Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

flashback.... φευγω Γαλλια

Το 2002 αποφοιτησα.

Εχουν περασει 8 χρονια κιολας. Ειδα παλιους συμφοιτητες χθες. Πολυ αγαπημενους! Ξεφυγε ο νους στα στενα της Constanta παλι.

Μεθαυριο θα δω παλιους συμμαθητες. Επισης πολυ αγαπημενους. Το facebook τους εφερε ξανα στη ζωη μου. Και εκτιμω πολυ το διαδικτυο γι' αυτες τις ξαφνικες επισκεψεις απο τα παλια. Ειναι ωραιο να βρισκεσαι με ανθρωπους που ειχατε ερθει κοντα καποτε. Θα εχουμε τοσα να πουμε. Ισως και τιποτα, αλλα αξιζει να δοκιμασουμε :)

Εχει γεμισει το μυαλο μου αρωματα, εικονες και φατσουλες απο αλλοτινες μερες. Ξαφνικα μπαινουν στη ζωη μου προσωπα που ειχαν χαθει με τον χρονο.

Την Πεμπτη το βραδυ φευγω Γαλλια. Λιγες μερουλες με τον Δ μου μακρυα. Αν πω οτι το ειχαμε αναγκη θα ειναι ψεμα. Νιωθω να ειμαι συνεχεια στον δρομο και μου εχει λειψει τοσο πολυ το σπιτι μου. Δεν θα κρυψω την χαρα μου ομως, που θα παω σε μια τοσο ερωτικη πολη με τον Δημητρη μου :) Εξαλλου η κριση ισως να μην μας επιτρεψει ταξιδακι του μελλιτος μετα τον γαμο.

Θα επιστρεψουμε απο Γαλλια και μετα για τουλαχιστον ενα μηνα δεν θα θελω ουτε για καφε να βγω απο το σπιτι Σαββατοκυριακο. Θα παρουμε την μπεμπουλα μας και θα την εχω ολη μερα αγκαλια μου. Θα εχω τοσα πολλα να της πω!

8 σχόλια:

  1. Καλό ταξίδι!
    Να περάσετε πολύ όμορφα. Να το ευχαριστηθείτε μιας και σας δίνεται η δυνατότητα.

    Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστω Λενα μου :)

    Καλη εβδομαδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό ταξίδι Λαίδη μου και να περάσετε ονειρεμένα!
    Και χαλαρά...και ανέμελα!!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαραωνα μου

    σε ευχαριστω πολυ :)

    Καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο ρε συ. Ίσως να νιώθεις ότι σου λείπει το σπιτι σου τώρα, αλλά όταν γυρίσεις απο Γαλλία θα έχεις πολύ περισσότερη όρεξη να μείνεις μέσα και θα αισθάνεσαι ακόμη πιο γεμάτη.

    Να έχεις ένα ευχάριστο ταξίδι λοιπόν και να μας πεις εντυπώσεις όταν επιστρέψεις!!!

    Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανεμε

    ειμαι λιγακι σπιτογατος. Ειδικα οταν λέιπω συνεχομενα απο το σπιτι. Οι τελευταιες εβδομαδες ηταν λιγακι ταξιδιαρικες και ειμαι σιγουρη οτι οταν επιστρεψω θα το ευχαριστηθω δεοντως το σπιτακι μου :)

    Καλημερααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kala εγω το facebook το μισω αλλα θα στα πω αλλη ωρα αυτα .
    Για την Ωρα Κατερινακι μου
    θελω να σου ευχηθω απο καρδιας να περασεις υπεροχα!!!!!

    Οι μηνες της μελιτος κι ολα τα αλλα τα εθιμοτυπικα ειναι μεσα στο μυαλο μας βαρη..
    αν περνας καλα σπιτι σου με τον ανθρωπο σου εισαι μονιμως σε εναν μηνα του μελιτος !!

    -και δεν εχεις αναγκη τιποτα και κανεναν !:)))
    φιλια πολλα πολλα

    καλο ταξιδι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ταλι μου

    αν δεν ημασταν στριμωγμενοι οικονομικα, ενα ταξιδακι 10-15 ημερων τον Δεκεμβρη με τον Δημητρη δεν θα με χαλουσε καθολου :) Εκεινη την Αλσατια στην Γαλλια ακομα την ονειρευομαι :):)

    Ευχαριστω πολυ για τις ευχες!!!!


    xxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή