Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

οι δουλειες συνεχιζονται

Χθες μεχρι τις 12 το βραδυ δουλευαμε. Απλωναμε το καθιστικο που ειναι ετοιμο και μαζευαμε την κουζινα για να βαφτει.
Ξανα μανα τα ιδια.
Μαζεμμα, στοκαρισμα, χαρτονια, ναυλον, χαρτοταινιες.

Με το που επεστρεψα απο τη δουλεια στις 9 δεν πηρα ανασα. Εβγαλα την Φλαπυ και μετα αλλαξα κι αρχισαμε τις δουλειες. Δεν με πειραζει η κουραση. Με πειραζουν τα μουτρα.
Με κατι ειχε εκνευριστει ο Δημητρης στην αρχη και με την καθε κουβεντα που λεγαμε ηταν λες και μας περιμενε ο καυγας στη γωνια.
Το εχετε νιωσει ειμαι σιγουρη.
Υπαρχουν φορες που γνωριζεις εκ των προτερων οτι θα μαλωσεις. Υπαρχει στην ατμοσφαιρα ενας ηλεκτρισμος.(και ουχι ερωτικος)
Ετσι ημασταν για λιγο χθες. Ημουν σχεδον σιγουρη οτι θα σφαχτουμε κι απλα απεφευγα τις πολλες κουβεντες μαζι του, γιατι αυτη η ψυχολογια εβγαλε στην επιφανεια και την ολη κουραση της ημερας. Το μεσημερι ειχα παει και την Φλαπυ για εμβολιο και δεν προλαβα να ξαπλωσω καθολου.

Ως δια μαγειας ομως, καμια ωριτσα μετα που αρχισαμε τις δουλειες η ομιχλη χαθηκε. Εφυγαν εκεινα τα συννεφα που ειχαν καθισει στο ταβανι του σπιτιου μας χωρις να ξεσπασει μπορα. Ετσι απλα, διαλυθηκαν ησυχως :) Και το νιωσαμε κι αρχισαμε να σιγοτραγουδαμε τα τραγουδακια που επεζε το ραδιο. Κι εφυγε παλι η κουραση και ευχαριστιομουν για αλλη μια φορα που δεν φωναξαμε καποιον να μας βαψει το σπιτι αλλα το κανουμε μονοι μας.

Εχει 1-2 μηνες που με ποναει λιγακι το αριστερο μου γονατο και ολο αμελω να το κοιταξω. Με το μπουσουλημα για να κολλησω τις χαρτοταινιες το νιωθω καπως παραξενα. Να θυμηθω να πω την θεια μου, που ειναι παθολογος και θα περασει απο το γραφειο μου σημερα, να το κοιταξει. Με τις δουλειες και την διαιτα εχασα αλλα δυο κιλα την τελευταια εβδομαδα :) Μοντελο θα γινω μεχρι τον γαμο :)

Το πρωι ηθελα να ψησω μπουγατσα με τυρι να βρει ο Δημητρης οταν ξυπνησει. Του ειχα αγορασει και γαλα κακαο απο χθες. Ελα ομως που ειχαμε ξεσυνδεσει τον φουρνο για να βαψουμε :) Ετσι πηγα για ψωνια στο lidl και στην επιστροφη πηρα και μπουγατσα με τυρι και κιμα (ξερω ξερω τι δουλεμα μου ριχνετε αυτη τη στιγμη οι αθηναιοι φιλοι !!). Ξυπνησα τον Δημητρη και μετα περασα να παρω και το δικο μου σουσαμενιο κουλουρι Θεσσαλονικης πριν ερθω στη δουλεια.

Οι δυο πελατες που ειχα το πρωι ειναι τοσο προσχαροι ανθρωποι που ειμαι σιγουρη οτι θα παει καλα η μερα μου :) Το αυτο επιθυμω και δι' υμας :)

Καλημερα!

2 σχόλια:

  1. Καλημερα ντι.
    Παθολογος για το γονατο; Μηπως πρεπει να το δει ορθοπεδικος;

    Και για τη μπουγατσα μια ερωτηση. Υπαρχει μπουγατσα με τυρι και κιμα; Ή εννοεις οτι πηρες δυο;
    (μπουγατσουλα σπεσιαλ, οποιος σε δουλευει μαλλον δεν εχει φαει μπουγατσα στη Θεσσαλονικη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντωνη μου

    ορθοπαδικος πρεπει να με δει εχεις δικιο. Αλλα επειδη θα περασει η θεια μου θα της πω να ριξει μια ματια. Εχουν δει πολλα τα ματια της ολα αυτα τα χρονια :)

    Δυο μπουγατσες πηρα, μια με τυρι και μια με κιμα. Καλα καταλαβες, δεν υπαρχει μια που να εχει και τα δυο μεσα. Τουλαχιστον δεν εχω δει εγω πουθενα. Απλα πολλες φορες εδω στην Θεσσαλονικη, αν φας εξω μπορεις να ζητησεις μιση με τυρι και μιση με κιμα :)

    Ελατε εσεις πανω και θα σας παω να φατε σπεσιαλ μπουγατσουλα :)

    Φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή