Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009

ΦΟΛΛΕΣ !!

Ποτε δεν μπορεσε να χωρεσει το μυαλο μου πως σκεφτονται αυτοι οι ανθρωποι !!!

Τους ενοχλουν τα σκυλια. Ως εκει το καταλαβαινω και το σεβομαι. Ποιος τους δινει το δικαιωμα να σκοτωνουν ο,τι τους ενοχλει. Αν με ενοχλησει εμενα το παιδι τους πρεπει να το δηλητηριασω;;;;;;!!!!! Ποιος Θεος τους ειπε οτι εχουν περισσοτερα διακιωματα απο τα ζωα σ' αυτο τον πλανητη;;!!!!!

Κι εκει που με πιανει τρελα ειναι οτι βλεπεις σε καποια χωριουδακια οι ανθρωποι να ειναι ενα με τα ζωα . Και να το θεωρουν δεδομενο οτι πρεπει να τα προστατεψουν και να τα φροντισουν ως πιο μυαλομενοι και οχι να τα αφανισουν!!!
Και βλεπεις πανεπιστημιακους, επιστημονες και ανθρωπους των γραμματων να ξεχωριζουν τα αδεσποτα ζωα απο τα δεσπομενα!!! Τι διαβαζαν τοσα χρονια;;;!!! Να τα σκισω τα πτυχια τους αν δεν ξερουν τα αυτονοητα!!!! ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!!!!!

Η ΜΕΛΙ ΜΑΣ

Ενας τετοιος βγηκες σεργιανι παλι στην περιοχη μας και σκορπισε φολλες!! Η μικρη μας Μελι ξεγελαστηκε και δοκιμασε!! Η Μελι ειναι ενα αδεσποτο σκυλακι στη γειτονια των γονιων μου. Τον χειμωνα η αδερφη μου και οι γονεις μου, της ανοιγανε την αυλοπορτα να μπαινει να κοιμαται στην αυλιτσα τους, αφου τα υπολοιπα 5 δικα τους κοιμουνται μεσα στο σπιτι. Με τον καιρο την συνηθισαμε κι εμεινε. Τα πρωινα τριγυρνουσε, αλλα ηξερε οτι την περιμενει παντα φαγακι και νερακι στην πορτα μας. Της ειχαν κανει και μπανιο να ειναι καθαρουλα και τα εμβολια της και περιμεναμε να της βρουμε μια ομορφη οικογενεια να την παρει. Πιστευαμε οτι θα βρουμε ευκολα επειδη ειναι πολυ ησυχο και υπακουο σκυλακι..... και πανεμορφη!! Μεχρι στιγμης ομως δεν ειχε βρεθει κατι.
Σημερα το πρωι τριγυρνουσε με αλλα 2 σκυλακια πανω στους αγρους. Καποια στιγμη γυρισε στην αυλιτσα της μαμας μου και ετρεμε ολοκληρη!! Την πηρε αμεσως ο γαμπρος μου και την πηγε στον κτηνιατρο. Μεχρι τωρα ειναι ακομα εκει με την μαμα μου. Το κακο ειναι οτι δεν μπορεσε να κανει εμετο, πραγμα που δηλωνει οτι το περισσοτερο απο αυτο που εφαγε απορροφηθηκε. Το καλο ειναι οτι εχει αρχισει λιγο να συνερχεται. Αναγνωριζει την παρουσια της μαμας μου και προσπαθει να κουνησει την ουριτσα της!! Θα ειναι εκει ως το βραδυ με ορο.

Μακαρι Παναγια μου να ξεπερασει τον κινδυνο η Μελι μας!!! Ειναι κριμα ενας ανοητος και κακος ανθρωπος να καταφερνει να στερει, με τοσο απανθρωπο τροπο, την ζωη απο μια τοσο γλυκια ψυχουλα!!!!

Σημερα εχω μια δουλιτσα και δεν θα εχω χρονο. Δευτερα πρωι ομως θα παω να κανω μηνυση κατα αγνωστου για τις φολλες. Αν συμβαινει και στη γειτονια σας, καντε εναν κοπο να κανετε μια μηνυση. Με την λογικη "Ε, μωρε, τιποτα δεν γινεται ετσι" , δεν θα γινει οντως ποτε τιποτα. Σας παρακαλω προστατεψτε τα αδεσποτα ζωα, ειναι υποχρεωση μας!!!!!!!!!

....και μια προσευχη για την Μελι μας :)

Καλο Σαββατοκυριακο!!!

11 σχόλια:

  1. Η αδερφή μου τα είπε ΟΛΑ!!!!
    Θα ήθελα να τονίσω πως το να κάνουμε μήνυση κατά αγνώστων...σίγουρα οι πιθανότητες να βρούμε τον υπευθυνο είναι μηδαμινές...
    Αν όμως κάνουμε και απιτήσουμε να γραφτει και πάρουμε αριθμό πρωτοκόλλου, έχουμε κάποια στοιχεία να πιέσουμε το κράτος.
    "Ορίστε κύριοι τόσες μηνύσεις υπάρχουν, δεν είμαστε δυο-τρεις αυτοί που νοιαζόμαστε για τα ζώα, κάντε κάτι."
    Απλά είναι ένας τρόπος να πιέσουνε το κράτος τα φιλοζωικά για να πετύχουμε μερικά πράγματα που σε άλλες χώρες είναι αυτονόητα!
    Τώρα αν βρεθεί κι ο ένοχος...τότε ΘΑΥΜΑ!Εγώ προσωπικά θα τον τρέξω όσο τίποτα τον "ανθρωπάκο"

    Βίκυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άνθωπάκος!!..τι κι αν εχει ένα τσουβάλι πτυχία?..

    Μακάρι η Μέλι να ξεπεράσει τον κίνδυνο και να τρέχει και πάλι στους αγρούς!

    Καλημέρα Ντιντίκα..φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eλα, μην συγχίζεσαι. Ηρθα να πω, "ολα θα πάνε καλά" μέσα απο την καρδιά μου.
    Καλή επιτυχία και να βρέξει να το ευχαριστηθείς κι ας κάνει 40 μετά, εσύ στο air σου να περιμένεις.

    κερασοφιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οχι...
    Δεν το αντέχω ούτε σα σκέψη...
    Πώς μπορούν;
    Εχω χάσει μικρή το γατούλη μου, τον Αλήτη, από φόλλα...
    Τι γίνεται σήμερα...
    Βαριά η μέρα...
    Κορίτσι μου καλό σε σκέφτομαι. Εύχομαι να τα καταφέρει η Μέλι, με όλη μου την καρδιά και να ακούσεις ευχάριστες ειδήσεις.

    Να ξεκουραστείς και να περάσεις όμορφα το σ-κ.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ... πολύ στεναχωρέθηκα για την Μέλι! Είναι τόσο καλό σκυλάκι! Τόσο τρυφερό και τόσο όμορφο! Πολύ στεναχωρέθηκα... την προηγούμενη εβδομάδα την είχα στην αγκαλίτσα μου και τώρα... μακάρι να σωθεί!!!

    Είναι ΗΛΙΘΙΟΙ!!!!!!!!!!! Είναι άχρηστα πλάσματα με 2 πόδια και κοκούτσι μυαλό! Τους σιχαίνομαι, τους απεχθάνομαι! Κουβαλούν στην ψυχή τους όλη την κακία του κόσμου!!!!

    Εύχομαι ότι καλύτερο για την Μέλι! Μακάρι να γίνει πάλι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οποιος πουστης (στην ψυχη εννοω) ριχνει φολα σε οποιοδηποτε ζωο, να παθει τα ιδια και χειροτερα.

    Ευχες & προσευχες για τη Μελι.

    Καλο ΣΚ Dee!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πώς υπάρχουν άνθρωποι (λέμε τώρα) που μπορούν να το κάνουν αυτό... Εύχομαι να γίνει καλά το σκυλάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εχω δυστυχώς εμπειρία με φόλες. Κι όχι σε αδέσποτο όπως η Μέλι σας μα μες τον κήπο μου.

    Δυό σκυλιά, πέθαναν, από την ανωμαλία που κρύβεται σε ορισμένους εγκέφαλους. Δυστυχώς τούτος εδω ο αρρωστημένος ήταν γείτονας και φίλος...

    Μου στέρησε δυό πολύτιμους φίλους. Μα ξέρεις δεν μπόρεσα να τον μισήσω. Θα ήθελα όμως να τιμωρηθεί για την πράξη του αυτή. Βέβαια αυτή η χώρα δεν ξέρει να προστατεύει τους ανθρώπους. Θα ξέρει να προστατεύσει τους καλύτερους φίλους μας; Πιστεύω ότι ο ίδιος ο εαυτός μας - πες την συνείδηση - ξέρει από τιμωρίες.

    Ποτέ δεν θα ξεχάσω την τελευταία ανάσα της Ρούντη της λυκοσκυλίνας μου που στα 8 της χρόνια εμπιστεύτηκε κάποιον που τον ήξερε φίλο, όπως κι εγω....

    Εύχομαι περαστικά ότι θα είναι για την Μέλι σας. Κι αν βρεθεί ο ένοχος να πληρώσει.

    Φιλιά καλή μου!!!

    Υγ Την Δευτέρα ένα καινούργιο μέλος μπήκε στην οικογένεια. Ο Δίας ένα κατάλευκο westie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η έλλειψη παιδείας αυτά κάνει δυστυχώς.
    Σπεύσε για μηνύσεις και διαδώστε ότι κάνατε μηνυσεις. Τουλάχιστον να το ακούσουν και να φοβηθούν οι απαίσιοι αυτοί τύποι.
    Ντροπή τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν ξερω με τι καρδια το κανουν, αλλα οι ενοχοι δεν βρισκονται σχεδον ποτε.Εμας εδω ειχαν φολλιασει τα σκυλια Μεγαλη Παρασκευη, το θυμαμαι και ανατριχιαζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάπου ξαναδιάβασα για τη Μέλι, νομίζω στο facebook ή στο "Αδέσποτο" και άφησα εκεί τα καντήλια μου.
    Βαρέθηκα, κουραστηκα, νευρίασα αρκετά.
    Ζω για να πιάσω κάποιον επ'αυτοφόρω...

    Ζητώ Αστυνομία Ζώων η οποία θα λειτουργεί με μπόνους όπως οι ελεγκτές στα λεωφορεία.
    Για καθέναν που συλλαμβάνουν να κακοποιεί ζώο η οτιδήποτε τέτοιο, να παίρνουν το 1/3 του προστίμου που θα πληρώσει το αρχίδι.
    Να δεις πως θα τους μαζέψουν.

    Επίσης βαρέθηκα να φωνάζουν για τα αδέσποτα.
    Οι Δήμαρχοί σας κύριοι παίρνουν ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ ΛΕΦΤΑ από την Ε.Ε για να ΜΗΝ υπάρχουν αδέσποτα.
    Και τα Δημοτικά Τέλη υποτίθεται ότι περιλαμβάνουν και την τακτοποίηση των αδεσποτων.
    Αν λοιπόν σας ενοχλούν, ρίξτε ένα βρωμόξυλο στο βλάχο το δήμαρχό σας, όλοι ανεξαιρέτως.
    Το πολύ 2-3 δήμοι να υπάρχουν που να κάνουν σωστή δουλειά και να μην υπάρχουν αδέσποτα, η να υπάρχουν ελάχιστα, στις περιοχές τους.

    Αυτά....
    Περαστικά μικρή μας Μέλι.
    Σου υόσχομαι πως θα τον ανάγκαζα να καταπιεί τη φόλα αμάσητη όπως ο Σωκράτης το κώνειο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή