Παρασκευή 14 Αυγούστου 2009

Παραλογισμος γυναικων

Πριν αρκετες αναρτησεις, αν θυμαστε, ειχα βαλει φωτογραφια απο εναν πολυελαιο που ειχα βρει στο ιντερνετ και μου αρεσε. Αυτην εδω την φωτογραφια.





Με την βοηθεια της αδερφης μου (γνωριζει την αγορα με κλειστα τα ματια!!) το βρηκαμε. Στοιχιζει 480 ευρουλακια. Πολυ ομορφος ! Το ειδε και η μαμα μου σε εκτυπωμενη μορφη και μας προτεινε να ειναι αυτο το δωρο που θα μας κανουν για το παιδικο δωματιο. Γιατι οχι; σκεφτηκα κι εγω. Το ανεφερα στον Δ μου και μου λεει "Κριμα δεν ειναι να δωσουνε τοσα λεφτα για ενα φωτιστικο;;"

Και σκεφτομαι...... Ποσο δυσκολο ηταν να το σκεφτω απο μονη μου αυτο;;; Γιατι παρασυρομαι ετσι;; Οταν βλεπω κατι και μου αρεσει, σκεφτομαι μονο αν μπορω να μαζεψω τα λεφτα που στοιχιζει. Δεν σκεφτομαι αν αξιζει αυτα τα λεφτα!! Δεν ειναι γυναικειος παραλογισμος αυτο;;


Πριν δυο βδομαδες πηγαμε στο ΙΚΕΑ για καποια ψωνια. Και βρηκαμε αυτο το φωτιστικο!!! Το ερωτευτηκα. Τοσο κομψο, τοσο περιποιημενο, τοσο ακριβως οπως το φανταζομουν........ 45 ευρω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!









Το πηραμε και το εβαλε ο Δ στο παιδικο. Ειναι πανεμορφρο!!!! Τελικα οι γονεις μου δεν γλιτωσαν λεφτα. Πιο ακριβο τους βγηκε το καροτσι που μας πηρανε, αλλα τουλαχιστον αυτο αξιζει τα λεφτα του για τα χρονια που θα χρησιμοποιηθει!!



4 σχόλια:

  1. Αχχχχχ.... Οταν μπαίνω σε μαγαζί με φωτιστικά το κεφάλι μου παθαίνει αγκύλωση! Χαζεύω! Εχω τρελό κόλλημα λέμε! Αλλα όντως πολλά από αυτά είναι υπερτιμημένα.
    Μην παρασύρεσαι... συχνά!
    Κάποιες φορές κάντο όμως, έτσι για να μην χάνεις και τη γυναικεία φύση σου...
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα ,
    μια χαρά το φωτιστικούλι από το ΙΚΕΑ!! Μας πιάνει μια υπερκατανάλωση μερικές φορές, ένα κάτι τις, αλλά πιό πρακτικός ο άντρας σου, σκέφτηκε ότι καλύτερα με αυτά τα χρήματα να αγοράσετε χρήσιμα πράγματα για την μπουμπού σας !!

    Επέστρεψα , τέλειωσαν οι διακοπές μας, κλαψ κλαψ ,
    σας στέλνω σαμιώτικα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Milena μου

    ισως επειδη εγω δεν εχω καμια αδυναμια στα φωτιστικα, γι' αυτο δεν δυσκολευτηκα καθολου να καταλαβω οτι ηταν κριμα να δωσουμε τοσα λεφτα σε ενα φωτιστικο.

    Την γυναικεια φυση μου την τρεφω αλλιως.... ειναι και λιγο μειωμενη.... αγοροκοριτσο ανεκαθεν :)... μπορω να σπαταλησω λεφτα σε πιο χρηστικα πραγματα. Σε μια μηχανη του καφε ας πουμε.... και γενικα σε πραγματα που οσο περισσοτερο πληρωνεις τοσο περισσοτερα σου προσφερουν!

    Καλη εβδομαδα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αθηνα μου

    και ο Δ , μην νομιζεις οτι ειναι παντα συγκρατημενος. Εδωσε 180 ευρω για ενα τηλεκοντρολ..... ενω δεν βλεπει και πολυ τηλεοραση :):):) Βεβαια μονο καφε που δεν μας κανει :)

    Μου αρεσει η σπαταλη κι εμενα. Και ο Δ παλι μου ειχε μαθει οτι θα κανουμε και τις τρελες μας. Θα χαλαλιζουμε παραπανω λεφτα και για κατι που ισως ειναι υπερτιμημενο. Απλα αυτο το φωτιστικο δεν το "ερωτευτηκα". Αν ηταν κατι που με εκλεβε τοσο πολυ θα το παιρναμε. Ουτως η αλλως, σε τετοιες αποφασεις, μου λεει την γνωμη του αλλα με αφηνει να αποφασισω εγω στο τελος.
    Το θεμα ειναι οτι βολευτηκαμε με το φωτιστικο απο το ΙΚΕΑ και ολα καλα :):)

    Δεν σου λεω καλο χειμωνα ακομα γιατι μεθαυριο φευγω εγω διακοπες :) Μονο ενα μπανακι εχω κανει ως τωρα!! :)

    Καλη εβδομαδα Αθηνα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή