Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

μια ομορφη Κυριακη

Μια ομορφη Κυριακη!

Αξιωθηκα να βγαλω τα καλοκαιρινα και να συμμαζεψω λιγακι τις ντουλαπες. Τα τελευταια δυο Σαββατοκυριακα, αν θυμαμαι καλα, εκανα το απολυτως τιποτα! Μουχλιαζα στον καναπε χωρις καν να το ευχαριστιεμαι. Ειναι φορες που το εχεις αναγκη κι αυτο, να περασει ενα Σαββατοκυριακο και να εισαι συνεχεια αραχτος. Εγω ομως δεν το ειχα αναγκη, ηθελα να κανω κατι. Υπηρχαν τοσα πολλα στο μυαλο μου που ηθελα να κανω αλλα δεν εβρησκα τη δυναμη να σηκωθω να κανω το παραμικρο. Ουτε καν να παρω ενα βιβλιο να διαβασω εκει που καθομουν!

Κι ετσι περνουσαν οι μερες, ερχοταν παλι η Δευτερα κι ενιωθα πιο κουρασμενη απο την Παρασκευη! Ειναι πολυ εκνευριστικο να μην μπορεις να πιαστεις απο καπου να ζωντανεψεις. Ελειπε και ο Δ σε δουλειες συνεχεια και αντι να κανονισω κατι μονη μου, ηταν λες και ειχα βγει κι εγω εκτος λειτουργιας :) Καταντια!!

Ειναι να μην γινει η αρχη ομως. Την Κυριακη εβγαλα ολα τα καλοκαιρινα και συμμαζεψα ολες τις ντουλαπες. Εγιναν και παλι ανθρωπινες, γιατι παθαινουν συχνα μεταλλαξεις! Ολη την ημερα μου εφαγε αυτη η δουλεια αλλα το ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ!!! Το βραδυ ηθελα να πιουμε ποτο στην κρεββατοκαμαρα για να θαυμαζω τα κατωρθωματα μου :)

Επιασε κι ενα μπουρινι το απογευματακι και ηταν σαν δωρο!! Φυσουσε, εβρεχε .....για δεκα λεπτα αδειασαν οι δρομοι απο τα παιδια που παιζαν και βγηκε κι ενα υπεροχο ουρανιο τοξο μετα. Αυτο ειναι που λενε "γαληνεψε η πλαση"....αυτο ακριβως!! (μονο η Φλαπυ δεν γαληνευει ποτε!)




















Το βραδακι που τελειωσαν οι δουλειες, βαλαμε ποτακι, μουσικουλα και καθησαμε με το Δ να ξεκουραστουμε. Μιλησαμε, γκρινιαξαμε, μαλωσαμε και κοιμηθηκαμε αγκαλιασμενοι. Μια γεματη μερα, μια ομορφη μερα που εδωσα και ανταμειφθηκα γιατι οπως λεει και η αγαπημενη μου Βαμβουνακη (που εχουν κουραστει πολλοι απο τις συχνες αναφορες μου σ' αυτην....αλλα θα υπαρξουν πολλες περισσοτερες...θα με ανεχτουν οσοι αντεχουν ε; ε;) "Γεμιζουμε μοναχα απο την αγαπη που εμεις δινουμε, απο την πιστη που ασκουμε, απο οσα δικα μας χαριζουμε."

Ας γινομαστε καλυτεροι......να γεμιζουμε ομορφα πραγματα για να μπορουμε να τα προσφερουμε.....οχι απο καλοσυνη στου αλλους, εμεις ειμαστε οι κερδισμενοι στο τελος!!!

Το τραγουδακι αφιερωμενο στην anima .... ξερει αυτη ;)

20 σχόλια:

  1. Dee μου,

    "Αύριο ίσως".
    Τοπες και το κανες τελικά.Μπράβο.Έτσι σε θέλω.Τα υπόλοιπα δεν τα επαναλαμβάνω.Ξέρεις εσύ...

    Οσο για το τραγούδι...
    Ξέρω μάτια μου.
    Ξέρω...

    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Deedeeκα , αυτό το απόλυτο τίποτα τις Κυριακές, το έχω βιώσει κατ' επανάληψη. Γίνομαι υποτονική και ενώ υπάρχουν χιλιάδες υποχρεώσεις και εκρεμμότητες, δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Επειδή μου συμβαίνει, εδώ και πολλά χρόνια, το έχω ονομάσει σύνδρομο της Κυριακής.Μετά από μια εκπομπή του Χαρδαβέλα, έχω αρχίσει να πιστεύω ότι άγνωστος εχθρός περνά και μας ψεκάζει (αεροπλανικώς), κάνοντας πειράματα.Δεν γίνεται κάθε Κυριακή, χωρίς λόγο, να πέφτω σε καταστολή και να έχω πονοκέφαλο.Κάτι τρέχει.
    Εντάξει, αστειεύομαι.. απλώς βγαίνουμε από το καθημερινό μας πρόγραμμα και μπλοκάρουμε το βιολογικό μας ρολόι.Νομίζω....
    Και τώρα που οπλίστηκες με όλα τα απαραίτητα καλοκαιρινά αξεσουάρ, μπορείς να αντιμετωπίσεις τις υψηλές θερμοκρασίες.
    Ναι, κοριτσάκι μου, συμφωνώ απολύτως με τη φράση της Βαμβουνάκη.
    Όσο περισσότερα δίνεις, τόσο περισσότερο θα χαίρεσαι.
    Πάντα έτσι σου εύχομαι, όμορφες Κυριακές με τον Δ, να απολαμβάνεις την αγάπη σου.
    Φιλί γλυκό, καλοκαιρινό κορίτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. anima

    βοηθησες κι εσυ....σε φανταζομουν πολυ χειροτερα απο μενα :) και πηρα κουραγιο :):) Ειναι χαζο να μην εχω τα προβληματα σου και να αποσυντονιζομαι ετσι, δε νομιζεις;; :)

    Τι θεμα ειναι παλι αυτο που επιασες στο blog σου, σε καθε κενο μου θα ειμαι εκει, ολο και κατι θα γραφω, τοσες σκεψεις που απορριπτει η μια την αλλη εντελει :)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. nefelli μου

    λες να τα ριξω κι εγω στις αποκαλυψεις του Χαρδαβελα;; Θα νιωσω καλυτερα;; Κανει δουλεια αυτη η μεθοδος ή τζαμπα η αλλαξοκατευθυνση ευθυνων ;; :)

    Τα οικονομικα φταινε για ολα, εχω στρμωχτει και με εχει ριξει γενικα το θεμα! Θα επανελθω ομως, που θα παει :)

    Καλο απογευματακι :):)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελα,ελα.
    Σουχω απάντηση...
    Για λίγο ακόμη θα είμαι.Και μετά.Πάμε συναυλία...

    Θα τα πούμε όμως,ναι;

    Φιλιά.

    ΥΓ:Τί θέμα έπιασα;Τυχαίο πές,τυχαίο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α! για δες και την απάντηση στο προηγούμενο σου πόστ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ντι μ αρέσεις πολύ οταν εισαι έτσι. Τι πως έτσι, αυθεντική, αληθινή και τυπώμεις γράφοντας χωρίς να σκέφτεσαι και κάνεις αριστουργήματα.

    Οριοθετείς από το μηδέν τις Κυριακές, τέλος και αρχή μαζί για πολλά, κάθε Κυριακή και για πολλές ακόμα.

    Εκεί, στα μικρά κρύβεται η ευτυχία...ναι συμφωνώ απόλυτα και σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα σας κυρία μου !!! Περαστικός βρήκα την πόρτα ανοιχτή κι είπα να κάτσω να ξαποστάσω .... Ωραίο το σπιτάκι σου με καθαρές και συμμαζεμένες ντουλάπες ( ναι ..είμαι και αδιάκριτος ) ...κι έχει και σκυλάκι .
    Το τραγούδι βρήκα λίγο καταθλιπτικό τέτοια όμορφη μέρα αλλά εσύ ξέρεις καλύτερα ..πάντως η Μάρω δεν θα σ' άφηνε να ακούς τέτοια τραγούδια . :)
    Να έχεις μια υπέροχη μέρα Dee Dee ( δηλ αυτό είναι καλύτερο απ το δικό μου ? ) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. anima μου

    ειδα και την απαντηση στο προηγουμενο ποστ, ζηλεψα και για την συναυλια, ολα τα εκανα :)

    Θα τα πουμε σε σενα τα υπολοιπα ;)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. freedula μουυυυ

    παντου κρυβεται η ευτυχια....εμεις ειμαστε στραβοι κι αχαριστοι :):)

    Ατομα με ειδικες αναγκες ειμαστε, δες αυτη την αναρτηση οταν εχεις χρονο
    outopios

    καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. krye μου

    μια αδυναμια στα σκυλια την εχω, μια χαρα οταν βλεπω την ντουλαπα μου συμμαζεμμενη επισης την εχω, γιατι δεν συμβαινει και συχνα αυτο......σαν πολλα δεν καταλαβες για πρωτη βολτα στο σπιτι μου;;; :):)

    Το τραγουδακι το εβαλα γιατι μου θυμησε συνειρμικα κατι :) Αν κι αυτο το ειδος μουσικης μου αρεσει με ηλιο και με βροχη :)

    Η Μαρω δεν ντυνεται με τραγουδια μπορει να με οδηγησει σε ολα τα ειδη μουσικης :) Ή εγω ειμαι αλλοπροαλλη και το βλεπω ετσι;; :)

    Η DeeDee ειναι ενα χαζοβιολικο κοριτσακι απο cartoon , πολυ συμπαθητικο και αξιαγαπητο ΚΑΛΑΑΑΑ;;;;; :):):)

    Καλημερα...να περνας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ακριβώς όπως το είπες μια γεμάτη μέρα έτσι πρέπει να είναι η κάθε μας μέρα να τα έχει όλα χαρά κούραση τσακωμό αγάπη έρωτα φιλία ηρεμία όλα όσα πιο πολλά μπορεί να χωρέσει μέσα της μια μέρα



    να είναι πάντα έτσι γεμάτες η μέρες σου φιλενάδα

    φιλί φιλί γεμάτο γλύκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. artouuuu

    που εισαι;;; Γυρισες;;; Πως περασες;;;
    Ερχομαι σε σενα να δω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "freedula μουυυυ

    παντου κρυβεται η ευτυχια....εμεις ειμαστε στραβοι κι αχαριστοι :):)"



    Aυτο κοριτσαρα ...αυτο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. .
    ντη ντη μου,

    σε προσκάλεσα σε ένα παιχνίδι…

    αν δεν έχεις ήδη παίξει σ’ αυτό και θέλεις, έλα,

    είναι στο ‘άλλο’ blog

    φιλι φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. faraona μου

    αυτο ειναι, αυτο ειναι....πως θα ξεστραβωθουμε δεν ξερω να πω :):)

    xxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. anima

    αν δεν προλαβω να περασω θα σε παρω τηλ το βραδυ.

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιαννη μου

    το εχω παιξει το παιχνιδακι αυτο πριν λιγο καιρο....ευχαριστω παααρα πολυ για την προσκληση :)

    Καλο βραδακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά,εσύ είσαι άπαιχτη!Και ντουλάπες να μην φτιάξεις όλο και κάποιο παραπεταμένο ζωντανό θα βρεις να ασχοληθεις!
    Εύχομαι να περνάς πάντα όμορφα με τον αγαπημένο σου!
    Καλό βράδυ να έχετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή