Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2008

η εντος μας μολυνση - Βαμβουνακη


" Η μολυνση του περιβαλλοντος, που τοσο μας τρομαζει, τιποτα δεν ειναι μπροστα στην εντος μας μολυνση. Σαν την παραβολη με το ποτηρι, που συνεχως απο εξω καθαριζουμε. Σαν την αλλη, που φοβομαστε τι τρωμε, ενω αυτα που βγαζουμε απο το στομα μας μας σκοτωνουν.

Και συμβουλευει λιγο πριν απο το θανατο του ο σταρετς Ζωσιμας του Ντοστογιεφσκι : Να θυμασαι πως δεν μπορεις να γινεις κριτης κανενος. Δεν μπορει να υπαρξει δικαστης για εναν κακουργο, πριν νιωσει πως κι αυτος ειναι το ιδιο κακουργος σαν κι αυτον που εχει μπροστα του. Αυτο φαινεται παραλογο αλλα ειναι αληθινο. Γιατι, αν εγω ημουν αναμαρτητος, ισως να μην υπηρχε αυτος ο εγκληματιας που πρεπει τωρα να δικασω. "

σελ 150 - 151 «Το φαντασμα της αξοδευτης αγαπης» Μαρω Βαμβουνακη

18 σχόλια:

  1. Πολύ σωστά!!!

    Χορτάσαμε πάλι λόγια, κάθε λογής...

    λογική και αγάπη θα δούμε ποτέ σε αυτή τη χώρα;

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν η Μάρω γράφει ή μιλάει...

    απλώς σιωπώ...

    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο. Και σωστό.
    Καλό βράδυ, φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. anima μου

    ενα δικιο το εχει ε; .... και δυο μη σου πω :)

    Καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι να πείς για την Μάρω..είναι απίστευτη!!

    Μελαγχολία η αξόδευτη αγάπη,έγραψε..και πόσο δίκιο είχε!

    Φιλί κι'απο δώ κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ταλι μου

    τοσες μερες ειχα χριστουγεννιατικα ..... σημερα βρηκες να ερθεις;; :):):)

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. edel μου

    εχω μια αδυναμια στην Βαμβουνακη, μερικες φορες ειναι πολυ καθαρη η γραφη της και ζωγραφιζει τις σκεψεις μου :)

    καλημερααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σημερα χαλαρωσα τοσες μερες εκανα φτερα αγγελων...

    θες??

    -να κανω και ενα ζευγαρι για την Β ..
    μηπως πεταξει στο πυρ το εξωτερον
    και ησυχασω!!???

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μερακλου μου εσυ!!!

    Παλι δωρακια για τα παιδια!!

    Υπομονη, το βραδυ μαλλον θα αλλαξω αναρτηση .... σημερα κλεινω 4 χρονια με τον Δ μου :)

    xxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το πιστεύεις ότι η επόμενή μου ανάρτηση είναι απόσπασμα από την Βαμβουνάκη, από τον Παλιάτσι και την Άνιμα; Είχα την χαρά, την τύχη και την τιμή να την γνωρίσω από κοντά. Τα λέει όσο όμορφα κι αληθινά τα γράφει, είναι μοναδική και διαχρονική, μακάρι να διαβάσουν όλοι τα βιβλία της, έχουν να διδαχθούν πολλά.
    Καλημέρα φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι'εγώ..είχα κάνει σχετική ανάρτηση όταν κυκλοφόρησε το βιβλίο.


    Τι βλέπω?επέτειο σήμερα?
    Να είστε πολύ πολύ ευτυχισμένοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά τα λέει η Βαμβουνάκη. Ας ψάξουμε όλοι για λίγο μέσα μας, να δούμε πόσο κι εμείς φταίμε που τα πράγματα έφτασαν μέχρι εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρια μου

    σοβαρα την γνωρισες απο κοντα;;;!!! Σε ζηλευω. Πολυ θα ηθελα καποια ραντεβου μαζι της, με συντροφια εναν καφε :)

    Ειναι απο τις αγαπημενες μου!

    Καλο βραδακι κουκλαρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. edel μου

    πηρα και το μειλ :):) Ευχαριστω πολυ πολυ για τις ευχες!!! Να εισαι παντα καλα.

    Καλο βραδακι

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. olive μου

    μια χαρα τα λεει ..... αλλα ολοι μας θα το ξεχασουμε μεθαυριο ... δυστυχως! Ας προσπαθουμε να κανουμε την αλλαγη, σε μικρα καθημερινα πραγματα!

    Καλο βραδακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή