Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

2 παιχνιδακια μαζι.......5 ερωτησεις και παραμυθια

Η Μαγια με καλεσε σε παιχνιδακι......για να εχω να ασχολουμαι λεει....γι' αυτον το μηνα θα βαλει μια ανοιχτη προσκληση για ολα τα παιχνιδια που θα παιξει :):)


Οι κανόνες έχουν ως εξής:

Πέντε ερωτήσεις που θα έκανες ...

Σε έναν φιλόσοφο, σε έναν παλιό έρωτα, σε ένα μέντιουμ, σε ένα παιδί και στον καθρέφτη σου. Απο μία στον καθένα.

Παμε :

1. Σε εναν φιλοσοφο:

- Πιστευετε στην μοιρα;

2. Σε ενα παλιο ερωτα :

- Δεν ειναι κριμα ολα εκεινα τα "γιατι" του τοτε , να μας ειναι τοσο αδιαφορο να τα απαντησουμε τωρα, ενω ειναι πλεον γνωστες οι απαντησεις;;

3. Σε ενα μεντιουμ :

- Το χαρισμα ειναι κληρονομικο ή το σπουδασατε;; (ναι υπαρχει σχολη!!!!)

4. Σε ενα παιδι :

- Θα μου εξηγησεις σε παρακαλω τι σημαινει αγαπη και φιλία ;;;

5. Στον καθρεφτη μου :

- Μου υποσχεσαι να σπασεις οταν παψω να σε κοιταζω στα ματια;;



Κι ενα δευτερο παιχνιδι απο την edelweiss για το αγαπημενο μου παιδικο παραμυθι και παιδικη σειρα:

Μου θυμισε τον φρου φρου και ταξιδεψα πολυ πισω. Πριν καιρο ειχα βαλει βιντεακι με την Χαιντι και τον Καμπαμαρου που εβλεπα μικρη. Οποτε περναω κατευθειαν στα παραμυθια

1. Το κοριτσακι με τα σπιρτα

2. Ο μολυβενιος στρατιωτης

3. Το ασχημοπαπο

4. Τα 3 γουρουνακια

5. Η σταχτοπουτα

και το all time classic

6. Ο μικρος πριγκιπας (αν κι αυτο το διαβασα σχετικα μεγαλη και το εχω ξαναδιαβασει πολλακις!)

Το τραγουδακι παραμενει το ιδιο γιατι ο Δ ακομα δεν το ακουσε!!! :)

UPDATE :

Καλω να παιξουν τα παιχνιδακια οποιοι εχουν την διαθεση.....
γιατι παρατηρω ενα επικινδυνο κλιμα τελευταια στο μπλογκοχωριο....
οποιος γουσταρει ας παιξει....δεν πιεζουμε κανεναν :)

17 σχόλια:

  1. τε τρια πρωτα παραμυθια ειναι νομιζω του χανς κριστιαν αντερσεν...πανεμορφα αλλα και με δοσεις θλιψης μεσα.
    οσο για τις ερωτησεις, θα ξεχωρισω αυτη που θα εκανες στο μικρο παιδι περι αγαπης και φιλιας.
    νομιζω θα ηταν το καταλληλοτερο ατομο να σου απαντησει σε αυτα τα δυο θεματα...
    μια καλη εβδομαδα να εχεις...φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο πρώτο παιχνίδι, λάτρεψα την 5η ερώτηση.
    Δείχνει πόσο "καθαρός" άνθρωπος είσαι.
    Όσο για τα παραμύθια, όλα τους αγαπημένα...
    Φιλί γλυκό και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. mama mia μου

    παραλιγο να γραψω ολα τα παιδικα παραμυθια....δυσκολευτηκα να σταματησω την λιστα :):)

    Ξερεις ποσα θα ηθελα να ρωτησω ενα παιδι....και με καθε ευκαιρια οταν βρισκω καθαρα μικρα ματακια, ρωταω :)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νεφελλη μου

    καθαρος ανθρωπος.....θα ηθελα να ειμαι, ομορφο ακουγεται. Εγω ακομα τα χανω και τα βρισκω, τρεχω συχνα ομως στον καθρεφτη....και με ναρκισσισμο και με ντροπη :)

    Μολις συνειδητοποιησα παλι οτι δεν καλεσα κανενα στα παιχνιδια.....το κανω συνεχεια....αδιορθωτος εγωκεντρισμος!!

    Παω να κανω update τωρα που το θυμηθηκα :):)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χα χα κι εγώ ήμουν έτοιμη να βάλω ολόκληρη λίστα με παραμύθια..ποιο να ξεχωρίσεις?
    Αλλά λόγω ιδιαίτερης αδυναμίας του πρίγκπά μου τελικά κατέληξα :)

    Πολύ "δυνατό"αυτό του καθρέφτη..και πραγματικά μόνο σε ένα παιδί μπορείς να ρωτήσεις για την αγάπη..γιατί μόνο ένα παιδί ξέρει να σου πεί!

    Καλό βράδυ κορίτσι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λαιδη μου καλημερα
    πολυ θαθελα να ημουν κοντα να μιλουσαμε λιγο για το επικινδυνο κλιμα που λες.Πραγματικα ομως πολυ...

    καλη βδομαδα δεν ειπα.
    Λεω...και μακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. A ναι ειδες ...με κερδισε η τελευταια σου παραγραφος και δεν ειπα για τα παιγνιδακια.
    Το παιγνιδι της πεταλουδας θα το παιξω κι εγω αμεσως μετα τους τσιγκουνιδες στην Αψινθο.
    Μ αρεσε αυτο που ρωτησες τον φιλοσοφο...χαχα! νομιζω οτι θα σε κοιταζε λιγο παραξενα αν του κανες αυτη την ερωτηση.Αλλα θα μου πεις μπορει ναταν και Ανατολιτης οποτε....

    Αντε βρε καλημερα!!!Καλη δουλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. edelweiss μου

    καλημερααα :)

    Δεν φανταζομουν οτι θα κανει τοση εντυπωση ο καθρεφτης :)

    Καλη δουλιτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. faraona μου

    ισως να ημασταν κοντα σε καμια πανσεληνο :) Καταλαβαινω απολυτα το μπερδεμα, την αναγκη απομονωσης....αλλα μεχρι εκει....μετα τους χανω....δεν καταλαβαινω τιποτα :)

    Αυτο με την μοιρα πολυ με εχει ταλαιπωρησει. Ακομα δεν εχω βγαλει ενα ξεκαθαρο συμπερασμα.....δεν πιστευω στην μοιρα,λεω....αλλα κατι μεσα μου καταλαβαινει οτι δεν ειναι ολοκληρη η αληθεια αυτο. Δεν μπορω να με πεισω....ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;;;; Βαλτο σε παρακαλω στην Αψινθο το θεμα της μοιρας μπας και βοηθηθουμε :)

    Καλημερα και καλη δουλιτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Deedeeka εγινε.
    Θα το βαλω.
    Κοιτα τωρα το προγραμματακι:
    Αμεσως μετα τους τσιγκουναρέους ,το παιγνιδακι, μετα το παιγνιδακι ενα αλλο θεμα που τοχω υποσχεθει
    και μετα η μοιρα.
    Νταξυ?
    σμάτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φαραωνα νταξει νταξει

    δε βιαζομαστε....και τον αλλο μηνα να ειναι δε με πειραζει. Τοσα χρονια δεν εχω βρει την απαντηση, τωρα θα με πιασουν οι βιασυνες ;;; :)


    Καλημεραααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλά
    εγώ ήρθα προχθές νομίζω
    και είχες το ποίημα...

    σόρι που έχασα την συμμετοχή σου!

    τεσπα.
    νάμαι.
    με βλέπεις που υποκλίνομαι?
    :)&
    έπαιξες πολύ ωραία.
    όλες σου οι ερωτήσεις με άγγιξαν.
    τέτοιες στιγμές ξεχνάω και την λάτιν μουσική που σ'αρέσει!!!!
    αχαχαχα

    μοίρα ή τυχαία...ή τα φτιάχνουμε?
    πολύυυυ μεγάλη ερώτηση...
    θα τα κάναμε αλλοιώς αν ξέραμε?

    τι να σου πω.

    την ερώτηση σε παιδί, ναι.
    κάποιες φορές που κοιτάζω την κόρη μου
    και απλά σκέφτομαι πόσο τέλεια είναι
    και πόσο την αγαπάω
    σηκώνεται και με αγκαλιάζει πολύ σφιχτά.

    είμαι σίγουρη ότι βλέπει στα μάτια μου την αγάπη
    κι η συγκίνηση την ξεπερνάει.

    έχω πάρει αυτήν την απάντηση...

    σε φιλώ πολύ
    καλημέρα
    καλό μήνα
    καλά καλά καλά!

    μήνας γενεθλίων!!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαγια μου

    καλε μη ζητας σορρυ....γι' αυτο ηρθα και σε ενημερωσα. Αν περιμεναμε ολοι να ψαξουν να μας ανακαλυψουν, ακομα στα αζητητα θα ημασταν πολλοι :):) Θα ερχομαι να σου λεω εγω, οποτε χρειαζεται, και δεν εχεις να ανησυχεις για τιποτα....καλα;;;; :)

    Για τα παιδια τι να πω....μου μετεφερες μια εικονα που θελω να ζησω.....και ολο την αναβαλω....και ολο τη θελω....και ολο ξαναλλαζω ;)

    καλημερα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. :)

    καλά
    όταν σε πιάσει πάλι να την θέλεις πολύ
    θάρθω να σου αφήσω απο τις ΑΛΛΕΣ εικόνες
    που εγώ έλεγα 'αντισυλληπτικό'
    όταν τις ζούσα απο την αδελφή μου!!!
    μια χαρά θα το ξεπεράσεις στο πι και φι!

    μην βιάζεσαι!
    (δεν φαντάζεσαι πόσα λέω με τις δύο λέξεις!)

    χχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λες βρε Μαγια;

    Καλα κανω και το αναβαλω;;; Η μονη στιγμη που με πιανει κριση ηλικιας ειναι οταν σκεφτομαι τα παιδια. 31 εγινα, περισσοτερο με απασχολει που θα εχω μεγαλη διαφορα με τα παιδια μου.....αλλα δεν μπορουμε να τα εχουμε κι ολα.

    Καποτε πιστευα οτι στην ηλικια μου θα ειχα παιδι, ανεξαρτητα απο γαμους κτλ. Το "ανυπαντρη μητερα" στα παιδικα αφτια ακουγεται δυναμικο αλλα δεν υπολογιζουν σωστα τις ευθυνες :)

    Μεγαλη κουβεντα....και βαρια....αστα να πανε. Μολις συνειδητοποιησα οτι ξεχασα να πληρωσω τη δοση του δανειου.....φτουυυυ.

    Αντε φιλια :):)

    Αν χρειαστω αντισυλληπτικα θα σου σφυριξω :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 32 το πρώτο και έτυχε.
    ποτέ δεν ένοιωσα έτοιμη να αφήσω τον πρώτερο άτακτο βίο μου!
    και πάλι ένοιωσα ότι δεν πρόλαβα όσα ήθελα χωρίς ευθύνες!

    μια χαρά είσαι!
    όταν είναι, θάρθει, αν θε.

    μεγάλες οι απώλειες
    μεγάλες κι οι απολαβές!
    γι'αυτό έρχεται και δένει.

    για τα χαπάκια, είμαι 24/7!!!!
    κλειστά ποτέ!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    υγ.και διώξε με!
    πρέπει να κάνω τα γραιφειοκρατικά μου γαμώ το 3$%^&^$#@#$% μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αντε ξου

    μπας και προλαβω να παω κι εγω στην τραπεζα :)

    xxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή