Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2007

Τεταρτη

Οι τεταρτες μου φαινοντουσαν ανεκαθεν κενες μερες, χωρις ψυχη, χωρις αρωμα. Καθονται στη μεση της βδομαδας ετσι σαν παυση χωρις προσωπικοτητα. Δεν εχουν το "αχ" απο τις Δευτερες, το τρεξιμο απο τις Τριτες, την αγωνια απο τις Πεμπτες, το φτερουγισμα απο τις Παρασκευες, τις καταχρησεις απο τα Σαββατα, ουτε την μελαγχολια απο τις Κυριακες. Για μενα ειναι κενες, ετσι για να ξαποστασει λιγακι η ψυχη.....................το λενε και τα στρουμφακια αλλωστε :)

Δευτέρα κάτι έχω,
την Τρίτη δεν αντέχω.
Τετάρτη πώς βαριέμαι,
την Πέμπτη δεν κρατιέμαι.
Παρασκευή πρωί,
λα-λα-λα λα-λα λα-λα,
απ' όλες τις ημέρες
η Κυριακή μ' αρέσει.

6 σχόλια:

  1. Καλημέρα σου !
    Όμορφα παραθέτεις τις σκέψεις σου εδώ μέσα !

    Για τις μέρες θα σου αφιερώσω ένα χιουμοριστικό μου (αφορά την τετάρτη)

    Τετάρτη καλή μου μέρα !

    Την κάργα μου την έσφιξα, δαιμόνους να ξορκίσω
    τα δόντια μου τα έτριξα τον μόχθο ν’ ασφαλίσω.
    Η μέρα μου πάει καλά, την δούλεψη κατέχω
    δυο μέρες μου περάσανε, και δυό μπροστά μου έχω.

    Το τυχερό μου μάντεψα, πολύ δουλειά, στρωμένη,
    πάλεψα κι όμως άντεξα και δεν μου είναι ξένη.
    Είναι η Τετάρτη μαγική στο μέσο της βδομάδας
    το άγχος έχει μειωθεί, στ’ όνομα της αράδας !

    Απίθανα την βόλεψα, τελειώνω πια ανέτως
    τον νού μου δεν δυσκόλεψα κι όλα μου βγήκαν ...φέτος !
    Όλα βαλμένα στην σειρά, με μόχθο που προφέρει,
    και άλλη μέρα πιο καλά δεν τά ‘χει καταφέρει.

    Αχ! μέρα μου υπέροχη, Τετάρτη μου μα'ί'στρω
    στον κόρφο σ’ έχω αγέρωχη να μου προσφέρεις οίστρο !
    Σύ μου παράγεις την δουλειά, κάνεις τον κόπο χόμπυ,
    πού ‘μαι τις δύο πριν σκατά, τις δυό μετά σαν ζόμπι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραιο Χρηστο κι αν με αναλαφρο υφος λεει αληθεια το ποιηματακι σου :)
    Ευχαριστω που περασες και για τα καλα σου λογια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ίσως γιατί οι Τετάρτες είναι στην μέση θα μπορούσαμε να πούμε.Σε κάποιους ανθρώπους αρέσουν τα ακραία και όχι τα μεσαία :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πω πω το τραγουδάω ακόμα στα δύσκολα ξυπνήματά μου...

    :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. *ανωνυμε*
    δεν θα ελεγα οτι μου αρεσουν μονο τα ακραια, καποιες φορες ναι, αλλα τα φοβαμαι κιολας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. *αλεξανδρα* μου
    κι εμενα μου ερχεται καποιες φορες στο μυαλο....και το αλλο με το ξυπνητηρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή