Πέμπτη 21 Μαΐου 2009

Μια αναρτηση για καλους φιλους!!!

Κωνσταντινου και Ελενης σημερα. Εχω καποια πολυ δικα μου ατομα να γιορταζουν και θα ηθελα φετος να τους ευχηθω και μεσα απο εδω

Ελενη μου , (διπλανη μου στο σχολειο στο Γυμνασιο-Λυκειο)

εχει χρονια που μενουμε σε διαφορετικες πολεις αλλα ξερεις οτι σε νιωθω διπλα μου σαν να μη βγηκαμε ποτε απο την ταξη. Αλλες φορες μιλαμε περισσοτερο στο τηλεφωνο, αλλες φορες χανομαστε εντελως! Εισαι ομως παντα μεσα στις προσευχες μου γιατι σ' αγαπαω αληθινα και σου ευχομαι τα καλυτερα. Θα ηθελα τοσο πολυ να καταφερνες να επιστεψεις στην πολη μας για να μπορω να σε βλεπω. Δεν εισαι και της τεχνολογιας παναθεμα σε και μου δυσκολευεις πολυ τη ζωη, να το ξερεις!! :)

Καθε ευτυχια με υγεια, αγαπη κι ερωτα σου ευχομαι!!!!

Ζωρζαινα μου

κουκλαρα μου, σου ευχομαι σε ολη σου τη ζωη να σε χαρακτηριζει το αστειρευτο χιουμορ σου, η οργανωση σου (τα ταξιδακια της παρεας, σε σας τα χρωσταμε) και η ζωντανια σου!! Να εισαι παντα ευτυχισμενη και γεματη με οσα λαχταρας!!! Να μην σταματησεις ποτε να ονειρευεσαι και να προσπαθεις για τους στοχους σου! Ο,τι καλυτερο σου ευχομαι φιλεναδα σε ολους τους τομεις!!!! Να εισαι παντα καλα εσυ και οσοι αγαπας και να περναμε παντα τοσο ομορφα, ολη η παρεα του "Χλιδη club" :):)

Πολυχρονη κι ευτυχισμενη!!

Ελενη μου, Αρνιωτισσα barbie :)

μπορει να βλεπομαστε ελαχιστα αλλα ποτε δεν ξεχναω τις εφηβικες μας τρελλες. Τοτε που ρουφουσαμε τη ζωη αχορταγα στο χωριο και εχουμε να θυμομαστε τοσες αναμνησεις τωρα και να μας δενουν, ακομα κι αν η ζωη χωρισε τους δρομους μας και βρισκομαστε σπανιως! Σου ευχομαι ολα τα καλα φιλεναδα!! Αντε να το παρετε κι εσεις σιγα σιγα αποφαση να κανετε το μεγαλο βημα.... απο το '94 ειστε μαζι... σ'αγαπαει, στο υπογραφω :):):) Να εισαι παντα γερη κι ευτυχισμενη κουκλαρα μου!!! (σε πειραζω για τον γαμο..... δεν θα αλλαξει και τιποτα εξαλλου... αλλα να ονειρευομαι το γλεντι μετα!)

Νελλη μου, δικηγορινα μου

δεν ετυχε καμια υποθεση στο υποθηκοφυλακειο τελευταια, να περασεις για κανενα καφεδακι;; Καιρο εχουμε να τα πουμε. Εχασες και το κινητο και πρεπει να κανουμε αιτηση για να σε βρουμε :) Κολυμβητρια μου, σου ευχομαι καθε ευτυχια και επαγγελματικη εξελιξη!!! Να εισαι παντα τοσο δραστηρια και γλυκια και να μην φευγει ποτε το υπεροχο χαμογελο απο τα χειλη σου..... και να φανταστεις ο κοσμος σχολιαζει τα δικα μου λακακια...που να δει τα δικα σου :):)
Παντα γερη κι ευτυχισμενη!!!!!!

Ελενη μου, εκ Τσεχιας :)

Οταν στην πιοπροηγουμενη αναρτηση μου μιλουσα για ατομα που μιλαμε μια φορα το χρονο, αλλα νιωθω σαν να ηταν μολις χθες που ημασταν μαζι, ειχα κι εσενα στο μυαλο μου. Παντα θυμαμαι τις κοπανες μας απο τα τσεχικα και τα λατινικα :):) Σε ειχε κι αδυναμια εκεινη η σβιτχαρτ (sweetheart) με τον κοτσο...θυμασαι;; :):) Krasny vlassy μου (ετσι γραφεται;; δε θυμαμαι) , σου ευχομαι καθε ευτυχια και στα προσωπικα και στα επαγγελματικα. Να περασεις γρηγορα την δυσκολη κατασταση οπου βρισκεσαι και να ανοιξεις τα φτερα σου για τα καινουρια που θα ερθουν και αξιζεις!!! Ελεγε μια φιλη προχθες οτι καποιες εχουν μαλ*κομαγνητη....εσενα σκεφτηκα...πειραζει;;; :):):):) Γρηγορη αναρρωση καρδιας και παμε γι' αλλα φιλεναδα. Θα σε δω στο συνεδριο συντομα!

αχτιδουλα μου

τι να σου ευχηθω που δεν εχεις;; :):):) Γλυκο μου κρι κρι, σου ευχομαι μακρυα απο ατυχηματα, να εχεις παντα την υγεια σου. Να ειναι καλα και ολοι οσοι αγαπας διπλα σου!!! Τα καλυτερα μεσα απο την καρδια μου!!! Να εισαι παντα τοσο δραστηρια, γιατι παιρνουμε παραδειγμα κι εμεις απο σενα. Καταφερνεις να κανεις χιλια πραγματα σε μια μερα και σε θαυμαζω γι' αυτο! Υγεια κι ευτυχια κουκλαρα μου!!

Ταλι μου

ξερω οτι δεν θελεις πολλες πολλες γνωριμιες απο εδω μεσα γι' αυτο θα σου ευχηθω μονο απο εδω. Σου ευχομαι παντα επιτυχιες στη ζωη σου σε ολους τους τομεις!! Πολλα πολλα ταξιδακια αναζωογονητικα, σε φιλους, σε ομορφα μερη! Υγεια, ευτυχια και δημιουργια!!! Να εισαι παντα καλα, εσυ και οσοι αγαπας!!!


Κωστα μου - outopios

σε γνωρισα μεσα απο τον ομορφο κοσμο των blogs και θαυμαζω την ποιοτητα σου και την αγαπη σου για το τραγουδι! Ευχομαι να καταφερουμε να ξαναβρεθουμε και να παμε και στου Σωτηρη που λεγαμε :) Σου ευχομαι μεσα απο την καρδια μου τα καλυτερα!! Να εισαι παντα γερος κι ευτυχισμενος!!!

Κωνσταντινε π μου

μια φορα σε ειδα, η συναυλια του Μαλαμα δεν ηταν και το καταλληλο μερος για συζητηση :) Μιλαμε ομως τοσο καιρο μεσα απο εδω, που σε νιωθω απο τα πιο δικα μου ατομα! Σου ευχομαι καθε επιτυχια επαγγελματικη και προσωπικη!!! Υγεια κι ευτυχια πανω απο ολα.... με αυτα μπορεις να χτισει γεφυρες που να ενωνουν ολο τον κοσμο :) Να εισαι παντα καλα στιχακια μας.... μου ελειψαν οι παλιες σου ιστοριες!!


Πολλες ευχες σε οσους γιορταζουν σημερα και να με συγχωρεσουν οσοι τους ξεχασα!! Χρονια πολλα κι ευτυχισμενα!!!

4 σχόλια:

  1. βρε τι κακο ειναι αυτο!!!

    αλλο δεν θελω γνωριμιες εδω μεσα πολλες και αλλο οι ευχες των φιλων μου

    πφφφ
    τεσπα ολα αυτα΄λαστ γιαρς

    τωρα εχουμε γιορτη για το μεταπτυχιακο
    το καλο μας το καιρο
    και οσους αγαπαμε

    ευχαριστω Κατερινακι
    μου τελειο το τραγουδακι

    να χαιρεσαι οσους αγαπας και να εχεις να τους δινεις
    απο τη λαμψη σου τη δυναμη και τη τρυφεροτητα σου

    μακια!

    επειδη δεν μπορω το η Ελενη των μπλοκς


    πφφ μπρρ

    ΤΑΛΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ταλι μου

    δεν ηξερα πως να σε γραψω :):):)

    Χρονια πολλα πολλα κι ευτυχισμενα!!!

    xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τους χαίρεσαι όλους!!!!!!!!!
    Χρόνια τους Πολλά και καλά! Να έχουν υγαία και αγάπη για πάντα γύρω τους!
    Α! ρε Deedee... τί φίλη είσαι εσύ! Όλους τους σκέφτεσαι!!!
    Να την χαιρόμαστε την Αχτιδούλα!!! Το κρι-κρι.... χαχαχα... άμα συνεχίσει έτσι, δεν την βλέπω καλά!!!

    Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρηνιω μου ευχαριστω

    Να τη χαιρομαστε την αχτιδουλα μας!!

    Καλημερα φιλεναδα!

    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή