Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2007

ο,τι βρηκα!!!

Μετα απο προσκληση της Φαβα, artou και Talisker
εψαξα και βρηκα οτι μπορεσα εδω στη δουλεια. Εν καιρω θα ασχοληθω περισσοτερο να βρω περισσοτερο αντιπροσωπευτικα μου αντικειμενα και θα τα μοιραστω μαζι σας :)





1. το πορτοκαλι αγαπημενο ασυρματο τηλεφωνο, με πολυ λιγες λειτουργιες που αρνουμαι να το αλλαξω κι ας χρειαζομαι επιπλεον υπηρεσιες συχνα.

2. Το τιρκουαζ-λιλα πορτοφολακι που μου πηρε η αδερφη μου για να εχω τα ψιλα μου

3. Η αντισηπτικη κρεμα χεριων

4. Η φωτο μου με τον Δ (πανω στη φατσα του εχω ενα γουρι που μου πηραν καποιοι φιλοι στα εγκαινεια του γραφειου), ειναι απο διακοπες το 2005.

5. Δυο καρτουλες για ευχες, επειδη αυτο το μηνα εχουν πολλοι φιλοι μου γεννεθλια και τις εβαλα στην τσαντα για ωρα αναγκης.

6. Και τα υγρα μαντηλακια που με εχουν σωσει πολλες φορες γιατι ως DeeDee λερωνομαι συχνα πυκνα και με βγαζουν απο τη δυσκολη θεση να φωναζω "γκαρσον, λεκιαστηκα"

Η φωτο δεν ειναι καλη, την εβγαλα βιαστικα, αυτο δεξια στη γωνια πρεπει να ειναι το δαχτυλο μου :) Θα επανελθω καποια στιγμη με πιο κατατοπιστικα μπιχλιμπιδια.

Δεν προσκαλω συγκεκριμενα ατομα, οποιος το δει και του αρεσει......join the club!

15 σχόλια:

  1. Ωωωω, ευχαριστούμε για την τιμή!!! Και φενγκ σουι στον Δ για να τον δέσεις πονηρούλα, χεχε!!
    Ά, και εγω εχω γενεθλια στις 6 του μηνα, να μου κρατησεις την φουξια, pleaseeeeeee!!!

    Σε ευχαριστω πολυ ντι ντι μου για την ανταπόκριση :)

    φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπρρρρ αν αυτο το "μαγαζακι "εχει να κανει με τροχους ..εξαφανιζομαι αληθεια σου λεω!!!
    Σε ευχαριστω μάι λέιντυ που ανταποκριθηκες αμεσσα .Πολυ χαρουμενος ο χωρος σου!
    Το e snips τωρα το αλλαξες η εγω μολις επεστρεψα απο κοσμο της Γαλαζιας Τουλιπας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φαβα μου,

    η φουξια καρτα δικια σου!!! Πολυ ωραιο το παιχνιδακι σας! Ισως καθε μερα σε καθε αναρτηση βαζω και μια φωτο απο κατι δικο μου......θα δω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Talisker

    εξαφανισου....καλα καταλαβες για το μαγαζακι.
    Ολο το απογευμα με το esnips μαλωνω.....τωρα με νικαει αλλα δεν το βαζω κατω :)

    Καλο βραδακι....ακου το Zeljko Joksimovic - Michelle...μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι ωραιο παιχνιδι κι αυτο!!θα βαλω κι εγω αυριο..merci!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το πορτοκαλι τηλεφωνο ειναι φανταστικο και τα νωπα μαντηλακια ειναι απαραιτητα...πολυ χρησιμα!
    θα ανεβασω κι εγω τα αγαπημενα πραγματα...φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Dee eipe:
    "Ισως καθε μερα σε καθε αναρτηση βαζω και μια φωτο απο κατι δικο μου......θα δω :)"

    ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΛΕΑΙΝΑΣ...!!

    ΤΣΤΣΤΣ μονο εγω σε καταλαβαινω..
    απορω π ω ς εσυ δεν με καταλαβαινεις ...
    ειμαι τοσο γκαου;

    καλημερα για το πρωι που θα μπεις ..
    να μου φιλησεις το "εκμαγειο "νο πελατη 34 ..κι αν ξαναρθω απο δω γραψε μου!!!!!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φεγγαρενια μου και mama mia μου

    ερχομαι απο σας να δω μπιχλιμπιδια!!!!!!

    Καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ταλισκερ

    ακουστηκε εγωιστικο ε;;;; Δεν πειραζει, κατ' εμε τα παντα ειναι εγωιστικα!!! (Ως λεων επρεπε να αναπτυξω μια θεωρια επι του θεματος για να πειθω τους αλλους να με συμπαθουν :) )

    Που το καταλαβες το εκμαγειο βρε αθεοφοβη, αν και επιδιωκα να μη φανει ολοκληρο και τρομαξει κανεις οταν το δει :) "Γκαου" δεν εισαι, οταν καταλληξω σε καποιο πορισμα για το τι πλασμα εισαι θα σου πω να μαθεις κι εσυ :)

    Καλημερααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου αρέσει τρελά το πορτοκαλί τηλέφωνο που παέι ασορτί με την πορτοκαλί καρέκλα και επίσης με ενθουσίασε το πληκτρολόγιο του υπολογιστή σου


    καλημέρα και καλή δουλειάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λέαινα κι εσύ???
    Εμ έτσι εξηγείται :)))))

    Υπέροχο το πορτοκαλί τηλέφωνο.. κι εγώ δεν θα τ΄άλλαζα με τίποτα!

    Φιλάκια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μεγάλο το γραφείο σου. Πραγματικά όμορφο το πορτοκαλί τηλεφωνάκι.

    Πρακτικός άνθρωπος εσυ...

    Περιμένω κι άλλες φωτογραφίες

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ζαφειρενια μου ετσι ερωτευτηκα κι εγω το τηλεφωνο οταν το ειδα...... στο σπιτι εχω ιδιο σε χρωμα "καρπουζι" :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αλεξανδρα μου,

    προσπαθω να ειμαι πρακτικη γιατι ειμαι συχνα τεμπελα και θελω να εχω τα απαραιτητα πανω μου :)

    Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή