Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

Ο,τι ειναι καλυτερο...

Χθες πηγαμε στον γυναικολογο. Ειμαι στην 36η εβδομαδα της εγκυμοσυνης και η μπουμπουλα μας (το χρυσαλιφουρφουρο.... που λενε η Μωβουλα μου και η Στελλα μου)

ειναι ακομα με το κεφαλακι προς τα πανω. Και δεν ενδεχεται να γυρισει πλεον, επειδη δεν υπαρχει αρκετος χωρος. Θα το ξαναδουμε βεβαια την εβδομαδα που ερχεται αλλη μια φορα, αλλα κατα πασα πιθανοτητα το αλλο Σαββατο 10/10/09 θα εχουμε προγραμματισμενα γεννητουρια.

Για να πω την αληθεια στενοχωρεθηκα λιγακι. Θα ηθελα πολυ εναν φυσιολογικο τοκετο. Προσπαθω ομως να διωξω τον εγωισμο μου και να σκεφτομαι οτι ετσι ειναι καλυτερα για την μικρουλα μου και το σημαντικοτερο ολων ειναι να ειναι εκεινη καλα!


Το αλλο "κακο" ειναι οτι απο την Παρασκευη σταματαω τη δουλεια. Επειδη ειναι αναποδα η μπεμπα, δεν θελουμε να σπασουν τα νερα πιο νωρις και με μαλωσαν και ο γιατρος και ο Δ που δουλευω ακομα. Τωρα που δεν θα εχω και την μικρουλα ακομα, δεν ξερω τι να κανω στο σπιτι μονη. Θα κανω κανενα ζιπουνακι, θα τελειωσω και την κουβερτουλα που πλεκω.... αλλα μετα τι; Με τη δουλεια περναει πιο ευχαριστα η ωρα. Θα παραγγειλω κι αλλα νηματα και μαλλον θα το ριξω στο πλεξιμο.... θα ερθει και καμια φιλη για καφε.... θα περασει η βδομαδα. Στο ιντερνετ δεν με βλεπω να μπαινω συχνα, δεν το εχω συνηθισει στο σπιτι. Αν και, επειδη θα ειμαι συνεχεια κλεισμενη, ισως να μπαινω και καθημερινα κι απο εκει :)


Χθες ειχε γεννεθλια και ο Δ μου. Φετος δεν του πηρα δωρακι, τα λεφτα μας τα τραβαει ολα η μικρουλα :) Ουτε καν το γιορτασαμε καλα καλα. Ολη μερα ημασταν σε γιατρους. Το πρωι στην κλινικη που θα γεννησω για καρδιοτοκογραφημμα και το βραδυ στον γυναικολογο για υπερηχο. Ωραια γεννεθλια ! Του χρονου θα ειναι καλυτερα.... θα εχουμε και την μικρη να μπουσουλαει διπλα μας :)


Χθες ειδα τον πρωτο καστανα για φετος το φθινοπωρο. Μου γλυκανε την ψυχη η εικονα του. Θα ηθελα να παρω και καστανα, αλλα πηγαιναμε στον γιατρο και οταν φευγαμε το ξεχασα.


Το τραγουδακι ειναι το "Χρυσαλιφουρφουρο" απο την Λιλιπουπολη. Εγω δεν το ηξερα, μου το εμαθαν τα κοριτσια που ανεφερα στην αρχη :)



Καλημερα!!


29 σχόλια:

  1. Καλημερα!!! Σου εύχομαι καλή λευτεριά και ότι καλύτερο για τη μικρούλα σου!!! Αυτή η στιγμή της γέννας (με όποιαδήποτε τρόπο) είναι η πιο σημαντική στη ζωή σου! Θα τη θυμάσαι με χαρά για πάντα!!! Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα!! Άλλοι άνθρωποι εκεί, άλλου είδους.. Πιο ήρεμη ζωή, με καστανάδες, βρε deedee πολύ όμορφα όλα αυτά!!
    Δε πειράζει που δεν πήρες κάτι στον Δ. θα του φέρεις το καλύτερο δώρο! :)
    Εύχομαι όλα να πάνε καλά, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στα λαγκάδια της Λιλιπούπολης
    βγαίνει ένα λουλουδάκι
    που το λεν χρυσαλιφούρφουρο
    και μοιάζει με χρυσό τριανταφυλλάκι

    Φύσα, φύσα το χρυσαλιφούρφουρο
    φύσα το, την Άνοιξη να φέρεις
    Κι αν πετάξει σα φτερό και πούπουλο
    κάποιος σ’ αγαπάει και δεν το ξέρεις

    Χρυσαφένια φλουράκια κρέμονται
    κάτω από τα πέταλά του
    Και στου Ζέφυρου το παιχνίδισμα
    σαν να κουδουνίζει, κάπου-κάπου

    Φύσα, φύσα το χρυσαλιφούρφουρο
    που κρατάς την Άνοιξη στο χέρι
    Κι αχ αν γίνει σκόνη και χρυσόσκονη
    κάποιον αγαπάς και δεν το ξέρει.


    Ηταν το τραγούδι του γιού μου οταν ηταν μικρός και πολυτραγγουδισμένο κι αγαπημένο μου.

    Αχ πόσες ευχές να δώσω?
    ΠΟΣΕΣ!!!
    Να πάνε ολα καλά κορίτσι μου να γεννηθει ενα γερό και γλυκό μωρούδι και νάσαι πάντα ευτυχισμένη με τον Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ante me to kalo na gennhseis
    ki h dikh mou h korh htan orthia kai h gynaika mou ekane kaisarikh.einai kalytera giati den talaiporeitai to moro.
    ante euxomai ola kala apo dw kai pera allazei h zwh sou

    kwstas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελα βρε dee, πολλες πολλες καλημερες.

    Πολυ σωστα σου ειπαν να σταματησεις απο τη δουλεια.

    Οσο για την καισαρικη, μη χολοσκας. Το 95% των τοκετων σημερα γινεται με καισαρικη.

    Και επειδη τη γυναικα μου τη βοηθησε πολυ ενα κολπακι που της εκαναν πολυ συντομα μετα την καισαρικη, θα στο πω να το κανετε.

    Μεχρι το απογευμα της μερας της γεννας να κανεις προσπαθεια (με τη βοηθεια 2 ακομα ανθρωπων, ενος απο δεξια σου και ενος απο αριστερα σου) να σηκωθεις καθιστη.

    Θα πονεσεις αρκετα για λιγη ωρα αλλά την άλλη μερα θα μπορεις να εισαι πολυ καλυτερα ωστε να εισαι κοντα στο παιδι σου.

    Στο μαιευτηριο οσες γυναικες δεν σηκωθηκαν καθιστες τη μερα της γεννας (εννοω απο αυτες που εκαναν την καισαρικη) γιατι φοβοντουσαν μην πονεσουν, τις αλλες μερες ουτε να σηκωθουν να πανε να θηλασουν δεν μπορουσαν.

    Αντε φιλια & ολα καλα!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. nefelli μου


    εισαι καλα;;; Που εξαφανιστηκες;; Ελπιζω να περνας υπεροχα!!

    Η γεννα ειναι απο τα σημαντικοτερα γεγονοτα στη ζωη μιας γυναικας, ειμαι σιγουρη οτι θα την θυμαμαι για παντα :):)

    Καλο απογευματακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αρτιστακι μου

    το δωρο που ετοιμαζω για τον Δημητρη, εκεινος το δημιουργησε.... μετραει σαν δωρο;;; :):):)

    Οι κασταναδες παντα μου αρεσαν..... πιστευω εχει και στην Αθηνα σε καποιες γωνιες. Κι εγω στο κεντρο τον ειδα, στην Τσιμισκη (πιο κεντρικα δεν γινεται!). Η φωτογραφια βεβαια ειναι απο το flickr, δεν ειναι αυτος που ειδα χθες :)

    Καλο απογευματακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νατασσα μου

    ευχαριστω που εβαλες τους στιχους. Μου τους εγραψε και η Στελλα στα σχολια της προηγουμενης αναρτησης και ηθελα να τους κανω copy/paste αλλα δεν προλαβα :)

    Ισως γινει το τραγουδακι και της μπεμπας μου, μου αρεσε πολυ :)

    Καλο απογευματακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. kwsta μου

    κι εγω εχω ακουσει οτι η καισαρικη ειναι πιο ασφαλη μεθοδος για το μωρο γενικα. Για εγωιστικους λογους θελουμε φυσιολογικο τοκετο, κατα την γνωμη μου. Νιωθεις διαφορετικα το γεγονος ως μανα εκεινη τη στιγμη.... οχι οτι αλλαζει και τιποτα στην ουσια :):) Λιγη ταλαιπωρια περισσοτερο για την αναρρωση μονο.

    Ευχαριστω για το κουραγιο!!

    Καλο απογευματακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αντωνη μου

    ευχαριστω για το "κολπακι" :)

    Αν και δεν ξερω ποσο ετοιμη θα νιωθω να το δοκιμασω :):) Ειναι παντως και αναλογως τον οργανισμο καθε γυναικας. Δεν αναρρωνουμε ολοι το ιδιο αργα ή γρηγορα. Θα προσπαθησω να σηκωθω οσο πιο γρηγορα μπορω, αυτο στο υποσχομαι :)

    Πολλα φιλια κι ευχαριστω για το κουραγιο φιλε!!


    Καλο απογευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Αλεξάνδρα! Σου εύχομαι όλα να πανε ανώδυνα και καλά και δεν πειράζει που δεν θα είναι "φυσικός", σημασία έχεις οτι δημιούργησες μια καινούργια ζωή!! Θερμούς χαιρετισμούς από το Σουλτανάτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Global Greek

    καλησπερα !

    Κατερινα με λενε :):) Ευχαριστω πολυ για τις ευχες κι εχεις απολυτο δικιο.... το σημαντικο ειναι οτι σε λιγες μερες θα κραταω στα χερια μου την κορουλα μου :):)

    Καλο βραδακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εεεεεεεεεεεεεε ουπς! είπα να κάνω και την έξυπνη, ρεζίλι έγινα :-))) Καλό βράδυ και καλως να τη δεχτείς στην ζωή σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Global Greek

    ξερεις ποσες φορες εχω μπερδεψει κι εγω ονοματα. Εναν Αντρεα τον ελεγα για πολυ καιρο Σπυρο (τον adaeus αν τον γνωριζεις).... και τωρα τον λεω Σπυραντρεα για πλακα :):):)

    Ευχαριστω πολυ για τις ευχες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κατερινάκι μου όλα καλά κορίτσι μου..όπως είπες κι εσύ ότι είναι καλύτερο!

    Αχ..αυτη η ζουζούνα μας!

    Nα τα εκατοστήσει ο Δ σου τις καλύτερες ευχές απο μένα..και τι είπες?δεν του πήρες δώρο?..νομίζεις! ;))

    Συγγνώμη που χάθηκα λιγάκι αλλα εκανα ανακαίνιση στο σπίτι και τι να σου λέω τώρα..με τσάκισε!!

    Σε φιλώ πολύ γλυκά..θα μιλήσουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λιγη ξεκουραση πριν απο τον τοκετο χρειαζεται και ολα καλα θα πανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα !!! Είμαι καινούργια στο blogoσπιτό σου!!! Μάλλον με μπέρδεψες με κάποια άλλη σχετικα με το σχόλιο που σου άφησα εχθές!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαργαριτα μου

    ανακαινιση ε;!! Ωραια, αερας ανανεωσης!

    Κοντευουν οι μερες.... ποτε περασε ο καιρος;; :) Θα μεταφερω τις ευχες σου στον Δημητρη :)

    Καλημερα κουκλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δημιουργια μου

    λιγη ξεκουραση χρειαζεται γιατι μετα αρχιζουν τα δυσκολα;; :):):)

    Θα ξεκουραστω.... ελπιζω μονο να ανεχτει τη γκρινια μου ο Δ γιατι ολη τη μερα στο σπιτι θα μου τη βαρεσει :):):)

    Καλημερααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. nefeli μου

    καλως ηρθες λοιπον!!

    Σε μπερδεψα με μια Νεφελη που εχει εξαφανιστει τους τελευταιους μηνες :):) Σορρυ :)

    Πολυ καλη σου μερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ...Καλημέρα...Λίγη ξεκούραση πριν τη μεγάλη φούρια δε βλάπτει.Σίγουρα θα βρείς πράγματα να γεμίσεις το χρόνο σου...αν και νομίζω ότι και μόνο η αναμονή αρκεί....Χρόνια πολλά για τον καλό σου...να είστε πάντα ευτυχισμένοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. mariak μου

    αν δεν ημουν εγκυος θα εβρισκα πολλα να κανω στο σπιτι. Τωρα ομως ειμαι λιγακι δυσκινητη και ειναι περιορισμενες οι επιλογες μου.... μονο καθιστικα χομπυ μπορω να επιλεξω :)....πλεξιμο,διαβασμα κτλ κτλ :)

    Ευχαριστω πολυ για τις ομορφες ευχες!!!

    Καλη σου μερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Με το καλό, με ένα πόνο! που λένε,... Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΟΛΑ θα πάνε καΛά...
    θέλεις να έρχομαι κάθε μέρα?
    πες μου τι ώρα θέλεις να 'μαι σπίτι σου, αρχής γενομένης αύριο...
    δεν είναι απειλή... πρόταση μόνο!!!
    θα σου γράψω σε ένα cd το χρυσαλιφούρφουρο όσες φορές χωράει και θα το κάνουμε πράκτις μέχρι να μάθεις απ' έξω τους στίχους
    επίσης θα σου γράψω όλη την Λιλιπούπολη αν δεν την έχεις, θα το λατρέψεις πρώτα εσύ κι έπειτα η πριγκήπισσα...
    έλειψα 2-3 μέρες από το δίκτυο & έμεινα πίσω στην ενημέρωσή μου!

    περιμένω να μου πεις τι ώρα αύριο...
    ναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κατερινάκι μου

    να κοιτάξεις να γευτείς όσο πιο πολύ μπορείς αυτές τις τελευταίες μέρες της εγκυμοσύνης και να ξεκουραστείς για να είσαι έτοιμη μετά να πέσεις με όλη σου την ενέργεια πάνω στη κοράκλα σας.

    με το καλό να το δεχθείτε το νεο λιλιπούτιο μέλος της οικογένειας σας


    φιλί φιλί γλυκό και καλησπέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βασιλη μου

    σ' ευχαριστω πολυ πολυ :):):)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μωβουλα μου

    με αγχωσες :):)

    Αυριο δουλευω :) Απο Παρασκευη θα σταματησω.
    Απο Δευτερα ελα οποτε θελεις για καφεδακι.... οχι καθε μερα, δε θα το αντεξω :)

    Θα ηθελα να μου γραψεις το Χρυσαλιφουρφουρο.... δεν σου υποσχομαι οτι θα το ακουω καθε μερα, ουτε οτι θα το μαθω απεξω , αλλα θα το βαλω σιγουρα στην μικρη μου να το ακουει :)

    Οταν ερθεις για καφε φερε και το βελονακι σου ;)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. αρτουδακι μου

    ακομα αυριο στη δουλεια και μετα θα αφοσιωθω μονο στην μικρη μου.
    Λιγες μερες ξεκουραση πριν τον τοκετο ειναι αναγκαιο.

    Ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου κουκλιτσα μου!

    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλό ΜοΥ
    το τελευταίο που ήθελα να σου προκαλέσω ήταν... άγχος (α πα πα πα)

    από Δευτέρα με το βελονάκι μου & με το cd της ΛιλιποΥπολης λοιπόν...

    καλή ξεκούραση & αποφόρτιση

    & στον Δ. τι πιο όμορφο δώρο ??? μια μποΥμποΥ ολοστρόγγΥλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή