Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

παιδικο δωματιο.... θελω τη γνωμη σας



Υπηρχαν πολλες ιδεες με χρωματα ως τωρα για το παιδικο δωματιο. Σ' αυτα που καταλληξαμε ειναι τα εξης: Οι τοιχοι να ειναι εκρου-περλα κι ενα κομματι θα ειναι στο χρωμα της αμμου. Τα επιπλακια θα ειναι λευκα. Πολυ αχρωμο ακουγεται ε;; :) Ειναι επειδη θελω να παιξω με τα χρωματα στις κουρτινες, τα μαξιλαρια και τα διακοσμητικα. Σκεφτομαστε τα χρωματα που θα επικρατουν να ειναι εντονο ροζ και ασημι ή χρυσο. Για παραδειγμα ροζ κουρτινες με καποιο ασημενιο σκαλιστο καθρεφτη διπλα. Ή ροζ κουρτινες με καποιο χρυσο φωτιστικο.



Εσας ποιος συνδιασμος σας αρεσει περισσοτερο;;
Ροζ- ασημι ή ροζ- χρυσο;;

Κουρτινες και φωτιστικα θα παρω κατι σε στυλ Laura Ashley για οσους γνωριζουν . Θα ειναι ενα ρομαντικο παλατακι με εναν ομορφο πολυελαιο, ασημι ή χρυσο, και vintage λεπτομεριες :):)

Το παλατακι της βασιλισσας μας.

Θα ηθελα την γνωμη σας γενικα για διακοσμηση παιδικου δωματιου. Ακομη κι αν οι συνδιασμοι χρωματων που σκεφτεστε ειναι εντελως διαφορετικοι απο αυτους που ανεφερα.












21 σχόλια:

  1. πρώτη σκέψη.

    ροζ ασημί ασυζητητί.
    το ροζ δεν πάει με χρυ΄σο.
    το βαραίνει και μπορέι νάναι και κιτς
    αν δεν είναι σωστές οι αποχρώσεις.

    παλατάκι ε ?
    ε ρε γλέντια !!!!!
    laura ashley ναι .
    προχώρα.
    εγώ δεν είμαι του λιλά σε τίποτα
    αλλά τα υπόλοιπα καλά ακούγονται.
    και ξεφεύγει απο το κλασσικό όλο ροζ.


    δες εδώ ...

    http://www.poshtots.com/

    http://photos.ivillage.com/home/inspirationsgallery/popup_frame.html?page=http://photos.ivillage.com/home/inspirationsgallery/2006/03/cabin_fever.html


    http://www.artistshelpingchildren.org/roomdecor



    καλό τραβάχοοοο
    θάχεις πολύ.


    συμφωνώ στα βασικά στους τοιχους
    για να πάιξεις με αξεσουάρ
    και να μην βαριέσαι
    να μπορείς να αλλάζεις .

    αλλάζει κι η ηλικία γρήγορα !!!

    ράφια να βάλεις κάπου .


    καλημέρααααααα
    χχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. maya μου

    κι εμενα το χρυσο γι' αυτο με δυσκολευει. Δεν βρισκω ευκολα αυτο το ξεβαμμενο χρυσο που εχω στο μυαλο μου. Αλλιως μου αρεσει πολυ αυτος ο συνδιασμος. Με ασημι ειναι πιο ασφαλες το αποτελεσμα λες ε;

    Ραφακια θα βαλω καπου ναι. Ακομη ομως δεν ξερω που και πως.

    Στους τοιχους θελω αυτα τα χρωματα για τον λογο που καταλαβες. Επειδη βαριεμαι ευκολα, να μπορω να αλλξω τις αποχρωσεις, αλλαζοντας απλα τις γυρω "λεπτομεριες".

    Παω να δω τις σελιδες που μου γραφεις.

    Ευχαριστω και φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα ρωτησω την ειδικη επι του παιδικου δωματιου και θα σου γραψω το βραδακι ή αυριο

    Η γνωμη μου ειναι να μην το φορτωσεις πολυ το δωματιο του μωρου απο την αρχη.

    Ωραια πραγματα Dee, εμενα πολυ μου αρεσει γενικα η διακοσμηση του σπιτιου!!!
    Καλημερες!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα πεθανω!!

    καναμε εννια μηνες να γεννησει ο Σπαι..μολις γεννησε ο Σπαι εχουμε την αλλη πριγκιπισσα στα σκαρια!

    δεν ειναι κατασταση αυτη
    εκτος του οτι
    γινομαστε πολλες οι πριγκιπισσες

    δεεν μπορω και να τις συναγωνιστω!!

    χχχχ
    πφ
    σοβαρα τωρα
    Κατερινακι μου τρεχω
    τρεχω
    τρεχω
    ακομα αυτη τη βδομαδα
    δεν προλαβα να σουευχηθω καν στο παρακαυω ποστ
    και συ ρε παιδακι μου σαν και μενα
    η δεν θα ανεβαζεις παρα οταν θυμασαι
    η θα ανεβαζεις καθε μερα

    τεσπα θα ξαναρθω μολις καθισω στη δυτικη πτερυγα αναπαυσης

    μεχρι τοτε λεω μονο πως μου αρεσαν ολα
    μα ολα
    μα ολα
    (και δεν εχω και κοριτσια και ζηλευω)

    εκτος απο το φωτιστικο που το βρισκω λιγο βαρυ για παιδικο

    τα αλλα αναλυτικα μετα

    φιλια πολλα!!!!!!!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Dεν σε προλαβαίνω!!!

    Το χρυσό δεν μου αρέσει φιλενάδα..ροζ ασημί νομίζω πολύ καλύτερο.

    Οτι συνδιασμούς και να κάνεις με τίποτα μην αποκλείσεις το ροζ..θα ταιριάζει πολυ με την νεραιδούλα μας!

    Είμαι σίγουρη πως θα της φτιάξεις ενα παραμυθένιο δωμάτιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πω πω φιλενάδα... ροζ με άσπρο!!!! Τρελλαίνομαι! Ναι, αυτό να κάνεις! Να το κάνεις άσπρο ή εκρού και να παίξεις με τα αξεσουάρ! Ροζ κουρτίνες και πολύχρωμα διακοσμητικά! Ωραία μαξιλάρια σε διάφορα χρώματα και πολύχρωμα παιχνίδια... τέλειο!
    Έτσι κάνω κι εγώ στο σπίτι μου. Όλα τα έχω άσπρα και συνέχεια αλλάζω διακοσμητικά και κουρτίνες! Αυτά είναι που δίνουν χρώμα στο χώρο μου και αλλάζοντάς τα δεν τα βαριέμαι ποτέ! Η πριγκιπέσσα σου θα είναι τρισευτυχισμένη μέσα σε ένα τόσο όμορφο δωμάτιο!!!
    Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αντωνη μου

    συμφωνω κι εγω. δε θελω να ειναι πολυ φορτωμενο το δωματιο. Ελπιζω να μην ξεφυγω και κανω το αντιθετο :):)

    Περιμενω και την γνωμη του ειδικου οταν μαθεις :):)

    Φιλιααα


    Ταλι μου

    εσυ δεν προλαβες να ευχηθεις;; Εσυ που μου ευχηθηκες κι εδω και με μηνυμα στο κινητο;;!! :):) Αχ αυτο το ενοχικο συνδρομο :):)

    Να σου πω την αληθεια, ουτε εγω φανταζομουν πολυελαιο σε παιδικο δωματιο. Οταν ειδα ομως την πρωτη φωτογραφια στο flickr, τρελλαθηκα! Μου αρεσε παααρα πολυ!!.... και λεω να το τολμησω :)

    Τα αγορια εχουν αδυναμια στις μαμαδες και ειναι ενας μικρος ερωτας να κανεις γιο. Τα κοριτσακια ομως εχουν αλλη χαρη. Με τα κορδελακια τους και τα λουσα τους :) Το καθενα με την χαρη του τελικα :):):)

    Καλα τρεξιματα!!

    xxxxx

    Edel μου

    στην αρχη ηθελα αντι για ροζ να βαλω ενα εντονο πετρολ χρωμα. Θεωρησα οτι ειναι περισσοτερο "αγοριστικο" ομως και το γυρισα στο ροζακι :):)
    Φιλακια κουκλαρα!!!


    Ρηνιω μου

    εγω στο σπιτι μου εχω πολυ χρωμα για αρκετα χρονια. Μονο τα ταβανια ειναι ασπρα :):) Πλεον θελω πιο διακριτικα χρωματα και να παιζω με τα γυρω αξεσουαρ, οπως εσυ.
    Χαιρομαι που σου αρεσαν οι συνδιασμοι :):)

    Θα το δεις κι απο κοντα οσο γινεται εσυ και θα μου λες :)

    xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μα εγραψα εγω στις φωτο του γαμου??

    εχω αρχισει και τα χανω??
    -αλτσχαιμερ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Tali μου

    μου ευχηθηκες στην πιοπροηγουμενη αναρτηση και ειναι το ιδιο. Καθε μερα καινουρια αναρτηση βαζω. Αν ειναι να μου ευχεσαι συνεχεια θα πρεπει να ασχολησαι ολη μερα μαζι μου :):):)

    xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο,τι χρωμα και να βαλεις στο δωματιο της πριγκιπεσσας σου θα ειναι τελειο, γιατι θα εχει φτιαχτει με πολλη αγαπη για εκεινη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπερα Dee!

    Μετα απο "συμβουλιο", μεταφερω τη γνωμη της γυναικας μου.

    Συμφωνει ως προς τους τοιχους και τα χρωματα τους. Οπως και ως προς το χρωμα της κουνιας.

    Απο εκει και περα η προταση ειναι, να διακοσμησεις τους τοιχους με καποιο θεμα παιδικο.
    Μετα απο λιγους μηνες το δωματιο θα ειναι και ενας μικρος παιδοτοπος για το παιδι. Εκει πρεπει να ευχαριστιεται. Σκεφτειτε ποιο θεμα θα σας αρεσε εσας να ειχατε στο δωματιο ωστε να σας εμπνεει να καθεστε εκει και να παιζετε χωρις να βαριεστε.
    Εμεις πχ εχουμε γεμισει αυτοκολλητα με θεμα απο το Ντισνεϊ. Και με βαση αυτη τη διακοσμηση διαλεξαμε τις κουρτινες.

    Το φωτιστικο που σκεφτεστε ειναι αρκετα κλασσικο για παιδικο δωματιο, υπαρχουν πολυ πιο ομορφα φωτιστικα για μωρα και παιδια.

    Επισης επειδη εχουμε δει ενα λευκο-ροζ δωματιο που εχουν κανει καποιοι φιλοι για την κορη τους, η γυναικα μου λεει οτι ειναι αρκετα μουντο σαν δωματιο. Εκει μεσα θα εβαζε κατι σε φουξια το οποιο δινει μια ζωντανια στο δωματιο. Και μαλλον θα το εβαζε καπου στις κουρτινες.

    Η γυναικα μου λεει να σκεφτεις ποσο περηφανη θα ειναι η κορη σου οταν σε 2-3 χρονια οταν θα βλεπει τις φιλες της να ενθουσιαζονται με το δικο της παιδοτοπο. Κατι που δεν μπορει να προσφερει το φωτιστικο-πολυελαιος ουτε και ο ασημενιος σκαλιστος καθρεφτης.

    Εγω εχω σκεφτει κατι αλλο. Το δωματιο αυτο θα ειναι μονο για την κορη σας ή αυριο μεθαυριο που μπορει να ερθει κι ενα αγορακι θα μπει και αυτο εκει; Γιατι αν το δωματιο αυτο ειναι το μονο παιδικο του σπιτιου σας, καλυτερα να μη το φορτωσετε προς τη μια μερια απο τωρα.

    Αυτα τα ολιγα!

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ροζ Ασημί
    Θα είναι τέλεο .Το χρυσό δεν θα δένει ούτε με τα λευκά επιπλάκια και θα είναι βαρύ.Πολλά φιλιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δημιουργια μου

    ενας φιλος μου (ο kryos) μου ειπε οτι η καλυτερη διακοσμιση για το παιδικο δωματιο ειναι ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ-ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ. Νομιζω οτι συμφωνεις μαζι του ε; :):)

    xxxx

    Αντωνη μου

    αρχικα θα ηθελα να ευχαριστησω την γυναικα σου που ασχοληθηκε τοσο με το θεμα μου :):) Σας ευχαριστω πολυ και τους δυο για τις συμβουλες.
    Καποιο παιδικο θεμα δεν θελω να βαλω γιατι μου φαινεται περιοριστικο. Πιο εντονα χρωματα ισως ναι. Και το ροζ που σκεφτομαι ειναι εντονο, μοιαζει περισσοτερο με φουξ, που προτεινει η γυναικα σου!
    Για τον πολυελαιο ισως να εχετε δικιο. Εχω κολλησει, μου αρεσε πολυ. Θα μεταφερω την γνωμη σας και στον Δ να δω τι θα πει :) Εχει πολυ ωραιο γουστο ο Δ μου και με βοηθαει πολυ :)

    Δεν υπαρχει αλλο παιδικο δωματιο στο σπιτι. Σε 1-2 χρονια αισιοδοξουμε να μπορεσουμε να αγορασουμε δικο μας, γιατι τωρα ειμαστε στο νοικι. Ακομη κι αν δεν τα καταφερουμε ομως και μας πετυχει ο ερχομος καποιου παλικαριου σ' αυτο το σπιτι, δεν θα ειναι δυσκολο να προσαρμοσουμε το δωματιο, επειδη χρωματα θα βαλουμε μονο στα διακοσμητικα και οχι στα βασικα (τοιχους-επιπλα).

    Ευχαριστω και παλι πολυ για τις χρησιμες συμβουλες σας!!!
    Να μου φιλησεις την γυναικα σου!

    xxxx

    stalamatia μου

    εχεις απολυτο δικιο για το χρυσο. Μαλλον δεν θα ταιριαζει πολυ με λευκα επιπλακια. Δεν το ειχα σκεφτει.

    Ευχαριστω για την γνωμη σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 2 ακομα σχολιακια Dee.
    Εμας τα θεματα μας ειναι αυτοκολλητα στους τοιχους, οταν τα βαρεθουμε απλα θα τα ξεκολλησουμε.

    Οσο για το γουστο του Δ., ειναι στανταρ-ακι οτι εχει καλο. Αν κρινω απο σενα εννοω.

    Φιλια!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αντωνη μου

    η αληθεια ειναι οτι ακομη δεν εχω ψαξει πολυ σε παιδικα μαγαζια. Ισως να δω και αυτοκολλητα που να μου αρεσουν. Αυτα τα πουλακια στην πεμπτη φωτογραφια απο το τελος, μου αρεσαν πολυ και ισως τα παραγγειλω. Ισως σε καποιο μαγαζι δω και καποιο θεμα που μου κεντρισει το ενδιαφερον. Δεν επορριπτω τιποτα :)

    Ευχαριστω πολυ για τη φιλοφρονιση. Που να με δεις ποσο γρηγορα φουσκωνω.... οχι μονο στην κοιλια δυστυχως :):):)
    Ευτυχως ομως και ο Δ δειχνει να του αρεσω ολο και πιο πολυ με τον καιρο :):) Ειδικα με την κοιλιτσα που μεγαλωνει, τρελλαινεται :):) Εχει αρχισει να την χαιδευει και να μιλαει στη μπουμπου μας :)

    Πολλα φιλια Αντωνη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Dee Deeka μουυυυυυ...........
    Τι νεα ειναι αυτα καλεεεεε !!!!!
    να ζησετε κοριτσαρα μου ομορφη... να ειστε παντα γεροι με αυτο το πανεμορφο χαμογελο στα χειλη και με το καλο να δεχτειτε το αγγελουδι σας !!!!!
    Πετυχα το σχολιο που αφησες στο Γιαννη κι ετρεξα να σε συγχαρω για τα υπεροχα που συμβαινουν στη ζωη σου ψυχη μου!!!!!!
    Μπορει να χαθηκα απο τη γειτονια σας, αλλα παντα σας εχω στη σκεψη και την καρδια μου.
    Παντα χαρουμενη η ζωη σου ματια μου.
    Χαρηκα μεσα απο την καρδια μου για εσενα.
    Φιλι γλυκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Nefelli μου

    νομιζα οτι το παρατησες το ιντερνετ. Απο τον Δεκεμβρη εχουμε να σε "δουμε" :)

    Ελπιζω να εισαι καλα και να περνας πολυ ομορφα!!!

    Ευχαριστω πολυ πολυ για τις ομορφες ευχες σου :):) Ειδες ποσα εγιναν οσο ελειπες;;; :):):)

    xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ!!!!!!!!!!
    Αργησα μωρε...ετρεχα σε γιορτες, νοσοκομεια,ετοιμασιες, αει στο καλο το εχασα!!!!!

    Με το καλο η πριγκιπέσα σας να ερθει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πουαντερι μου

    ευχαριστω πολυ για τις ευχες κουκλιτσα μου!!! Ευχομαι να εισαι καλα κι εσυ και οι δικοι σου γιατι η λεξη "νοσοκομεια" με αγχωσε λιγακι.

    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καταρχήν να ζήσετε και το χαμόγελο που περιγράφεις στην προηγούμενη ανάρτησή σου να μην φύγει ποτέ από τα χείλια σας!
    Κατά δεύτερον, ροζ-ασημί ξεκάθαρα και θα συμφωνήσω κι εγώ απόλυτα με τους ουδέτερους τόνους στους τοίχους, έτσι θα έχεις μεγάλη ελευθερία να παίξεις με τη διακόσμηση. Οι πεταλούδες που δείχνεις σε μια φωτογραφία φτιάχνονται πολύ εύκολα με φύλλο αλπακά, δοκίμασέ το. Τις είχα δει κι εγώ πέρσι στη Σαντορίνη και αποτελούν άλλο ένα από τα "to dos" μου. Είμαι σίγουρη ότι θα γίνει υπέροχο το δωμάτιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. olive tree girl μου

    σε ευχαριστω για τις ομορφες ευχες σου!!!

    Οι πεταλουδες ισως να ειναι ευκολες αλλα δεν ανηκουν σε τομεα που να ασχολουμε :):) Μονο με βελονακι θα μπορουσα να προσπαθησω, δεν εχω εργαλεια για αλπακα :)

    Ευχομαι εσυ να το κανεις γιατι ειναι πολυ ωραιες.... και ψαρακια θα ηταν ωραια!

    Καλο απογευματακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή