Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2007

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2007

Περναν οι μερες χωρις να το καταλαβω. Τι κακο να οριζουμε ολες τις γιορτες γυρω απο ενα τραπεζι, με χιλια φαγητα λες κι εχουμε να φαμε ενα χρονο!!

Πλησιαζει και το ρεβεγιον πρωτοχρονιας.....φετος για πρωτη φορα θα κανουμε σπιτι μας εγω και ο Δ. Ευτυχως ειναι εκπληκτικος μαγειρας και τα περισσοτερα φαγητα θα τα ετοιμασει εκεινος....... εχω λιγακι αγχος ομως για την ολη προετοιμασια! Και να φανταστειτε μονο η οικογενεια μου ειναι καλεσμανη, οχι κανενας ξενος. Ειναι καιρος να αρχισω να μαθαινω σε τραπεζωματα, θα μου αρεσε πολυ να το κανουμε πιο συχνα με καλους φιλους.

Να περασετε ολοι υπεροχες στιγμες και μην ξεχνατε τη λιστα με τι πρεπει να κανετε το २००८.......... βοηθαει να γινουμε λιγακι καλυτεροι αν προσεξουμε κι αφησουμε την παιδικη μας ειλικρινεια να αποφασισει!!!

9 σχόλια:

  1. Όλα τέλεια θα τα κάνεις, κοπελάρα μου! Σαλονικιά και σκιάζεσαι το μαγείρεμα; Στο DNA σου τό 'χεις!!!

    Άντε, κάνε πρόβες, γιατί άμα ανέβω θέλω να ΜΕ κάνεις γιαπράκια, ναι;

    Να περάσεις τέλεια, και να δεις μέσα στο 2008 τα όνειρά σου να πραγματοποιούνται ένα προς ένα!!!

    Φιλούμπεεεεεεεεςςςς!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελα εσυ και θα ΣΕ κανω ο,τι θελεις, εχουμε και υπεροχα delivery στο 'πα;;;

    Στελλιτσα μου ευχομαι οι επομενες μερες να ειναι ακομα καλυτερες απο αυτς που περασαν.............ευχες για το 2008 μετα τις γιορτες, δε θα χαθουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κοριτσάκι και καλά να περάσεις στο "τραπέζι" μην αγχώνεσαι και κοίτα να το απολαύσεις..

    μα καλά μήπως έχει κανέναν αδελφό ξαδελφο κάτι βρε αδερφε ο Δ να κάνουμε και εμείς την τύχη μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. run Tali Run...

    αλλα περασα να πω οτι στο κοκκινο το τραγουδι ειναι ολο αφιερωμενο σε σενα και σε εναν φιλο μου ακομα..

    χαλαλι σου γιατι ειμαι πολυ τσιγγουνα εγω σ αυτα!!

    - ξερω ποσο το αξιζεις!::)

    (μην τολμησεις να το σχολιασεις κατα τα γνωστα σου γουστα..!!δεν ειναι Τζο Ντασσεν!)::))

    φιλι Αρτου - καλως ηλθες ...θα σε δω μετα !!:)
    ...Νεγκμα -δεν σε συγχωρω λολ..στο λεω κι απο δω να μην ξεχνιομαστε !!

    Αν βρειτε τη Μαγια μη της μιλατε πολυ ..εχει γινει το πιο κακο Τρολλ και φταιει ο Λεο..

    αχ ο Λεο!!!
    Που να στα λέω!!
    Χαλια λεμε..οσο ελειπες εθαψε τα παιχνιδια του απο το κακο του που ειναι χριστουγεννα κι εκοβε τα χριστουγεννιατικα δεντρα απο τις αυλες ...επισης με δουλευει ψιλο γαζι για την Δαρρα ..
    αλλα ολα αυτα θα τα καταλαβεις μετα απο τις απονευρωσεις..

    απονευρωνε τωρα και μη μιλας
    ετσι γινονται οι μεζονετες!!

    φιλιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αρτου μου

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ

    περασα πριν απο σενα, ζηλεψα με το ταξιδακι σου κι εφυγα ετσι αθορυβα.

    Να περνας υπεροχα φιλεναδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ταλι αν σε ολα αυτα που ειπες συμπεριλαμβανονται τα σχολια σε διαφορα σπιτια τις μερες που ελειπα δεν θα καταλαβω ποτε :)

    Τραγουδακι....για μενα....το ακουσα ξανα και ξανα Φιερα σημαινει αξιοπρεπεια λενε ...... ειναι λιγο το ευχαριστω, θα στο δειξω με πραξεις στο μελλον. Μου ελειψες ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή μου dee dee πόσο ζηλεύω τις ευτυχισμένες μέρες που περνάς...

    ο καινούριος χρόνος θα σε βρει στην αγκαλιά του Δ και όλα θα κυλήσουν σαν παραμύθι και το νεο έτος .... όπως σου αξίζει ....

    να σαι ευτυχισμένη καρδουλα μου
    και να μου εισαι καλα


    φιλάκια πολλά πολλά

    _Κυβέλη_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με το καλό να γίνουν όλα κι η Νέα Χρονιά να φέρνει της καρδιάς τα καλύτερα!

    Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. με την αλλαγή του χρόνου, η ψυχή μας φρεσκάρεται με νέες ελπίδες σε χρόνους 08, και την υπόκρουση μιας τόσο λατρεμένης μου φωνής …

    να σαι καλά ντη ντη μου, όπου και να ‘σαι, τη λίστα της Κ. θα τη σχολιάσω άλλη στιγμή,

    για σήμερα,

    χρόνια μας πολλά,

    κι η νέα χρονιά να ‘ναι γούρικη,

    αγαπημένη καθημερινή φιλενάδα μου…

    φιλι φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή