Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2009

Καλο Σαββατοκυριακο


Αυριο θα βρεθω για καφεδακι με την Ειρηνη. Ειναι παραξενο πως δενεσαι με καποια ατομα σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα!! Ειμαι ανθρωπος που μπορω να μιλησω πολυ προσωπικα απο την πρωτη στιγμη που θα γνωρισω καποιον. Δυσκολα ομως δενομαι και νιωθω καποιον δικο μου ανθρωπο. Μπορει να κανω χρονια παρεα με καποιον αλλα να μην τον νιωσω ποτε τοσο κοντα μου.
Κι ομως με την κοκκινη ομπρελα και την Ειρηνη δεθηκα απο την αρχη. Και να πεις οτι μοιαζουμε... καμια σχεση! Πολυ διαφορετικοι χαρακτηρες η καθεμια μας.
Ενα απο τα μαγικα του διαδυκτιου .... με ενα κλικ που λεγαμε .... ενα κλικ και μοιραζεσαι στιγμες ζωης!!
Καποια στιγμη περιμενω να γνωρισω και τον Αντωνη που συναντηθηκαμε στις αποδρασεις... και ακομη δεν εχω καταφερει να τον γνωρισω απο κοντα. Τωρα οι υποχρεωσεις μας κανουν ακομη πιο δυσκολο τον στοχο.... αλλα ειμαστε φτιαγμενοι για τα δυσκολα... ετσι Αντωνη; :)
Σας ευχομαι ενα υπεροχο Σαββατοκυριακο!!
Εγω ονειρευομαι να βρεθω σε ενα τοπιο σαν της φωτογραφιας.... με κασκολ και γαντια και σκουφο και μουσικη στο mp3 player και ολες τις αισθησεις απληστες να ρουφηξουν το ομορφο φθινοπωρο! Το ονειρο αυτο δεν θα εκπληρωθει αλλα παραμενει το ιδιο ηδονικο ως ονειρο !

12 σχόλια:

  1. Ετσι Κατερινα!

    Οταν γνωρισα απο κοντα την ομπρελιτσα (η γυναικα μου τοτε ηταν στο τελος της εγκυμοσυνης), της ειπα "φαντασου να κανουμε περατζαδα με τα καροτσακια καπου στην Καβαλα μετα απο καποιο καιρο"

    Και αλλο ενα εσυ, τρια!!!
    Deal???
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περιμένω με ανυπομονησία το καφεδάκι μας φιλεναδίτσα μου... αύριο πρωϊ-πρωϊ στο γνωστό μέρος!!!!
    Ευτυχώς που υπάρχουν και τα μαγικά κλικ του διαδικτύου και δένονται κάποιοι άνθρωποι που δεν θα συναντιόντουσαν πιθανότατα ποτέ διαφορετικά! (Αντώνη... συμφωνείς υποθέτω ε;!)
    Φιλιά πολλά πολλά μέχρι αύριο που θα σου τα δώσω από κοντά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι υποθετεις βρε ξανθομπαμπουρο;;;

    Τ.Ε.Ε.Π.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό Σαββατοκύριακο Ντιντίκα μου και δώσε ένα πολύ γλυκό φιλί στο Ρηνούλι από εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλενάδα τον καφέ μας τον απόλαυσα!!!! Σ'ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!

    @Αντώνη... μου έλειψε το ξανθομπάμπουρο!!!
    Μην ζηλεύεις για τον καφέ... χαχαχαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αντωνη μου

    εγω μας φανταζομαι χωρις τα μωρα .... οι 4 μας σε καποιο τσιπουραδικο :):):)

    Καλημεραααααα και καλη εβδομαδα!!

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρηνη μου

    μακαρι η καθημερινοτητα να μας επετρεπε να βρισκομαστε πιο συχνα. Και το Σαββατο ευτυχως που αργησε ο Δ μου, αλλιως ουτε μια ωριτσα δεν θα προλαβαιναμε να τα πουμε.... την περισσοτερη ωρα στο αυτοκινητο θα την περνουσαμε :):)

    Φιλεναδιτσα μου

    καλη εβδομαδα!!

    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αντωνη ....

    Τ.Ε.Ε.Π. ;;;;;;;;

    δεν τις κατεχω τις συντομογραφιες.... για βαλε υποτιτλους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λενα μου

    φιλι δεν εδωσα επειδη σημερα ειδα το σχολιο σου .... την επομενη φορα .... και ισως εισαι κι εσυ μαζι μας στο καφεδακι :)

    Καλημερα και καλη εβδομαδα!!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΕΕΠ σημαινει
    Τα Ευκολως Εννοουμενα Παραλειπονται!!!

    Καλημερα, καλη βδομαδα!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή