Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

Ανοιξη . . .

Ανοιξη. . .

ανοιγουν φυλλα, ανοιγουν παραθυρα, ανοιγουν οι καρδιες.

Και μεσα στην μαυριλα της οικονομικης κρισης κλεινουμε το ματι περιπεχτικα στον ηλιο κι αρχιζουμε τα τσαλιμια.

Θελω να εχω τις πορτες διαπλατα ανοιχτες στον ηλιο.... κι ας ανοιγουν σπιτια συνεχεια τριγυρω μου οι κλεφτες, εγω θα τους ξεφυγω.

Θελω να πιω ενα ελληνικο καφεδακι στο μπαλκονι, τυλιγμενη με το σαλι μου και να παω στις 10 στη δουλεια ή μηπως να μην παω καθολου για λιγες μερες; Ναι, αυτο θελω, να μεινω σπιτι και να κανω scrapbooking γελωντας με την μικρη μου. Θα εχουμε μουσικουλα στο ραδιο και θα τραγουδαμε δυνατα.

Ανοιξη. . .

Αναγεννηση της φυσης και της ψυχης μας.

Ανανεωση!

Θελουμε να βαψουμε το σπιτι κι αντι να το σκεφτομαι με χαρα σφιγγεται η καρδια μου γιατι δεν εχουμε τα λεφτα, κοστιζει πολυ.

Ανανεωση . . . θα παρω μια συρταριερα απο το ΙΚΕΑ και ολα θα μυρισουν αλλιως!
Να θυμηθω να παρω φρεσκα λουλουδια για το σπιτι. Καποτε ενας συμφοιτητης μου μου ειχε πει οτι θα μου επαιρνε καθε εβδομαδα επειδη μου αρεσουν. Δεν το εκανε, αλλα ηταν γλυκο που το σκεφτηκε :)


Ηρθε η Ανοιξη ....

9 σχόλια:

  1. Απολαυσέ την όσο μπορείς.Φέτος εχεις και παρά πολλούς λόγους!


    _________ (¯`:´¯)⋰⋰⋰⋰⋰⋰
    _______ (¯ `•.\|/.•´¯)
    ______ (¯ `•.(۞).•´¯)
    _______ (_.•´/|\`•._)... ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαραωνα μου

    απολαμβανω ο,τι προλαβαινω ;)

    Αχ αυτες οι ζωγραφιες σου :):):)

    Καλο απογευμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήρθε η άνοιξη ναι!
    Κι εγώ θα ήθελα να τη χαρώ έτσι όπως περιγράφεις!
    Και θέλω κι εγώ λουλούδια, τώρα πριν αρχίσει η αλλεργία μου!
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ μέρα !!!!
    να κάνεις κοπάνα !
    τώρα αξίζει :)))

    @φαραώνα? τι τρομερό κέντησες πάλι ?
    φεύγα είναι !


    καλημέρα μας
    χχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. lena moy

    οσο κι αν αγχωνομαστε με τα καθημερινα, ετσι απο πεισμα ευχαριστιομαστε την ανοιξη γιατι δεν μπορει να μας την κλεψει κανεις ;)

    Εκανα φραπεδακι και το απολαμβανω στη δουλεια :)

    Καλημερααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Maya μου

    αν μπορουσα θα εκανα κοπανα, να εισαι σιγουρη :):)

    Απολαμβανω φραπεδακι στο γραφειο ομως και μουρμουριζω το τραγουδι

    "Βάζω στο μυαλό τρελά στοιχήματα
    σκάλα η ψυχή εκεί να'ρθεί
    Όλα τα μπορώ, φωτιά τα βήματα
    Στο θεό εκεί θα πάω
    Σαν πουλί ψηλά πετάω
    Σ'ανταμώνω σε κρυψώνα μυστική."


    της Ασλανιδου επειδη το ακουγα το πρωι στο ραδιο και ακομη δεν εχω διορθωσει το λαθος στο κομπιουτερ μου για να ακουω μουσικη :):)

    Καλημερααααα !!

    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΚΟΜΗ δεν τόφτιαξες ???
    εγώ δεν την βγάζω χωρίς μουσική !
    ακόμη και ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡ με μπαταρίες έχω για καβάντζα !!!

    όλα της ασλανίδου μου αρέσουν .

    και γω με φραπέ είμαι και χαζό χαμόγελο !
    καλά πάμε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν μπορω να το φτιαξω :(:(:(:(:(

    Περιμενω να μπορεσει ο Δημητρης να ερθει να το δει. Ειχα σκεφτει κι εγω να φερω ενα ραδιοφωνακι απο το σπιτι αλλα το ξεχασα!!

    Γι' αυτο, παμε ολοι μαζι
    ...

    Βαζω στο μυαλο τρελλα στοιχηματα
    σκαλα η ψυχη εκει να ρθει ... :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. _________ (¯`:´¯)⋰⋰⋰⋰⋰⋰
    _______ (¯ `•.\|/.•´¯)
    ______ (¯ `•.(۞).•´¯)
    _______ (_.•´/|\`•._)

    Ελπίζω να με συγχωρεσει η Φαραωνίτσα μας..αλλα ηθελα να σου χαρίσω ενα λουλουδι και δεν ειχα αλλο τρόπο.;))

    Γλυκό φιλί ομορφούλα!!

    Υ.Γ..Φαραώνα χρυσοχερα μου,θελω κι εγω να φτιαχνω σχεδιακια..:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή