ντη

    κι εγω αυτο τους ειπα!!
    παρτε με για το ρολο της Σεχρα!!

    ημουν ιδανικη !!
    αλλα ειχαμε ενα κωλυμα στη γλωσσα:::))))))))))))))


    Α ΔΕΝ ΞΕΡΩ
    να στα πει το μαγιουλι!:))))
    πρωτα αυτη και μετα εγω:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ταλι μου

    εκει κολλησατε;;; Στα τουρκικα;;
    Θα καναμε μια παραλλαγη στον ρολο.... ελληνιδα εκπαιδευτικος στην Πολη..... συννενοηση στα αγγλικα :) Κριμα.... ολο σε λεπτομεριες κολλανε αυτοι οι casting managers :):)

    Περιμενω την ανακοινωση της Μαγια..... αργοτερα θα παω απο εκει να γκρινιαξω να γινουν τα αποκαλυπτηρια !

    Καλο απογευμαα!!!!! xxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ υποσχέθηκα στον εαυτό μου να βρίσκω λίγο περισσότερο χρόνο για μένα.. αλλά για να γίνει αυτό θα πρέπει να μην κοιμάμαι καθόλου!
    Τηλεόραση.. ούτε για αστείο...
    Λίγο telemarketing μιας και μόνο αυτό έχει η τβ τις ώρες που επιστρέφω!
    Τα έχω μάθει όλα απ'έξω... απο την κουβέρτα που φοριέται για μπλούζα μέχρι το παπούτσι για την κυτταρίτιδα!!
    Και το τούρκικο δεν το βλέπω... αλλά έχουμε μια στη δουλειά πολύ φανατική κάθε μέρα μας λέει για τον Ονουρ ?!
    Σα να το βλέπω είναι!
    Αφου προχθές έπιασα τον εαυτό μου να διορθώνει μια σχετικά με την πλοκή του έργου..
    "Τι κάνω;;;;;"
    χαχα
    Και να φανταστείς αυτη το έβλέπε λέει πρίν κάτι χρόνια στο Μακεδονία...
    Πως με βρίσκεις;;
    1000 και 1 νύχτες... χωρίς τηλεόραση!
    Δοκίμασε το έχει πλάκα!!
    Είναι σαν το χαλασμένο τηλέφωνο...
    Όπως τις προάλλες..
    Με τον ανασχηματισμό..
    "ρε παιδιά έγινε ανασχηματισμός;;"
    Ναι έλεγαν οι μισοί... όχι οι άλλοι..
    Τελικά άκρη δεν εχω βγάλει ακόμα....
    Το αποθήκευσα στο μυαλό μου πως "μπορεί και να έγινε ανασχηματισμός"
    Όπως κατάλαβες είμαι ότι να 'ναι!!
    Τέλος χρόνου!
    Πάω για δουλειά!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατερινα μου

    πολυ γελασα με το σπασμενο τηλεφωνο - 1000 και 1 νυχτες :):):)

    Με την κυβερνηση κι εγω ετσι μαθαινω νεα... αποφευγω τις ειδησεις.... στρουθοκαμηλισμος οπως ειπα :)

    Δουλευεις ως αργα το βραδυ ;; Καλη δυναμη.... παντα θεωρουσα τις δουλειες την νυχτα πολυ κουραστικες!

    Καλη δουλιτσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή